AMY
Dupa ce am plecat de la cafenea , am plecat acasa sa ne schimbam pentru cina sofisticata , a familiei lui si in curand si a mea.
Am ajuns acasa si Harry s-a bagat la dus , in timp ce eu ma pregatesc , imi iau rochia cumparata ,in parte de sus este argintie cu paiete si in partea de joj este cu volanase, este un portocaliu deschis , in mijloc sunt puse cateva floricele de aceeasi culoare . Dupa ce imi asez tinuta iau pantofii in picioare care sunt un nude si incep sa imi aranjez parul , cateva onduleuri pe aici pe colo' si gata . La machiaj nu am depus prea mult efort , dorind sa fiu mai naturala putin creion cu tus deasupra si rimel , pe buze am aplicat un ruj nude si cu asta am terminat cu pregatirile . Tocmai atunci intra si Harry in camera , este wow , camasa care o are pe el ii vine mulata pe abdomen si blugii negrii la fel . Urc cu privirea mai sus si dau de vestitele onduleuri putin umede care ii sunt aranjate intr-un stil dezordonat acest lucru si cu tinuta lui il face deosebit de sexi . Eu chiar am zis asta , e clar m-am ticnit.
Deci nu pot sa imi iau ochii de pe viitorul sot , si nici nu vreau , vine spre mine cu privirea lui sfredelitoare , incercand sa ma intimideze , nu stiu de ce mai incearca e clar ca nu mai poate .
-Hmh, arati destul de bine.
-Ha , destul auzi la ea , sunt magnific si tu nu iti poti lua ochii de pe mine . Recunoaste.
-Nu e adevarat .
-Da cum sa nu , continua sa crezii asta .
-Inganfatule
-Mersi , si oricum nici tu nu arati rau , esti chiar sexi , daca nu ar trebuii sa ajungem la parintii mei te-as fii intins de mult pe pat, sau pe birou sau pe ....
-Am inteles ideea , mergem?
-Mda .Calatoria pana acolo a decurs relativ repede , fara incidente majore , cateva glume din partea lui Harry dar nimic notabil .
Ajunsi in fata casei , defapt ce vorbesc eu aici , nu e casa seamana mai mult a palat , in fata nostra sunt niste porti de fier si casa sau palatul e mult mai in spate , bine nu asa mult dar totusi e . Trecem de porti si ajungem pe drumul spre casa , inainte e o gradina din aia de vezi in filme , pe o parte si pe alta sunt flori , sculpturi , e si un foisor pe partea dreapta mai in spate . O doamne nu stiam ca e in halul asta de bogat.
-De ce nu mi-ai zis ca esti putred de bogat , de aia zic toti ca stau cu tine pentru bani ,
-Ar fii contat?
-Din punctul meu de vedere , nu dar macar stiam de ce ma tot acuza toata lumea .
-Vezi , ce nu stii nu te afecteaza , mergem .
-Mda, sau as putea sa te astept aici .
-Haide Amy nu fii copil .
-Pe bune , nu e momentul sa razi de mine ca nu am varsta ta. De ce m-ai luat , o stai am uitat ca practic sunt cumparata . E ceva ce ai luat fara bani.
-Da .
-Ce ? Chiar sunt curioasa.
-Vrei sa iti spun ?
-Asa ar fii normal , nu .
-Doar daca ma saruti .
-Nu fac ce vrei tu .
-Bine atunci te sarut eu .
-N-ai decat eu nu misc un deget .
-Nu mai fii asa rea ca nu am zis cu rautate .
-Da bine .
-Uita-te la mine ingeras , esti cel mai bun lucru din viata mea si nu o sa te ranesc vreodata, intelegi . Te iubesc asa copila cum esti , sau cand faci boticul asta adorabil , si chiar cand urli la mine . Nu cred ca as fii gasit vreodata o sotie mai minunata de atat.
-Viitoare sotie.
-Oo ma lasi nunta e peste doaua saptamani deci practic esti sotia mea. Sau ai de gand sa te razgandesti ?
-Nici de as vrea nu as putea , sunt putin cumparata , daca ma intelegi .
-Tot timpul imi scoti ochii cu asta , nu schimba cu nimic situatia si o stii si tu dar esti imposibil de incapatanata .
-Tot nu mi-ai raspuns ce nu ai luat fara banii de care dispui?
