! ! ! Ανακοίνωση ! ! !

176 17 23
                                    

Εάν διαβάζετε αυτό το μήνυμα πάει να πει ότι δεν έχω πεθάνει, εν αντιθέσει με ότι σας έχω κάνει πιθανώς να πιστεύετε τους τελευταίους 10(;) μήνες της απουσίας μου από την πλατφόρμα.

Ξέρω ότι ήμουν πολύ, πολύ ήσυχη. Αφανής. Όμως αυτό συνέβη διότι πολλά πράγματα στη ζωή μου άλλαξαν τον τελευταίο καιρό και οι μεταπτυχιακές σπουδές μαζί με μια νέα θέση εργασίας μπήκαν στη ζωή μου. Αυτά σε συνδυασμό με την τεμπελιά που με πιάνει κάθε τόσο ήταν που με κράτησαν μακριά από όλους εσάς, αλλά και από τις ίδιες μου τις ιστορίες και τους ήρωες.

Εάν καταπιανόμουν με κάτι το διάστημα που μεσολάβησε τότε αυτό ήταν *dun, dun, dunnn* η Ματωμένη Κοντέσα. Έχω περάσει κάποιους μήνες να την επεξεργάζομαι, να την βελτιώνω και να την αγαπώ όλο και περισσότερο. Ίσως σύντομα να περάσω τις μικρό-αλλαγούλες και εδώ, αν και δεν είναι αυτή η προτεραιότητα μου για την ώρα. 

Για τώρα, θα ήθελα απλώς να επιστρέψω στην Τρανσυλβανία, αυτή την απέραντη γη των μύθων, των θρύλων, του σκοταδιού και του αίματος. Έτσι αποφάσισα να κάνω ένα comeback και να μοιραστώ μαζί σας κάτι περισσότερο. Ένα δεύτερο βιβλίο, και ίσως ένα τρίτο. 

Από 'κει και ύστερα, βλέπουμε...

Συνοψίζοντας, λοιπόν, θα ήθελα να σας καλοσωρίσω στη συνέχεια της Ματωμένης Κοντέσας.  

Ο Άρχοντας των Σκιών είναι ένα βιβλίο και μια υπόθεση που είχα για καιρό στο μυαλό μου, είναι η αλήθεια για το τι συνέβη μετά το τέλος της Ματωμένης Κοντέσας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ο Άρχοντας των Σκιών είναι ένα βιβλίο και μια υπόθεση που είχα για καιρό στο μυαλό μου, είναι η αλήθεια για το τι συνέβη μετά το τέλος της Ματωμένης Κοντέσας. Κίνητρο και έμπνευση μου έχουν σίγουρα αποτελέσει το πολυλατρεμένο μου Castlevania, το Witcher, το Dracula & Dracula Untold, αλλά και το υπέρ-γαμάτο Suspiria. 

Γιατί τα αναφέρω όλα αυτά; Για να σας προειδοποιήσω μονάχα ότι αν και έχω μπόλικες ιδέες και υλικό, έχω μόλις αρχίσει να γράφω την ιστορία, οπότε μπορεί κάθε τόσο να χρειάζομαι λίγο (ναι, λίίίγο) χρόνο για να βρίσκω πώς θα αποδώσω τη συνέχεια. 

Σε αυτό είστε ελεύθεροι να βοηθάτε με τις ιδέες και την στήριξη σας. Και με καμιά σοκολατίτσα για συμπαράσταση (στείλτε DM για διεύθυνση και ταχυδρομικό κώδικα). 

Τέλος, θα ήθελα να σας πω ότι εφόσων δεν έχουμε ένα απλό standalone, αλλά μια σειρά πλέον, τότε πρέπον είναι, θαρρώ, να βρούμε και ένα όνομα για αυτήν. 

Καλώς ήρθατε στις... Χώρες του Αίματος


"Once again... Welcome to my house. Come freely. Go safely; 

And leave something of the happiness you bring." 

And yes, this is a hint. We are meeting f*ck!ng Dracula this time!

 We are meeting f*ck!ng Dracula this time!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ματωμένη ΚοντέσαWhere stories live. Discover now