Harry .
Habar nu am ce fac dar imi place la maxim sa o enervez si am descoperit si cum , nu ii plac subiectele mai intime , o sa te terorizez , printesa . Dar o doamne nu am mintit chiar vreau s o imping intr-un colt sa o sarut . O voi face dar acasa.
Ajungem la magazi si ne uitam la modele
de verighete. Sunt asa multe modele ca ochii mei mei nu stiu unde sa se uite mai intai dar am gasit , ceva chiar inovator , si vad ca si ea se uita la acelasi model
, Este din aur galben , dar are o frunzulita din aur alb si se intinde cu o linie si inconjoara inelul si se termina tot cu o frunzulita , si in mijloc e un cristal , sunt woow . E incapatanata stiu ca ii plac ,si mai stiu ca nu o sa divortez de ea , nu in viata asta , e adevarat a picat la fix cu cerinta bunicului , dar nu numai de asta ma insor cu ea , o si plac pe dracusor , cu tot cu gurita ei mare , daca stau bine sa ma gandesc m-am obisnuit cu incapatanarea ei si cum imi da replica la orice, e ce imi trebuie in viata .
-Am gasit ,
Arata spre modelul vazut de mine . Mama rade pe sub mustati de entuziasmul brusc al ei , ciudat cum poate sa isi schimbe starile asa repede . Aproape pot tine pasul .
-Daca iti plac le luam.
-Da sunt ok .
-Perfect , modelul acesta il dorim .
Acum ca am terminat ce aveam de facut astazi , sa mergem acasa , Amy mai vrei sa te uiti la ceva ?
-Nu ma dor picioarele groaznic , vreau sa imbratisez patul .
-Doar patul , mai e un om , aici care vrea o imbratisare .
-Cine , il cunosc .
-Din cate stiu eu da .
-Haideti copii gata cu joaca , si tu Harry lasa fata in pace , nu toata lumea ii plac glumele tale .
-Ei ii plac mi-a zis mie .
-Ba nu e adevarat .
-Stiu ca ii plac dar nu vrea sa recunoasca .
-Mda , si ma face pe mine copil.
-Pentru ca esti .
-De ce te insori cu mine daca sunt un copil.
-Pentru ca imi place la nebunie copilul asta.
-Mda sunt sigura , de asta, mergem.
- Nu ma crezi?
-Nu conteaza haide . Ca ma dor picioarele .
-Te iau in brate .
-Nu multumesc nici daca nu m-as putea misca , as merge in maini si tot nu as avea nevoie de ajutorul tau.
-Atunci tu de ce ma ajuti?
- Nici eu nu stiu probabil ca nu mai am ce pierde si oricum nu e ca si cum as avea de ales.
-Da ai dreptate , sunt un nenorocit. Dar tot ma insor cu tine .
-Da stiu , vrei mostenirea si iti sacrifici viata casatorindu-te cu o copila fara viitor ca mine , ai ales bine sa stii nu are cine sa iti ceara socoteala ,de ce se intampla cu mine ,pentru ca nu am pe nimeni , ce sa zic felicitari .
-Nu e asa ca sunt bun ?
-Mda , bravo .
Mareste pasul si se indeparteaza de mine , sincer imi pare rau ca a ramas singura , dar in nici un caz nu m-am gandit la ce a zis ea . Era suparata , am mai suparat-o si eu , si asa zisii ei prieteni nu au mai dat nici un semn de viata . Nu stiu ce pot sa fac pentru ea dar am cumparat un inel de logodna , sa stie toti sa nu se mai aproprie de ea. O sa il dau acasa , si luni se intoarce la scoala mai are 2 saptamani , si o sa isi dea examenul de final daca pana acum , nu am stresat-o stai sa vezi de acum o sa invete toata materia pentru examen in doar doua saptamani. Apoi dupa ce va termina cu examenele o da o inscriu la facultate si o sa lucreze cu mine in firma , doar o sa fie sotia mea , nu o sa imi bat joc de ea , destul si-au batut alti , nu pot sa afisez personalitatea , calma si rabdatoare am incercat asta deja , o sa o tachinez si asta e o placere personala , dar o sa o ajut , si nu ca sunt bunul samariteam , dar pot sa spun ca nu imi vad viata fara ea. De fiecare data cand nu mai comenteaza , sau ii tace gurita aia obraznica am impresia ca e prea liniste , si ma simt singur . Ajungem la masina si ii deschid usa intra si nu zice nimic . Super , iar sa suparat , e amuzanta si frumoasa , si astazi chiar o sa fac sa rada sau macar sa zambeasca . Pornesc masina si ma gandesc la un plan bun sa o imblanzesc , pe micuta bestie , frumoasa cei drept. Hai ca m-am scrantit , nu ma mai inteleg nici eu , ceea ce stiu sigur e ca astazi nu mai sunt nesimtit , o sa ii dau o pauza , si apoi discutam serios de examene .
Ajunsi acasa o prind de mana si ii zic sa ramana putin.
-Ma intorc imediat. Ok
O conduc pe mama in casa si o informez sa o sa lipsim cateva ore.
-Am facut cateva glume , nepotrivite si Amy sa suparat , o duc la o plimbare sa o imbunez putin .
-Bine , ducetiva si Harry , ai grija de ea , e fata buna .
-Stiu mama , crede-ma, ca stiu , singura problema e ca imi e mai greu sa ii zic . A pierdut multe in viata as zice ca tot , si nu mai are incredere in nimeni . Te las , odihnestete.
Plec spre masina si Amy tot acolo e parca nu sa miscat , tocmai mi-a venit ideea unde sa o duc , la un picnic la iarba verde.
Intru in masina si ma uit la ea , nu isi dezlipeste privirea de pe geam.
-Printeso , uitate te rog la mine , vreau sa iti zic ceva .
-Nu ma intereseaza sincer .
-Ok cum doresti . Si eu voiam sa vorbim ca doi oameni normali , dar tu continui sa fii incapatanata , foarte bine .
Pornesc masina si demarez in tromba , e bine micuta incapatanata sa nu zici apoi ca nu am incercat cu binele .
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...