Açıklama 3

2.8K 196 65
                                    

Merhaba, geldim ve bir açıklama bölümünün yazılmasını uygun gördüm. Çok resmi oldu, neyse, bu bölüm 11. kulübe sakinlerini ve birkaç karakteri tanıtım bölümü, yani keyfinize bakın.

-Medya, sırasıyla Dean, Jack, Vanessa ve Nico-

Vanessa Stan - Hebe

Dış Görünüşü: 15 - 16 yaşlarında çok açık bir kahverengi, düz saçları ve koyu mavi gözleri var. Hafif esmer tenli ve orta boylu bir kız. Çok şirin, küçük bir yüzü var. Aslında görünüşünü istediği kadar gençleştirebiliyor, yani istediği zaman farklı fiziki özelliklerde görebilirsiniz onu, ama gerçek dış görünüşü bundan ibaret.

Karakter Özellikleri: Vanessa, daha çok uysal bir kız. Ne Ariel gibi çok eğlenceye düşkün, ne Leanna gibi aşırı zeki ne de Miranda gibi soğuk ve katı. O nazik ve sessiz biri. Coraline ve Gizemli Dünya animasyonundan çok korkuyor, aynı ben. Vanessa, Hebe'nin kızı olduğu için pek güçlü bir melez değil ama yeni melezlere kampı gezdirmek, onlara mitoloji hakkında bilgi vermek ve onlara destek çıkmak başlıca hobilerinden birkaçı. Tamamiyle hayat dolu, şen şakrak bir tip ama kendisine yapılan hataları çok kolay affediyor. Bu onun ölümcül hatası.

Geçmişi: Aslında Vanessa'nın çok ilginç bir geçmişi olduğu söylenemez. Hebe'nin kulübesinin Melez Kampı'na eklenmesi ile birlikte Melez Kampı'na gelmeye karar veren bir kız. Miranda, Leanna ve Skylar ile hemen hemen aynı günlerde kampa geldi. Bunun daha öncesinde Los Angeles'ın eski ama güzel bir sokağında, ölümlü amcası ve abisiyle birlikte yaşıyordu. Bir Hebe melezi olduğu için aurası o kadar güçlü değildi ve dış dünyada diğer melezlerin aksine daha güvenli bir şekilde kalabiliyordu. Bu nedenle Melez Kampı'ndaki çoğu meleze göre dış dünya hakkında daha çok bilgiye sahip bir kız. Kat ile Melez Kampı'na gelmeden bir önceki gün Los Angeles'ta Lakers'in bir maçında karşılaşıyor ve tanışıyorlar.

Katelyn Morgan - Hekate

Dış Görünüşü: 15 yaşında, sevimli tipli bir kız. Kat'in siyah, küt saçları ve gri gözleri var. Uzun boylu, harika bir fiziğe sahip, açık tenli bir kız. Bu haliyle gerçekten çok güzel bir kız olduğunu düşünebilirsiniz, ki gerçekten de çok güzel bir kız. Ama Kat kendini çirkin göstermeye bayılan biri. Herkesin kapşonlu üstü vardır herhalde, değil mi? Ve herkese çok yakışır. Ama Kat kapşonlu üstünü giydiğinde Assassin's Creed'dekilere benziyor. Aslında Kat bu yönüyle Miranda'ya çok benziyor, dış görünüşünü önemsemiyor ve ekstardan çirkin olmak hoşuna gidiyor diyebiliriz. Evet, garip bir kız...

