ertesi güne uyandığımda saçımı topuz yaptım denim kot mavi ceketimi giydim beyaz braletimin üstüne altına da favori zebralı eteğimi giyip okula doğru yol aldım. Bugün de yine çok şıkım...
Okula biraz geç kalmıştım biraz fazla uyumuşum bu sabah. Ders louisnin olmasına rağmen hala gelmemişti, ilginç... Arka sırama baktığımda niall da yoktu.
Herkes fısır fısır bi şeyle konuşuyodu ben de aralarına girip "noluyo ya dedikodu mu var.""dedim. Bi kız bana cevap verdi "tüm kızların ölüp bittiği adamlardan neler çıkmış hahahah" dedim hangi adamlar noluyo ya?? Kız bana telefonunu uzattı ki ne göreyim... Ünlü One direction üyesi Louis tomlinson cinayete teşebbüsten göz altında???? Başka birisine daha mı saldırdı yoksa... Yoksa... Birisi yaşadığım şeyi öğrendi mi? Ama çevremde kimse bana karşı değişik bir tepki vermiyordu. Yan sıradaki bi kız ise ben bunları düşünürken louisyi savunuyordu. "louis yapmaz be öyle şey o öyle biri değil kesin bi suçlama olmalı ben ona inanıyorum!!" diye... Belki yaşayan ben olmasaydım ben de aynı durumda olabilirdim. Bu sırada medyanın ne kadar korkunç olduğunu bi kez daha anladım... Daha sonra kız bana seslenince düşüncelerimden sıyrıldım:
" sen de louisye inanmıyor musun?? Sen koyu bir directionerdın dimi?"
"e-evet..." dedikten sonra biraz duraksadım "ama onlar ilah değil insan eğer kanıt varsa artık onun bi suçlu olduğunu kabull etmeliyiz..." dedim ve kız birden üstüme atladı "ne demek yapmış olabilir ya salak mısın üstüne çamur atıyolar çamur başarılarını kıskananlar yapıyo hep bunları..." ben de onu ittim kız yere düştü ama pişman değildim. Orda yaşadıklarımı bir allah bir ben bir louis bir harry bir de roberto bilir sen bilemezsin!! Diye bağırmak istedim ama büyük ihtimal şizofren olduğumu düşüncekti. Sadece tek bir söz ederek "kimseye körü körüne güvenmemelisin" dedim ve sırama oturdum. Sinirlerim bozulmuştu kafamı sıraya yasladım ve sessizce ağlamaya başladım. Louis niall yoktu.. Acaba şu an ne yaşanıyordu? Harryi arasam rahatsız olur muydu? Bilmiyorum.
Hazır ders boşken kızlar tuvaletine gittim ve robertoyu aradım. İçimin biraz olsun rahatlamasını istiyodum. Bir iki çalmadan sonra telefonu açtı
"Derste değil misin y/n? Araman cidden uygun mu haha"
"ders boş louis gelmedi çünkü... Niall da yok... Olanları gördün mü?"
"ha? Ne olanı? Sosyal medya kullanmıyorum pek"
"louisnin skandalı... Cinayete teşebbüs??"
Bir süre sessiz durdu
"Adalet yerini bulmuş öyleyse? Buna sevinmemiz gerekmiyor mu"
"Evet ama... Harry ve grup için korkuyorum. Ayrıca bu belki bana saldırdığı zamanda değil de başka birisine daha saldırdığı anlamına gelebilir. Nasıl ortaya çıktı?"
"Belki birileri de louisnin işlerine şahit olmuştur sonuçta bunu halka açık bi yerde yaptı. Sen bunlar için endişelenme. Louis hak ettiğini bulacak ve güvende olacaksın. "
Gerçekten de içime su serpmeyi nasıl başarıyordu bilmiyorum ama robertoyu tanıdığım için çok mutluyum.
"teşekkür ederim roberto tam şu an konuşmaya ihtiyacım vardı. Sınıfa geri dönmek için telefonu kapatıp tuvaletten çıktım ki bir kız karşımda duruyodu.
"senin bildiğin bi şeyler var galiba."
Bu demin üstüme atlayan directioner kızdı.
"bana hayat dersleri vermeye çalışır gibi edebiyat yapıp da louisnin arkasından iş mi çeviriyosunuz? Telefondaki kimdi louis antisi arkadaşın mı? Zaten kimse louisye ilgi göstermiyodu bununla iyice adı kirlendi" diye bana çıkıştı.
"ne duydun bilmiyorum ama sadece bir arkadaşımla sevdiğim bir şarkıcının bana yarattığı hayal kırıklığı üzerine dertleştim saçmalamayı kes ve gerçekleri kabullen evet zor ama ortada kanıt var."
"sana saldırdığını söyledin şaka gibi. Louisnin seninle ne işi olsun yiyosa kanıt göster."
İyice sinirlerim bozulmaya başlamıştı dertlerim başımdan aşkın olması yetmezmiş gibi bir de bu kız çıktı başıma.
"sana bir şey göstermeye ihtiyacım yok belki de zaman sana gösterir" dedim ve gittim.
Dersler dersleri kovaladı beynim dopdolu şekilde okuldan ayrıldım. Eve doğru yürürken robertonun çalıştığı sıtarbaksın arka tarafında roberto ile harrye benzeyen birileri gördüm ki gerçekten de onlardı. Selam vereyim diyecektim ki hararetli bir tartışma dönüyor gibi hissettim biraz uzak durdum ve ayıp olsa bile kulak misafirliği yaptım çübkü ne olduğunu bilmeden dalmak istemedim
"neden kendi kendine hareket ediyosun? Ben o pisliği y/n için daha sonra halledecektim biliyosun ki onun en yakın olduğu hoşlandığı kişi benim, öldürücü darbeyi yapabilirdim."
"senin düşündüğün ilk şey y/nin iyiliği değil kariyerin! Adınız çıkmadan halletmek istiyosun değil mi? Ama unutma ki y/n olay yaşandığından beri stresli. Bir an önce bunu bitirmek istedim."
Harry ile roberto... Benim için kavga ediyordu.. Ayırmak istedim ama bilmediğim şeyleri konuşuyorlardı... Roberto bir şey mi yağmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)
FanfictionOkulun yeni transfer kızısın tam deli dolu gençlik hayatına başlayacakkn hayatına dalan birtakım insanla zorluklar pesini bırakmazzz... tahmin et kimler? asık olduğun adam ve grubu... bir deee???? harry styles x y/n