Ajunsa in fata cabinetului inca dezbat daca sa bat sau sa fac cale intoarsa . Aleg sa bat dupa vreo 5 minute de dezbateri intense .
Se aude o voce putin cunoscuta dar poate ma insel , pasesc timid si cand vad cine e inauntru ma blochez , atata noroc sa am asa ceva nu e normal . Dar acum arata diferit are camasa neagra cu manecile suflecate si halatul alb e o combinatie destul de buna , si arata demential , bine asta e ciudat. Stau asa si ma uit ca proasta , si imediat ma loveste inspiratia , acum crede si el ca sunt nebuna de ce as veni la un cabinet psihologic daca nu ai avea probleme la mansarda.-Hmmm, stiu ca sunt frumos dar ma flatezi , nu misti nici un muschi asa ceva .
-Mda pai probabil ai destule care se holbeaza la tine ca la staruri tv , eram doar socata, sa te intalnesc de 3 ori in aceeasi zii. Ghinion curat.
-Sau poate noroc .
-Mda nu prea cred.
- Ia loc te rog
-Nu e nevoie nu stau mult am nevoie sa le zici familiei Jonson ca am fost aici si atat , sa pot sa plec.
-Mda nu merge asa,
-O pe bune , toata lumea ma crede nebuna , va dau o varianta mai utila internati-ma la ospiciu , si toti vor fii fericiti.
-Dar ai ceva probleme cu rabdarea, nu o ai , de loc ce te aprinzi asa ca nu iti zisei nimic.
-Sigur , dar o gandesti toata lumea o face mai mult sau mai putin.
-Uite vezi aici gresesti de ce ai crede asta. Ia loc nu musc promit, .
-Nu vreau , nu am nevoie de terapiile voastre , si daca sunt nebuna ce , de ce toti simt nevoia sa imi arate mila , pastrati-o nu am nevoie de ea.
-Si daca nu m-as simti intr-un fel sau altul datoare fata de sotii Jonson , nici nu as fii venit .
-Care sunt si parintii tai , vad aici ca si pe tine te cheama Jonson, si asa am aflat si numele , domnisoara Amy Jonson .
-Da ce sa zic vrei o medalie , probabil iti par nebuna , si poate ai dreptate dar e enervant sa se uite toti la tine ca la masini straine , si inca ceva de punctat nu sunt parintii mei , sunt ai lui Eve , eu practic sunt tinuta de mila si revenim la asta , abia astept sa fac 18 ani , sa termin cu cacatul asta.
Deci fati hocus pocusul sa pot sa plec .
-Asa repede vrei sa pleci .
-Exact.
-Nici nu am facut prezentarile nu vrei sa sti cum ma cheama.
-Sincer nu prea , cu ce ma ajuta, dar probabil tot o sa imi zici deci dai bataie.
-Deci , unde ramasesem Ma numesc Harry Styles.-Super, acum scrie in fisa ta ca sunt nebuna sa pot sa plec acasa.
-Doamne dar nerabdatoare esti asa repede vrei sa scapi de mine?
-Sincer da , nu imi plac doctorii si nici spitalele , si mai esti si asa calm si ma irita la maxim , deci scrie ce scrii acolo , sa terminam , si daca ajung la ospiciu nu imi pasa .
-Stiai ca tragi concluzii pripite cam repede , de ce sa te trimita cineva la nebuni ?
-Logic de ce m-au obligat sa vin si aici , nu esti doctor de nebuni .
-Esti informata gresit , dar daca te enerveaza ca nu urlu si zbier la tine ca vorbesti in felul asta se poate aranja ,
-Super da tot ce poti .
-Esti enervanta stiai , pe bune acum eu am incercat toata ziua sa vorbesc frumos cu tine poate sa devenim prieteni si tu o tii intr-una ca esti nebuna , daca mergi la psiholog , nu te face nebun doar nu mai esti in forma de dinainte , de la vreun soc sau ceva .
-O dragut doctorasul sa enervat , nu e etic sa va purtati urat cu pacientii dumneavoastra . A da si nu am nevoie prieteni , daca in familie nu poti avea in prieteni nici atat . Deci nu incercati , nu o sa reusiti nimic.
-Aaa acum poti vorbi politicos chiar daca am simtit ironia de la o posta , stii ce nu numai pe tine te-au parasit parintii sunt mii daca nu milioane de copii abandonatii. Tu te faci nebuna , nu altii .
-Daca tot ai fost pus la curent cu toata viata mea , iti dau o veste tragica nu-mi pasa , nici de familia Jonson nici de asa zisi mei parinti care se presupunea ca m-ar fii iubit , nici de toti idiotii aia de la scoala , care se uita la mine de parca as fii mumie , si cu atat mai putin de tine si parerile tale.
Asa ca te scutesc de prezenta mea enervanta , poti sa scrii ce vrei , eu am plecat .
-Amy .
-Ce vrei si nu mai urla ca un descreerat.
-Stai jos acum .
-Ca de nu ce .
-Am zis jos nu ma face sa repet ca s-ar putea sa regreti .
-Ce imi faci , domnule doctor daca nu vreau , aaa apropo ce parere o sa isi faca restul de tine daca urlii asa sperii oamenii pe bune.
-Oo serios si tu de ce nu te sperii ?
-Pur si simplu.
-Ce e drept foarte incapatanata , e o mostenire de familie , asta mi-a mai ramas.
-Poti sa incetezi sa iti mai plangi atata de mila.
-Nu ,e viata mea , de rahat dar e a mea daca vreau pot sa ma arunc in cap de la balcon ,
-Poti sa incetezi sa te mai lamentezi atat copil razgaiat ,
-Oo mersii ca tu esti foarte mare si nu sunt copil in cateva luni sunt majora.
-Te porti ca unul si e suficient .
-Ai terminat terapia tampita , pot sa plec?
-Nu daca vreau pot sa te tin aici pana faci radacini, si asa mi-am dat seama de ceva , nu suferi de vreo depresie sau ceva , esti incapatanata si nu accepti nimic de la nimeni . Gandeste-te oamenii aia ti-au facut un bine , in loc sa le fii recunoscatoare tu ce faci ?
-Da le multumesc din suflet ca au luat o orfana de pe strazi sa nu ajunga la orfelinat . Stii ce si eu mi-am dat seama de ceva , esti un infumurat si crezi ca le stii pe toate , dar nu e asa vezi-ti de viata ta perfecta, si scuteste-ma cu sfaturile gratuite.
-Oauu ai putut gandii , nu ziceai ca esti nebuna , dupa studiile mele , pe ei nu prea ii ajuta capul.
-Am uitat sa mentionez , esti si foarte enervant . Am plecat de aici.
-Ai vrea tu sa scapi , maine dupa scoala sa te prezinti aici ,in caz ca nu vii stiu unde stai si credema ca am si alte motive sa te fac sa asculti .
-Nu ma poti obliga , deci fa ce vrei .
-Zici tu , nu ma subestima Domnisoare Amy Jonson.
-Amy doar Amy tine minte asta pe viitor.
-Am intelesc Jonson poti pleca , sedinta sa terminat , maine la ora 14 :30 nu esti aici o sa suporti consecintele ,
-Sa ti le bagi undeva ca pe aici nu mai calc.
-Elibereaza cabinetul ma tii din treaba.
-Capcaunule ,
-Ce ai zis
-Ce ai auzit .Am iesit si am trantit usa cabinetului , cum isi permite sa imi vorbeasca asa , Idiot si infumurat , abia astept sa ajung acasa sa dorm ma obosii discutia cu capcaunul , zica ca e mancator de energie si nervii.
In poza e harry
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...