Amy
Deschid ochii si ma gandesc unde ma aflu si brusc o durere de cap ma ia. Incerc sa imi rotesc ochii prin camera si realizez ca nu am murit , si ca sunt in camera mea . Simt o presiune pe talia mea si dau patura sa vad ce este. Imi rotesc usor privirea si dau peste Harry care doarme profund cu o mana sub cap si cealalta , pe talia mea . E asa linistit si nici o cuta pe fata sa frumoasa , nu cred ca e o persoana asa rea cum vrea sa para, dar ce spun eu aici , nici de parintii mei nu am stiut nimic si am locuit cu ei 17 ani . E ciudat cum langa el ma simt in siguranta , si in acelasi timp ma sperie . Sunt doua trairi contradictorii care nu ma lasa sa gandesc limpede , si imi incetoseaza mintea si asa ratacita , si datorita lui acum nu mai vreau nici sa mai traiesc . Ce tot vorbesc eu aici , el nu mi-a facut nimic doar ma cumparat ca pe un animal la targ. Si mai grav e daca nu ar fi facut el asta cine stie ce as fii patit. Imi rezerv 5 minute sa il privesc , muschii lui se observa pronuntat prin tricoul negru , si scoate la iveala o jumatate de tatuaj , care seamana cu o pasare . Si apoi mai sus buzele acelea rozalii si pline , care te atrage spre sarut , umate mai sus de un nas drept inconjurat de niste ochi verzi in care te pierzi si nu iti mai doresti nimic altceva decat sa privesti stralucirea din ei. Fata sa frumoasa este inconjurata de o claie de par negru ca abanosul care te impinge sa bagi mana in el ciufulindu-l . Ma abtin vitejeste si apoi ma misc usor sa scap de stransoarea lui , sa pot pleca la baie. Incerc , pe cat posibil sa ii ridic mana de pe mine sa ma dau jos din pat , si aproape reusesc , cand sa ma ridic ma prinde de incheietura si ma trage inapoi in pat. Icnesc surprinsa , si incerc sa imi eliberez mana.
-Da-mi drumul am nevoie la baie .
-De ce sa te mai omori o data , nu ti-a ajuns .
-Fac pe mine , nu vreau nimic .
-Atunci vin cu tine.
-Cred ca glumesti .
-Chiar deloc .
-Nu .
-Atunci fa pe tine .
-Nu esti sanatos .
-Eu cred ca e invers, prefer termenul de precaut , sa dus increderea in tine .
-O da ma scuzi , nu ca ai avut vreodata , sunt doar un copil , asai ?
-Exact .Se reflecta maturitatea in faptele tale .
-Da eu sunt aia rea ,nu restul parintii ca m-au vandut , tu ca m-ai cumparat ca pe un animal la targ , stii ce sa va ia dracu pe toti . Si da-mi drumul odata.
-Ce nu pricepi copila , ca nu iti dau drumul , da-te cu capul de pereti , si daca vrei la baie , hai te insotesc .
-Nu poti sa intri cu mine in baie e inuman .
-De ce in 2 saptamani vei fii sotia mea , deci pot sa fac cum vreau , si tu chiar nu ai ce sa faci.
-Esti un nenorocit ,
-Da stiu altceva ?
-Macar te poti intoarce si asa cine a mai vazut sa intre in baie cu tine . Nu am nici un pic de intimitate.
-Nu , nu ai de cand acest copil rasfatat a vrut sa isi ia viata , tot in baia asta , nu mai ai o sa stai legata de mine , am eu grija de asta.
-Inceteaza sa ma mai faci copil.
-Atunci nu te mai purta ca unul .
-Nu te suport.
-Altceva nou nu ai , pe astea le stiu.
-Am terminat , sa mergem .
Ajunsa in camera , imi arunca in brate cateva haine si zice.
-Imbraca-te cu astea si hai ca ma grabesc .
-Nu ies , si pot sa imi aleg si eu haine
-Nu , doar imbraca-te nu ma enerva . De astazi mananci cand vreau eu , te imbraci in ce vreau eu , respiri cand vreau eu .
-Nu poti sa faci asta ?
-Pot si o sa o fac. Acum fii o fata cuminte si schimba-te .
Nu are rost sa ma cert cu el e suparat, da a fost prostesc , si nu trebuia sa fac asta , dar acum nu mai am ce face , prind hainele si mai bine in brate si ma indrept spre baie.
-Unde crezi ca te duci ?
-Sa ma schimb , nu asa ai zis .
-Nu , am zis sa te schimbi aici , ce nu ai inteles din ce am zis , nu mai stai singura nici 2 minute .
-Esti nebun . Nu fac asta.
-M-am c-am saturat de ifosele tale , schimbate sau te imbrac eu , copil afurisit ce esti .
-Nu , si nu poti sa ma obligi.
-Bine asa vrei sa jucam , fii atenta aici cum pot sa te oblig.
Se indreapta spre mine si imi smulge hainele din brate , eu nu am decat un tricou lung pe mine . Apuca de margini si cand vrea sa traga il opresc .
-Nu te rog , o sa ma schimb .
-De ce acum vrei , si cand ma rugai de 15 minute de tine , nu vrusesi si iti specificai clar ca ma grabesc . Ia mainile si stai nemiscata , nu e ceva ce nu am mai vazut .
-Cum poti fii asa .
-Asa cum ?
-Nu stiu rau , inuman si mai e ceva , a da nesimtit .
-Stii ca as fii putut sa ma culc cu tine din prima zii de cand ai venit si tu nu ai fi avut ce sa faci .Acum stai linistita sa iti pun nenorocitele astea de haine ca am pacienti ,si eu stau sa ma rog de tine sa iti iei astea pe tine.
Nu mai apuc sa zic nimic si pana sa realizez sunt doar intr-o pereche de chiloti in fata lui , incerc repede sa imi acopar sanii dar imi trage mainile in sus si imi baga un sutien pe mine.
-Termina , pot si eu sa ma imbrac .
-Tu chiar nu stii sa taci .
-Esti dezagreabil .
-Zau , daca tot sunt asa , ce ai zice sa ma si port astfel . Ma lasa singura si incerc sa adun hainele sa ma imbrac dar apare pe usa cu o cravata in mana , si cu telefonul la ureche . Din ce am inteles amana prima sedinta , o nu planuieste ceva .
-Da , la 10 o sa fiu la cabinet , a aparut ceva neprevazut .
Si cand zice asta se uita la mine , eu stau i ghetata ,cu hainele in mana si el paseste hotarat spre mine imi smulge hainele din mana aruncandu-le jos , nu am timp sa reactionez ca ma trage de mana si ma arunca in pat . Ma dezmeticesc la un moment dat si rostesc usor , cuprinsa de frica .
-Ce vrei sa faci.
-Devin dezagreabil , cum m-ai numit .
-Opreste-te te rog ma sperii.
-O serios nici nu mi-am dat seama.
Se aseaza pe mine si inghet , efectiv nu mai misc nici un muschi , si ma uit la el cu ochii in lacrimi. Imi prinde mainile si le leaga de capul patului . Acum chiar sperii , si la modul grav.
-Harry oprestete , nu esti normal , dezleaga-ma nu vrei sa faci asta.
-Sa fac ce printesa?
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...