Kalbim durmak bilmiyordu çünkü harry bana çıkma teklifi etmişti.. Yolun ortasında kalakalmıştım harry ise çoktan gözden yok olmuştu.
Neyse zamanım var diyerek kendiöi tokatladıktan sonra robertonun sıtarbaksına doğru yol aldım. Bugün robertoya söz veren kişi benim, aklımı toparlamalıyım..
Kafeye girdiğimde çok sıra yoktu, bu kez roberto direkt beni fark etti. Sıram gelince siparişimi verdim, kahvemi aldım ve masyaa oturdum. Burası da açıkçası hoşuma gidiyordu, sıcak hissettiriyordu ve burada birçok kez kafamla baş başa kalmoştım. Fakat şimdi kendimle yalnız kaldığımda aklıma gelen tek şey harrynin teklifiydi.
Robertonun işinin bitmesini beklerken sosyal medyada gezindim video izledim derken roberto önlüğünü çıkarıp yanıma geldi.
"bugün beni nereye götüreceğini merak ediyorum, birdenbire aradın"
Gülümsedim ve çantamı koluma takıp ayağa kalktım.
"Teşekkürüm say."
Roberto elini ensesine attı
"ah sana bu kadar takılmana gerek yok demiştim, hiç dinlemiyorsun" dedikten sonra eliyle saçımı karıştırdı.
"saçımı bu sabah fönlemiştim!!" diye kızdım o ise sadece güldü. Ona bakınca benim de içimden gülmek geldi.
Beraber kafeden çıktık, kiralık bisikletlerdn birini getirmiştim bugün de. Ehliyetim olsa robertonun motorunu sürebilirdim ama maalesef..
"Bunun arkasına sığabilecek misin?"
"aah bu çok utanç verici gerçekten tek bisiklette mi gitmeliyiz?"
"tekrar bisiklet almaya gidemem bin arkaya" dedim ve robertoyu kendime doğru çektim. Utana sıkıla bisikletin arka kısmına oturdu fakat gerçekten de onun için konforsuz olmalıydı
"bana iyi tutun!" dedim ve sürmeye başladım.
"gerçekten.. Bunu yapmalı mıydık" dedi omzumdan tutarken. Ben sadece güldğm ve onu götürmeyi planladığım yere doğru sürdüm.
Geldiğimizde bisikleti kenara bıraktım
"geldik roberto"
"burası neresi? Tabelası bile yok."
"içerisi güzel olmalı, gel" dedim ve bileğinden tutarak çektim.
"heey!!-
Kapıdan içeri girdiğimizde sözü kesildi.
"ciddi misin..."hah...diye alaycı bir şekilde güldü ve suratıma baktı.
"ben yıllar önce vazgeçtim, artık anlamı yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)
FanficOkulun yeni transfer kızısın tam deli dolu gençlik hayatına başlayacakkn hayatına dalan birtakım insanla zorluklar pesini bırakmazzz... tahmin et kimler? asık olduğun adam ve grubu... bir deee???? harry styles x y/n