Capitolul 24

271 28 0
                                    

Harry
E atat de amuzant , ma amuza timiditatea si inocenta ei . Dar astazi o sa o fac sa uite de ea . Nu ma culc cu ea dar o sa ii aprind putin hormonii ,Atat . Ma roaga sa ma opresc dar nu ii facui nimic inca .
-Stii, ingeras , arati bine pentru o copila , si nu te mai milogii atat , nu ti-am facut nimic ,esti penibila ,zau . Asta ca sa te gandesti alta data de doua ori inainte , sa iti bati joc de mine .
-Nu mai fac asta promit.
-Am inteles dar tot iti aplic o mica pedeapsa , ca sa nu uiti.
Si dupa ce ii prind mainile deasupra capului, incep prin ai aplica mici saruturi pe gat , pe umeri ,pe linia maxilarului , evit intentionat gura si cobor ma jos , si depun saruturi pe toate portiunile goale , corpul ei de zeita imi raspunde afirmativ si ma provoaca sa continui , cand ajung la bata chiloltilor ei de dantela tresare , si incearca sa se smuceasca si sa isi elibereze mainile .
-Te rog .
-Ce ma rogi printesa ?
-Lasa-ma , de ajuns am priceput ideea ,asta e mai nou ideea ta de tortura .
-Uff asta numesti tu tortura , inca nu ai vazut nimic .
-Deci ai de gand sa ma violezi sau ce ?
-Nu , o sa te rogi de mine sa te fac a mea .
-In visele tale .
-Esti asa ipocrita , corpul tau vorbeste pentru tine , si te dai atat de nevinovata , e clar ca te atrag dar nu ai recunoaste asta in veci . Am o veste pentru tine domnisoara , o sa te ating cand vreau eu si la ce ora vreau eu . Si stii de ce ? Pentru ca imi apartii , si sa bagi asta la capsorul asta frumos .
Ma ridic tacticos si ii desfac mainile , Ma ridic de pe pat si pornesc spre usa .
-Daca in maxim 5 minute nu esti gata , vin sa termin ce am inceput .
-Esti un idiot , te urasc .
-Bun venit in lumea mea puisor
-Sa te ia dracu cu ea cu tot .
-Sa ma mai injuri o sigura data si nu raspund de faptele mele , au mai rams 4 minute .
Ies din camera si ma duc spre bucatarie , imi vine sa o arunc de la balcon , o doamne cat a putut dracusorul asta sa imi intoarca lumea . Si tocmai de aceea o sa o fac sa nu poata traii fara mine . Acum ca am vazut cum reactioneaza corpul ei la atingerea mea, e clar ca e atrasa de mine .
O sa o ademenesc pana o sa isi iasa din minti si o sa recunoasca ca ma place . Pentru ca incapatanarea asta a ei ma omoara . O vad coborand in viteza pe scari si se indreapta spre mine .
- In sfarsit , de astazi esti asistenta mea la cabinet .
-Sunt ce?
-Asistenta, doar nu credeai ca o sa sa stai toata viata in casa , si in plus nu te tin pe gratis aici .
-O da pe langa sclava sexuala ,mai adaugi si alte lucruri de facut l.
-Aberezi , tu chiar stii ce scoti pe gura, stii macar ce inseamna cuvantul ala .Iti spun eu , nu stii ,abia daca te-am atins si imi scoti ochii pentru asa ceva , daca vrei iti arat exact ce inseamna ceea ce tot indrugi acolo. Acum misca-te la masina si lasa aberatiile.
Plecam spre cabinet si il sun pe director sa ii zic ca Amy nu vine si sa imi dea cursurile in format electronic .
Stam fara sa scoatem nici un sunet , pana ajungem la cabinet, dupa ce parchez masina . Se uita la mine si apoi coboara.
Pe drum ne intalnim cu Maria secretara mea .
-Buna Maria , de astazi Amy o sa fie asistenta mea , tu o sa te ocupi doar de hartii atat.
-Am inteles , domnule .
-Haide Amy, .
-Aaa si Maria te rog fa-mi o lista cu pacienti pe saptamana asta si numerele de telefon , si trimite prima programare .
-Imediat domnule .
Intru in birou si ii fac semn sa se aseze pe canapea . Stam 10 minute in liniste si apoi o aud .
-Si eu ce trebuie sa fac , mai exact .
-In primul rand programezi pacientii , pe zile nu mai mult de 5 si trebuie sa tii cont de numarul de sedinte si nu faci nimic daca nu ma intrebi , restul detaliilor ti le explic mai tarziu . In rest o sa iti dau un laptop si iti inveti cursurile de la scoala , si am pretentia sa inveti , si sa iei o nota de doamne ajuta la examenul final.
-Sunt cum vrei dar nu proasta, asa ca inceteaza cu insinuarile .
-O da , si ce sti mai exact , din materia de examen .
-Nu am avut materiale , si in plus m-ai tinut sechestrata in casa.
-Daca nu ai fii atat de imposibila , probabil alta ar fii situatia.
Usa se deschide si intra Maria ,
-Prima pacienta a sosit sa ii zic sa intre?
-Da Maria multumesc .


Evadand din realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum