Eleştirim <3 ben

1.7K 85 88
                                    

Selam HK okuyucuları!

Evet, evet medyadan da anlaşılacağı gibi Olimpos'un en müthiş bestest harika ötesi mükemmel yazarları thebestwriters benim kitabımı eleştirmiş, bölüm yazmış, yayına koymuş.

Ben o kitabın yorumlarında ne kadar da "Benim kitabımı da eleştiiiiğr" itemi görmüştüm, oysa benim kitabım eleştirilmek için bahane aranılan bir kitapmış dostlar. Yani kimseden eleştiri talep etmediğim halde kitabımı illa ki eleştirmek istemişler, canlarım ya.

Dün, ve bu sabaha da kayan bir tartışma geçti bazı arkadaşlarımla aramda. Ve buna dayatılarak, (Ne sandılar anlamadım, "Başkalarıyla kavga etti diye Azra bize cevap veremez, hadi eleştiri yapalım?!?!?!" falan oldu herhalde.) eleştirim yapılmış.

Yok hayır, eleştirimin yapılmasına takılmadım ben. Eleştiri yapmayın demiyorum, yapın ama bir okuyucumun yorumunda da dediği gibi, ne o kamu spotu gibi 'Okumayın bu kitabı, zehirlidir, ölürsünüz!' sinyalleri felan?

Of okumayın şu Hermes'in Kızı'nı, neden bu kadar abartıyorsunuz, altı üstü klişe bir kitap yani.

Hmm, aynen ya. Aynen aynen. Valla buna 'aynen' den başka kelime yakıştıramadım.

Hani, iyi yönleri de yazmışlar felan ama arkadaşlar lütfen yani "Bu kitabın okuycusu olmak istiyor musunuz gerçekten?" cümlesi benim ciğerimi soldurdu. Yok, ciddi ciddi yazmışlar bunu.

Tamam, beğenmiyor olabilirsin kitabı, eleştirmek istiyor olabilirsin ama önce bir "Sıradaki kitabımız Hermes'in Kızı" altyazısı felan iyi olurdu. Ne hikmetse artık, ben VIP kart sahibi felanım herhalde, aylardır eleştiri bekleyen Monster, önceki bölümde "Sıradaki kitap Monster" denilmesine rağmen, arkadaşlarımla kavga etmişiz ya, hooop şimsek hızıyla araya benim kitabı almışlar, gözlerim yaşardı yani.

Neyse ya şimdi onlara da hak veriyorum sonuçta, benim de kitabımda hoşlaşmadığım kısımlar var. Sonuçta 13 - 14 yaşlarında yazmıştım, çokta bir şey beklemiyordum kendimden. Ama keşke beni eleştirenler de en azından o yaşta yazdığım kadar bir şeyler yazmış olsalardı ortaya, değil mi?

Ama aslında mutlu oldum biliyor musunuz, böyle bana nefret kusan, onlara hiçbir şey yapmadığım halde bana 'anti' olan bir grup görünce. Bunun varlığını ben kendimce sevdim. Birkaç kişi beni sevmemiş, kitabımı eleştirmiş, tartışmaya girmiş yani, sonuçta ne yazar? Sanki öldüm, sanki dünya onların dediğiyle dönüyor.

Sonuçta, Johnny Depp ona yazılan her boku kafaya taksa bu kadar iyi bir oyuncu olmazdı mesela. Şu an içimden dans falan etmek geliyor yani, antilerim var! Hülololoğ!

Hadi hepinize iyi geceler, Azra günün 26632. öğün yemeğini yiyecek .-.

Hermes'in Kızı 2 |Nico di Angelo|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin