bölüm 4

25 1 7
                                    

Bilin bakalım nereye gidiyorum. Evet okul çünkü ben bi liseliyim. Hem de arka sıramda Niall oturuyo neden gitmiyim?
Dün gece çok ağlayarak uyuduğum için bugün gözlerim acıyodu kızarmış ve şişmişti. Bu yüzden gucci güneş gözlüklerimi takarak okula gitme kararı aldım.
One Thing dinleyerek yürürken yolda zayne benzeyen birini gördüm yaklaştım ve zayndi.
"Seni yalancı, sana inanmıştım zayn!! Harrynin ikizi gerçekmiş!"
Zayn kafasını kaşıdı gözlerini kaçırdı, diyecek şey bulamazsın tabii yüzsüz!
"Evet yalan söyledim çünkü harrynin arkasını hep ben topluyorum lanet olsun!! Sadece başına bela alsın istemedim."
Zayn dertli gözüküyordu ona sarıldım ama beni itti.
"beni yanlış anlama, sana o gözle bakmıyorum."
Yüzüne bakakaldım ve biraz hayal kırıklığına uğradım çünkü bana iltifat ettiği zaman ağlamıştım. Neyse ben zaten sadece Harrye aşıktım.
"anlamadım tabii ki salak mısın. Hem sen liam ile çıkmıyo musun"
Deyince birden ağzımı kapattı ve beni bi kenara çekti.
"deli misin kızım bağırmasana ortalıkta."
Offf dedi ve gözlerimin içine derin derin baktı sonra gitti. Gerçekten de çıkıyolardı o zaman. Şaşkındım ama neyse sorun değil zaten ikisiyle de o yönden ilgilenmiyorum artık.hem liam beni dövdü ben kadına şiddetçilerle ilgilenmiyorum
Okula gitmeye devam ettim. vardığımda niall beni karşıladı sınıfın kapısında.
"Selam tatlı şey. Bugün nasılsın?"
Teşekkür ettim ve kafamın biraz karışık olduğunu söyledim.
"dün nereye koştun çok endişelendim."
"birilerini dövmeye. Hak eden birilerini."
"Sert kızsın heeee beni dövme de" dedi ve güldü. Çok sevimliydi. Yalanlarla dolu harry yerine neden cana yakın nialla aşık değildim ki? Kalbim acı çekmek zorunda mıydı!
Böyle düşünürken yine ağlamaya başladım. Niall da bana ağlamam bitene kadar sarıldı. Kendimi çok güvende hissettim. İnş niall bana aşık olmaz çünkü onu abim gibi hissetmeye başladım.
Arkadan konuşmalar duydum. "transfer öğretmeni duydunuz mu? Adını söylemiyo müdür ama öğretmenler çok yakışıklı olduğunu söylediler." diye dedikodular dönüyordu. Çok merak ettim. Hoca gelene kadar kafamı sıraya yaslayıp uyuyacaktım ki sınıftan içeri adım atan kişinin yüzünü gördüğümde şok oldum. Öğretmenimiz Louisti!! Ne işi vardı ki burda???!
"Selam çocuklar. Buraya geçici olarak İngilizce öğretmenliği yapmaya geldim. Umarım iyi anlaşırız" dedi ve göz kırptı. Kırptığı gibi ben öldüm bayılıp yere düştüm.
Uyandığımda revirdeydim ve tam yanı başımda Louis vardı.
"iyi misin y/n?"
Bir daha bayılmak üzereydim ki elimden tuttu.
"çok yorgun olmalısın. İyice dinlen ben derse geri döneyim tamam mı." dedi ve gülümseyip odadan çıktı.
Hayallerim gerçekti. Tüm one direction üyeleriyle tanıştım. Ama bu yanında bana bazı acılar da getirdi. Niallın sanırım karşılık veremeyeceğim bi aşkı var, zayn bana yalan söyledi ve beni döven liam ile çıkıyordu, louis öğretmenimdi. En kötüsü ise Harrynin benden kaçınması ve yalan söylemesiydi. Harrynin ikizi olmasına ne demeli!? Harrynin ikizi de kalbimi çarpıtmadı değil ama onu harry sandığım için olduğunu düşünüyorum. Off kafam çok karışık. Ne yapsam bilemiyorum artık. Belkide niall ile çıkmalıyım. Ama onun iyi niyetli hisleriyle de oynamak istemiyorum. Harry olsa yapardı belki de...
Kafamdaki düşüncelere dalmışken bembeyaz soğuk revir odasında uykuya dalmışım.

ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin