bölüm 12

14 1 2
                                    

heyecanımdan iyice kızarmışken birden boynuma bir şeyin dayandığını hissettim. Sert ve sivriydi, soğuk terler atarak gözlerimi yana doğru çevirdim ki louisnin elinde bir çakıyı boynuma değdirdğini hissettim. O anki refleksimle irkilecektin ki louisnin soğuk sesi beni yerimde dondurdu: "kıpırdarsan bu çakıcık batabilir, emin misin?"
Neler oluyordu??! Daha demin bana tatlı tatlı davranan louis bir anda kaybolmuştu.
"louis hocam neden böyle yapıyorsun ben ne yaptım"
"kes sesini!!! sana ağzını açmamı söylediğim zaman aç."
Tch, diye yere tükürdü sonra konuşmaya devam etti
"harrye ne yaptın büyü falan mı şimdi konuş çabuk"
"ne büyüsü ne harrysi!!"
"harry kaç gündür seni düşünüyor kafayı sıyıracağım!! Aranızda bi şey döndü mü ne kadar ileri gittiniz he! Ona göre işkence seviyemi arttırmayı düşünüyorum"
Ne işkencesi ne ilerlemesi!! Aklım hiçbir şey almıyordu ve noktaları birleştiremiyordum boynumda hala soğuk çeliği hissederken de çok gergin hissediyordum.
"ben onunla sadece bi kere konuşabildim!! Hem neden sen bana bunları yapıyorsun ki sana ne yaptım"
"harrynin aklına girmen bile seni öldürmem için yeterli bir sebep"
Ölmek mi!!! Hayır henüz ölmek için hazır değilim
"gerçekten de hiçbi şeyden haberim yok!"
"yalancı" diyerek aniden elini hareket ettirdi ve boynumda bir acı hissettim
"Aaaa!!--" diye çığlık atacakken louis ağzımı kapadı
"ses çıkarırsan bu yarayı daha da derinleştiririm, sonrasını görebilir misin bilmem." diyerek beni duvar kenarına ittirip kendisi yaramın önüne geçti. Yardım edin diye bağırmak istiyordum ama louis ağzımı kapatırken neredeyse nefes bile alamıyordum.ben nasıl bir duruma düştüm?!!
"harryden uzak dur anladın mı yoksa seni öldürürüm!!"
Hayır harryden uzak durmak istemiyorum!! Harry benim hayatımın aşkı, ve onunla daha hayal ettiğim çok şey var.
"kafanı salla bi şey yap!! Harryden uzak duracağını söyle bana!"
Hem çok gergindim hem de bir yanım emin değildi, kafamı hareket ettiremeyince çakısını hızla boynuma yaklaştırdı. Sanırım buraya kadar diyerek gözlerimi kapattım..

ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin