Günlerden cuma bugün okuldan niall ile beraber dönüyoruz ama maalesef bu ilk ve son olcak..çünkü niallın programı gitgide dolmaya başlıyo okulu bırakcak... Onu robertonun dükkanına getirme kararı aldım zamanında bana demişti çıkışta beraber takılcak arkadaşın yok mu diye unutmam. Ardından dediği şeyler tekrar aklıma gelince yüzümde bi tebessüm oluştu.
"neye gülüyosun yaa bana da söyle"
Niall birden sorunca kendimi tokataladım garip gözükmüş olmalıyım "ha yok bi şey ya aklıma bi şey geldi de"
Varana kadar konuştuk sonra kafeye girdik ki.. Tanıdık surat bulamadım? Gözlerimi içeri tarafa doğru yönelttim ama roberto yoktu. Allah allah oysaki hafta içi hep olurdu..
"neye bakınıyosun bi şey mi oldu" dedi niall dedim yok bi şey daha sonra niall "kahveler benden" dedi ve sıraya girdi. Ben de masada otururken robertoyu aramak istedim ama açmadı... Hay allah yer yarıldı da içine mi girdi bu çocuk???
Ben düşünürken niall geldi beraber kahve içerek tüm sektörün dedikodusunu çevirdik resmen niallın muhabbeti gerçekten çok iyi yaa.. Çok özlicem onu okulda çok sık görme şansım olmadı son zamanlarda olan şeylerden sonra ama... Yine de güzel bi okul dönemi geçirdik.
"Umarım vakit bulursun da ara sıra buluşuruz olur mu knk"
"Tabii ki kızım bi de söylüyo musun boş vaktim olsun kapındayım" dedi gülerek.
Kalkmadan önce nialla iki dk beklesene dedim ve tam da mutfak kapısından çıkan bi personele denk geldim yanına yanaştım
"şey ya roberto diye bi eleman vardı o nerde acaba biliyo musunuz" abla bana baktı bu kim be der gibi ama neyse hiç umrumda deil bilgi almam yeterli.
"tanıdığısın herhalde söylemem sorun olmaz..kendisi bu sıralar izin aldı erken ayrılıyo birazcık maaşından kesiyoz ama.. kursa gidiyomuş galiba"
O kurs... Acaba müzik kursu olabilie miydi!?? Düşüncesiyle bile yüzüm güldü en kısa sürede robertoyu bulup konuşmam lazımdı. ablaya teşekkür edip niallın yanına geri döndüm "hadi gidelim" dedim mutlulukla kolunu çekerken. Niall ise bana anlam veremese de uyum sağlamış görünüyo ki gülümseyerek koluma girdi beraber yürüüdük.
Stüdyolarının önüne kadar geldik
"niaaalllll... Seni çok özlicem"
"knk ölüme gitmiyoz ya yine görüşürüz" dedi ve bana sarıldı ben de ona sarıldım. Tam o sırada kapıdan el ele zaynle liam çıktı onları öyle sıkı fıkı görünce gariibme gitti birden düzledim kendimi
"vaay niall manita mı yaptın kendine len" dedi liam omzuna geçirdi bi tane
"ne diyon ya kankim o benim"
"hadi hadi hep öyle derler" dedi zayn sonra da bana dönüp "sen de az değilsin ha bi harry bi niall kandırma çocukları" dedi kulağıma eğilerek. Ben de sinir oldum kendi kendileeine gelin güvey oluolar delilee mi ne.... Liamın koluna bi yumruk geçirdim liam "noluyo be deli misin" dedi zayne koşarak koluna girdi "napıyo bu bana aşkım yaaa" dedi allahım nelere şahit oluorum ben
"zayn beni sinir etti ben de sana geçireyim dedim hem sewisin hem de zamanında beni az dövmedin intikam almış oldum az da olsa" dedim liama bi hışımla. Niallın koluna girip "sadece arkadaşız" dedim. O sırada da bi eksiğimiz harrydi zaten o da çıktı
"niye hepiniz burda toplandınız gün mü var" dedi niall da "aa gün yapmak harbi güzel olurdu he deneyelim bi ara hem buluşmuş oluruz y/ncim" dedi.
"elinden yemek de pek güzel olurdu y/n" dedi harry bana göz kırparak.
"yemek yapabildiğimi kim söyledi hahah" gerçekten de gün için bi şey getirsem en fazla tost ya da salata olurdu.
"ayakta dikilme y/n hepiniz içeri gelsenize" dedi harry. Liam ise bana pis pis bakıyodu zayne yapışmış bi şekilde benbu ortamın içinde olmak istemedim "yok benim ödevlerim falan var gideyim" dedim liamın birden yüzü güldü ciddn değişik bu çocuk yaa..
Aklıma bir şey geldi belki pek hoş olmayacak ama...
"louisye noldu?"
Zayn atladı "haberlere bakmadın mı hiç kızım bu sabah mahkeme tamamen sonuçlandı hapiste napıyosa yapıyodur artık"
Oha gerçekten de bugün telefonuma hiç bakmamıştım galiba okulda da directioner kız gelmemişti demek bundan gelmemiş... Yüüzümü bi gülümseme aldı ki bu sırada liam konuştu
"ben hala merak ediyom nası yakalandı bu mal valla"
"rober-"
Tam anlatacaktım ki harry birden beni böldü "hadi çocuklar kayıt vakti çağırıyolar gelin"
Hepsi bana el salladı niall da "görüşürüzzz" diye bağırdı ben de öyle ortada kalakaldım.
Harry kıskanıyo olabilirsin tm ama yani... Bahsedemez mitim bile? Sinirim bozuldu hızlı adımlarla çatık kaşlarımla evime gittim bu kadar da abartma.. dediğim gibi sevgilim bile değilsin... peki sevdiğim misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)
FanfictionOkulun yeni transfer kızısın tam deli dolu gençlik hayatına başlayacakkn hayatına dalan birtakım insanla zorluklar pesini bırakmazzz... tahmin et kimler? asık olduğun adam ve grubu... bir deee???? harry styles x y/n