bölüm 3

32 1 4
                                    

şansa bak bugünde okula gidiyorm. geceye kadar harryi düşünüp zayn ve liamın ilişkisi üzerine teoriler kurduğum için uyumamıştım ve şimdi okula gidtmek zorundaydım. off lanet olsun okulu kim bulduysa!!
her neyse kitaplarım elimde şık deri ceketim ve skinny jeanslarımla okula gidiyorum. sonunda derse geldim ve herkesin gözü benim üzerimde. ordan bi çocuk "çok güzelsin" diye bana asılmaya çalıştı yüz vermedim.
gözüme sıra kestirdm arkalara doğru ortadaki sıra tam benlikti ama orda bi kız oturuyodu. "şş orası benim yerim" diyerek ona tekme attım o da kalktı. herkes beni süzüyordu çok havalı gözükmüşümdür. oturdum ve arkamdan bana bi el dokundu. noluyo laaan diyerek arkamı döndüm ki arkamda niall oturuyo!!
"niall senin lisede ne işin var?" dedim ona. "liseyi özledim geri döndüm ben de zamanında burda okuyodum" dedi bana. Dedim ohaa bunu bir directioner olarak nasıl bilmem?!! Oturup ağlamaya başladım niall gözyaşlarımı sildi "ağlama, o güzel yüzüne güzel gülümsemen yakışır." dedi. Bunu duyunca ben bi daha ağlamaya başladım. Bugünlerde niye one direction üyeleriyle karşılaşıyorum ve neden bana yakınlar? Neden sadece harry beni istemedi? Kafam çok karışık ve harry benim ilk aşkım. Nialla teşekkür ettim ve öğretmen geldi derse döndük. Kafama bi kağıt geldi tam dönüp sövecekken kağıdın nialldan geldiğini anladım ona gülümsedim. Kağıdı açınca içinde sayılar gördüm "mutluluğun sihirli 11 rakamı" yazıyordu bu onun telefon numarası olmalıydı. Eve gidince onu whatsapptan eklerim. Kafamdaki düşüncelerden dersi dinleyemedim ve hocaya aldırmadan dersten çıktım. Harryi arayacaktım köşe bucak. Arkamdan niall koşmaya başladı sanırım ama umrumda değildi ona yüz veremem. Benim tek aşkım harry. Derken starbaksta benzer bir yüz gördüm. Bu harry olmalı!! Ama personeldi?? Üstünde önlük vardı harry niye burda çalışsın ki? Neyse sonra sorarım diyerek yanına gittim ve önümdeki sırayı umursamadan harrye bağırmaya başladım.
"sen nası bana iftira atarsın ben seni dövmüşmüşüm salak ben sana aşığım ama sen benden kaçınıyosun yalanlar söyleyerek sana inanamıyorum!!" deyip bir tokat attım herkes şok. Herkes bize bakıyo harry de şaşkın şaşkın suratıma bakıyo ne bakıyon öküz herif bi şey desene!!! Kızgın bakışlar attım ve koşar adımlarla dışarı çıktım çok kızgındım o kadar şeyden sonra ağzını bile açmadı inanamıyorum. Arkamdan geliyordu ama ona yüzümü dönmeyecektim.birden bileğimden güçlğ bir el tuttu kalp atışlarım hızlandı. Arkamı döndüğümde harryi gördüm.
"bırak beni aptal!"
"hiçbi yere gitmiyosun. Bana niye tokat attın deli misin ben seni tanımıyorum bile?"
"beni tanımıyo musun? Senin yüzünden liamdan dayak yedim haberin var mı?"
Harry birden gülmeye başladı sinirlerim daha da bozuldu. Ne gülüyosun diye tokatlıcakken beni bileğimden tuttu ve ciddi bakışlar attı. Kalbim yerinden çıkcak gibiydi. Ben ona kızmaya geldim ama o yine kalbimi ele geçiriyordu. Harrye dayanamıyorum aptal adam!!
"Yine harry bi işler çevirip topu bana attı galiba. Ben harrynin ikiziyim" dedi. Bu sefer ona kanamam.
"Geçen sefer de bana aynı şeyi dedin ama zayn harrynin ikizi yok dedi! Sana inanmıyorum harry yalancı pislik" kalbim çok kırılmıştı. Benim aşkım bana neden yalan söylüyordu sürekli?
"hayır ciddiyim sence harry olsam niye burada part time çalışayım manyak mısın. Ayrıca bak dövmelerim de yok."
Mantıklı düşününce gerçekten olabilirdi. Ama artık kafam karışmıştı kime güvensem inanamıyordum. Zayn de beni hayal kırıklığına uğrattı. Oysaki ben ona inanmıştım... Oturup ağlamaya başladım harrynin ikizi beni umursamadı ve işine geri döndü. Buna da kırıldım ama neyse daha iyi bi fikir gelmişti aklıma harrynin ikizinin peşinden koştum.
"bu sefer ne var? Cevabını almadın mı."
"bana harryi nerede bulabileceğimi söyle cevaplara ihtiyacım var. Bi de sana tokat attığım için özür dilerim." dedim. Özür dilemeyi sevmem ama şimdi bana yardımcı olması için bunu yapmam gerekti.
"Harryi bulamazsın, o seni bulur." dedi ve mutfağın arkasına geçti.
Bu da nedemek şimdi?!!! Dünya kafayı yemem için bana oyun oynuyor olmalı. İç sesim mutfağa dal diyordu ama hayır kendimi daha da rezil edemem zaten boş yere ikizine vurdum herkesin önünde.
Niall arkamdan koşuyordu acaba nereye gitti. İnş derse geri dönmüştür ama ben dönmicem. Çok stressliyim eve gidip yatağıma gömülüp ağlamak istiyorum sadece.
Düşüncelerimle koşarak eve gittim. Harryi bulamazmışım. O zaman çabuk bul beni harry diye ağlaya ağlaya uyumuşum yatağımda.

ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin