Gözlerimi kapattım sanırım artık ruhum bedenimde bile değildi. Diye düşünürken gözlerimi açtım ki tepeme çıkmış bi şekilde louisnin çakısını gözlerimin dibinde gördüm ama öncekinden farklı olan şey kolu titriyordu ve bileğinde bir el vardı. Tüm mecalimle kafamı döndürdüğümde hayallerimi süsleyen suratı, harryyi gördüm. Şu ana kadar donuk olan gözlerim harryi görünce rahatlamanın verdiği etkiyle yaşlar dökmeye başladı.
"çabuk bırak y/nyi!!!"
Öyle hiddetle bağırdı ki louis de ondan korkmuştu. Üstümden çekilip çakısını cebine soktu. Daha sonra harrynin yüzüne bakınca birden ağlamaya başladı
"onda olup bende olmayan ne var söyler misin??? Bu boş kızı mı seviyorsun cidden!!"
Ne? Şu an gerçekten olanları idrak edemeyecek kadar korkmuş hissediyordum. Louisnin dediklerinden ona dair çıkarımlar mı yapsam yoksa harrynin beni sevdiğini iddia etmesini mi düşünsem?
"artık iyice saçmalamaya başladın louis. Birini öldürmeye kalktığının farkında mısın? Belki de sorunu kendinde aramalısın." dedi ve kot ceketinin cebini yırtıp boynumdaki kanamayı durdurmak için kullandı. Daha sonra ise beni güçlü kolları arasına çekti ve buradan çıkartmak için yöneldi ki louid bağırmaya başladı
"Harry sözlerin artık iyice acıtıyor canımı!! Seni affetmeyeceğim"
Ne diyecek diye harrynin yüzüne baktım ama o sadece ofladı. "laf anlatmaya gelmiyor" dedi kendince mırıldanarak ve beraber diskodan çıktık.
Harrynin kolları arasında kendimi güvende hissediyordum ama hala anın etkisiyle büyük korku içindeydim ve eğer yarın okulda louis ile karşılaşırsam ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Polise de vermek istiyordum ama kanıtım yok. Boynumdaki yarayı onun yaptığını nasıl kanıtlayabilirdim ki.. Ya da kendi başıma hareket etmem grubu etkiler miydi? Ama ya aynı suçu başkalarına da işlerse? Ne yapacağım, kafam çok karışık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)
Fiksi PenggemarOkulun yeni transfer kızısın tam deli dolu gençlik hayatına başlayacakkn hayatına dalan birtakım insanla zorluklar pesini bırakmazzz... tahmin et kimler? asık olduğun adam ve grubu... bir deee???? harry styles x y/n