-Nici tu nu mi-ai raspuns daca ma iubesti ?
-Oh da , asta .
-Da , asta deci?
-As putea spune nu ?
-Da dar stiu sigur ca ai mintii deci?
-Daca stii de ce ma mai intrebi?
-Vreau sa o aud din gura ta.
-Bine domnule super ego. Te iubesc e bine , nu pot sa stau fara tine simt cum se desparte , o jumatate din mine .
-Acum gandeste-te ca raspunsul meu se bazeaza pe ce ai zis inainte.
-O haide chiar nu poti vorbi normal , pune-o pe Amy sa joace jocurile tale sa descopere un raspuns care puteai sa mi-l zici tu.
-Da puteam dar unde mai e distractia . Haide ca am stat destul in masina , o sa creada ca luam cina chiar acum .
-Stai ce ?
-Nimic , mergem.
-Da cum reusesti sa dai conotatue sexuala in orice subiect.
-Talent mostenit.Iesim din masina si bine inteles ca ma ia de mana , imi place ca are mult mai mult curaj ca mine , si pornim spre casa , bine inteles ca Harry nu sa lasat pana nu mi-a dat sarutul promis , si nu e ca si cum mie nu mi-ar fi placut dar asta e o alta problema.
Urcam scarile si Harry bate la usa , ciudat bati la usa casei in care te-ai nascut , dar ce stiu eu despre oamenii imposibil de bogati . Deschide usa o doamna mai plinuta cu un sortulet simpatic cu floricele pe el .
-Marta, ce mai faci nu te-am mai vazut de mult?
-Daca nu ati mai venit pe aici de multa vreme .
-Da asa e , parintii mei unde sunt ?
-In sufragerie .
-Mersi .Ma trage dupa el si si ajungem in sufragerie , sau cum ii zic eu recepitia unui hotel , pe bune camera asta e enorma , are un candelabru urias deasupra o canapea si doua fotolii de piele alba si o masa de sticla in mijloc . Diferite tablouri pe pereti si in partea din dreapta sunt scari care duc dus probabil la dormitoare dar nu orice scari sunt din marmura. Apoi in stanga e o usa probabil e bucataria , si din spatele fotoliilor porneste un hol care harbar nu am unde duce , bine nu chiar din spatele lor mai departe dar tot din dreptul lor pleaca. Casa asta striga a lux pe oriunde calci .
-Te-a impresioanat peisajul?
-Si inca cum , ma simt asa in plus pe aici , imi e teama sa si pasesc sa nu stric ceva .
-Calmeaza-te iubire , hai sa iti salutam socrii.
Mai mergem zece pasi si ii intalnim pe parintii lui .
-Am ajuns , ce mai faceti .
-Oo buna fiule ce faci , te-ai gandit sa mai dai pe acasa.
-Da tata, si ti-am adus si nora .
-Buna draga mea eu sunt Tom imi pare bine sa te cunosc.
-Si mie , Eu sunt Amy.
-Iubito vin-o sa iti cunosti nora sau tu ai vazut-o deja.
-Ai uitat ca am fost cu ei sa faca cumparaturile de nunta ?
-A da asa e , scuze varsta.
-Nu cred ca fiul meu ti-a zis numele meu , asai?
-Nu prea .
-Eu sunt Lissa , incantata, ma bucur ca ai reusit sa ajungi .
-O da lasa asta numai eu stiu cata munca de convingere am dat cu ea.
-Sunt convinsa.
-Deci Harry mai are un frate Mike nu e pe aici o sa ajunga si el.
-La cunoscut , a venit la cabinet sa ne invite.
-Oo da , si inca cum .
-Da , asa e el mai dificil. Mergem .
-Da .Nu ma asteptam sa fie asa draguti , dar da au fost am plecat spre masa si iar am fost uimita , de fapt de ce ma mai mir, masa lor avea 12 scaune , pentru 3 persoane in general cu noi 5 , dar poate o avea mai multi invitati.
A venit si Mike in final si da uitasem de bunicul lui . Un batranel extrem de simpatic si plin de glume . Cina a decurs foarte bine , au avut atata mancare de zici ca eram la o nunta . Am mancat si eu cate putin din fiecare sa nu par needucata , cu toate ca nu puteam sa mananc .Rochia lui Amy la media
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...