Karakter Özellikleri: Kat, gerçekten çok şirin ve sevimli bir Hekate büyücüsü. Öncelikle gerçekten tam bir yardımsever, herkese her türlü yardım etmeye bayılıyor. Çok sessiz, sakin bir kız değil aksine açık sözlü ve lafını esirgemeyen bir kız. Daha çok korkusuz ve cesur diyebiliriz. Ne Vanessa gibi uysal, ne Leanna gibi aşırı zeki ne de Ariel gibi eğlenceli bir kız. Bir Hekate kızı olduğu için, Kat daha çok gizemli bir tip olmayı seviyor. Ama aynı oranda şirin ve sevimli olmayı da başarabiliyor. Ve bunu söylemeden geçemeyeceğim, aşırı derecede inatçı bir kız. Tututğunu koparan bir tip ^^

Geçmişi: Kat'ın geçmişi tam bir gizem. Kimse bilmiyor, nerede yaşadığını, nasıl büyüdüğünü, başka ailesinin olup olmadığını... Tek bildiğimiz şey, Los Angeles'ta, NBA takımlarından Lakers ile Clippers'ın bir maçına gittiği ve orada, kapşonunu kafasına çekmiş tribünlerde tek başına otururken Vanessa ile tanıştığı. Sonra ikisi birlikte Melez Kampı'na gitmeye karar veriyorlar... Evet, gerçekten gizemli ^^

Robert Haylee - Demeter

Dış Görünüşü: 17 - 18 yaşlarında, koyu kahverengi, düz saçları ile ela gözleri olan çilli bir çocuk. Yakışıklılıktan daha çok sevimli bir tipi var. Uzun boylu ve açık tenli, kumral da diyebiliriz. Daha çok rahat ve bol şeyler giymeyi seviyor.

Karakter Özellikleri: Robert iyi niyetli ve arkadaş canlısı bir çocuk. Öncelikle çok dürüst ve güvenilir biri. Yeri geldiğinde sakin, şen, neşeli biri ve çok iyi kafa dengi. Yeri geldiğinde de son derece öfkeli, sinirli ve üzgün olabiliyor. Robert Melez Kampı'nın en yetenekli Demeter melezlerinden biri. Topraktan istediği bitkiyi çıkarabiliyor ve bunu savaşları sırasında çok iyi bir avantaj olarak kullanıyor.

Geçmişi: Robert Melez Kampı'na 10 yaşındayken gelmiş ve o zamandan beri de Melez Kampı'nın en iyi kampçılarıdan biri. Bundan öncesinde Robert üvey annesi ile birlikte Washington'da, Seattle'da, bir apartman dairesinde yaşıyordu. Bayağı sıradan ve monoton olan hayatını değiştiren olay ise bir satir arkadaşının onu kampa getirmesiyle değişti ^^

11. Kulübe'nin Sakinleri (Nam-ı Diğer, Hermes'in Veletleri)

- Connor Stoll (Talihsiz çocuk...)

- Travis Stoll (İpucu, şu anda kendisi Chicago'da)

- Miranda Crawe (17. yaş gününden dolayı huzursuz, ve kalbi kırık)

- Daniella Derse (İris'in oğlu Butch'dan ayrılmış, depresyonda)

- Lizamel [Liz] Cleer (Çok konuşkan, ve kurnaz bir hırsız)

- Ronald Flate (Kardeşlerinin korumacı abisi ve BlackJack oynamayı hiç beceremiyor)

- Valerie Lake (Şansız, aşık, ve duygusal ama iyi kumar oynuyor)

- Dean de Lutt (Hızlı, zeki ve çok iyi bir taklitçi)

- Marlon de Lutt (Hermes'in en küçük veledi, 5 yaşında)

- Arche Baker (Hermes'in mekanikten ve tamirden anlayan tek veledi)

- Charlotte Rami (Hemres'in aynı oranda okçu ve hırsız olan kızı, aynı zamanda eşcinsel)

- Svetlana Distance (Asla bir hırsız olmayı ve insanları kandırmayı beceremedi)

- Tiara Belknis (Hem çok zeki, hemde aynı oranda saf, ne demek istediğimi anlayacaksınız...)

- Jack Allis (Bu, II. Jack, Jack London'dan sonraki ikinci Jack adlı Hermes-Merkür veledi)

Hermes'in Kızı 2 |Nico di Angelo|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin