bölüm 8

15 1 6
                                    

♡Harrynin ağzından♡
Geçenlerde çarpıştığımız kız kafamda kalmıştı. Ben one directionın harrysiydim yüzümü görenler kendilerine sövsem bile bana bi şey demezdi ama o bana arkadman bağırıp kızmıştı. Hatta kitap bile fırlatmıştı. İkizi olduğumu söylemiş olabilirdim ama sonuçta yüzüm harrydi. Böyle dediğim yabancılar bazen benimle bağlantı kurmaya çalışan sözler sarf ederdi ben de kaçardım. Çok ilginçti.
"kayıt yapcaz nereye daldın lan" diyerek louis birden kafama bi indirdi. "bu canımı acıttı!!" diye kızdım o da birden kafamı çekip eliyle ovuşturdu. "kusura bakma ayarlayamadım haha!" diye dalga geçti. Tam ben de onun koluna geçirecekken kapıdan içeri liam girdi.
"nerede kaldın? Zayn nerde hem."
"lan sana geçen karışan kız vardı ya onu dövüyodum ne güzel salak zayn birden geldi yolladı beni deli midir nedir ya çok kızgınım."
Birden kan beynime sıçradı "sen salak mısın liam kızı ne diye dövüyosun senin elin ağırdır ya ölseydi napcaktın"
"ama sana bulaştı kardeşimin kafasına nası kitap fırlatır!" dedi. Vallahi aptal bu çocuk ya..
"Ona kızmadım ki niye kendi kendine giriştin bu işe! Hem nerden buldun kızı?"
"İşte seni dövdüğü yola gittim belki yine ordadır diye ve tuttu. Galiba okula gidiyo."
Ben de onu zaman bulduğumda yakalamalı ve özür dilemeliyim. Hem belki biraz tanışırız bilmiyorum nasıl biri olduğunu merak etmiyorum diyemem. Ona sebepsizce çekildiğimi hissediyorum.
" Liam bi daha bana sormadan benim işlerime karışma tamam mı. Kimseyi de dövme başımıza bela açıcan biz artık büyük bi grubuz bu yaptığın bir suç ve suçun yüzünden kariyerimiz mahvolabilir. Kendine hakim ol" diye kızdım ve mikrofonun başına geçtim. "zayni de ara gelsin kayda başlıcaz o gelince onun yerlerini de kaydederiz."

ruh ikizim♊ (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin