olanları ona anlatmaya devam ettikçe gözlerinin içindeki öfkeyi görebiliyordum.
"o şerefsizi bir daha görürsem elimden kaza çıkabilir"
"gerek yok roberto aslında gerçekten polise söylemek istiyorum ama bana inanmazlar, ayrıca karşımdaki kişi ünlü louis tomlinson."
"Hangi kulübe gitmiştin?"
"reina" dedim neden sorduğuna anlam veremeden.
"Güneş tamamen batana kadar burada durabiliriz, daha sonra seni evine bırakırım" dedi ve omzuma kolunu attı manzaraya döndük yüzümüzü. İstemsizce kafamı omzuna yasladığım anda birden diklendiğini hissettim.
"rahatsız mı ettim?" deyip ona döndüm o ise gözlerini benden kaçırıyordu
"hayır geri koyabilirsin" dedi ben de koydum bi süre o şekilfe manzarayı izledik. gerçekten huzurlu hissediyordum özellikle de içimdekileri birine dökenilmek harika bir histi.
Güneş battığında motora bindik ve akşamın serin rüzgarlarıyla evime doğru gittik. Kapının önüne geldiğimde indik "sağ ol" dedim ve güldüm. Robertoya karşı kendimi çok rahat ve yakın hissedebiliyordum bu güzel bir histi. O da "kendine dikkat et, ne olursa olsun fark etmez istediğin her şeyi bana söyleyebilirsin" dedi kaskını kafasına takarken. Ona el sallıyordum ki arkamda duran kapı, evimizin kapısı birden açıldı korkudan yerimden zıpladım. Ah, sadece babammış!
"Aa y/n geldin mi? Neden kapıyı çalmadın" dedi ve sonra önümdeki Roberto'ya gözlerini yöneltti. Daha sonra "erkek arkadaşın mı?" dedi ben şok, dedim neee? Utandım ve "hayır baba!! " dedim ama sözümü kesti ve Robertoya seslendi "kızımı sen mi getirdin çok kibarsın gelmişken içeri de gel çay içeriz" dedi. Ben de telaşla robertonun gözlerine bakıyorum roberto da ne diyeceğini bilemeden şaşkın suratıyla babama bakıyodu. Gözlerinin içine daha çok bakınca "teşekkürler size zahmet vermeyeyim saat de geç oldu" dedi. Babam da "peki öyleyse bi dahaki sefere" dedi sonrasında Roberto gaza basıp gitti.
"baba o benim arkadaşımdı😓😓" dedim içeri girdiğimde. Babam da benimle uğraşır gibi "çekinmene gerek yok kızım gayet de yakışıklı çocukmuş inşallah içi de iyidir" dedi.
"gayet iyi biri" dedim ve babam da bana bakıp "demek erkek arkadaşındı" bi offf çektim ve odama çıktım. Babam da harry stylesı hala tanımıyo fotoğraflarını kafama asmama rağmen. İnsan bi sorgular bu birine benziyo... Harrynin ikizi söz konusu burda. Neyse ya robertonun önünde utandırdı beni... ben uyuyom..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)
FanfictionOkulun yeni transfer kızısın tam deli dolu gençlik hayatına başlayacakkn hayatına dalan birtakım insanla zorluklar pesini bırakmazzz... tahmin et kimler? asık olduğun adam ve grubu... bir deee???? harry styles x y/n