Epilog

447 34 22
                                    

Dupa 5 ani ....

- Harry , vii astazi , sau plec ca am programare la ora 9 , si doamna Peterson e punctuala , nu vreau sa ma fac de ras din cauza , ca tu te trezesti greu.
-Acum , printesa . Jur ca o sa iti mananc gurita aia intr-o zii.
-Abia astept , acum grabestete ca intarziem ,
-Doamne ce sotie punctuala si matura am .
-Da ce sa zic fa misto acum . Punctuala da. Ala maturu in familie esti tu.
-Macar atat.
-Esti gata ?
-Ma incalt ai rabdare , o doamne .Totusi ma intreb cum de mai ai energie , dupa noaptea trecuta.
-Se putea sa nu aduci vorba de asta ,si uite ca am , se vede ca imbatranesti , uite ai si un fir alb .
-Auu. Ce ai , ma intreb cine mi la facut.
-Aveai corectie , hai misca-ti fundul ca te asteapta domnisoara Baffy.
-Da , abia astept , cum de m-am ales eu cu ea , si nu tu. E o batranica extrem de enervanta si impulsiva , mai rau ca tine imagineaza-ti , da se poate.
-Infumuratule, si am avut noroc .

Ies pe usa si Harry ma urmeaza , intram in masina si o pornim spre cabinet . Da am ajuns un psiholog , ma pricep foarte bine .
Imi amintesc de parca ar fi fost ieri , prima noapte de dragoste , a fost asa woow , nu imi puteam dori ceva mai mult , toate atingerile sale , si saruturile m-au catapultat in alt univers, a fost minunat , ca toate noptile de atunci si pana acum , mereu gaseste ceva inovativ de incercat ,chiar ma mir de unde le scoate. Apoi la cateva zile sa intamplat fericitul eveniment , adica nunta care a fost pur si simplu minunata. Harry a fost atat de emotionat incat ii tremurau efectiv picioarele in fata altarului , bine ca nici eu nu am stat mai bine la capitolul emotii, dar tot de el rad, tot decorul si atmosfera in sine a fost de vis , am cunoscut atatea persoane si prieteni ai lui Harry si pot sa zic ca si mi -am facut destul de multi prieteni , dupa minunata nunta a urmat luna de miere pe care romanticul meu sot a facut-o la daca va vine sa credeti , la peste , cum sa iti duci sotia la peste?
Noroc cu mama soacra care ne-a obligat practic sa ne ducem cateva zile la Paris , nu am fost niciodata niciunde si a fost super. Am aflat ca Harry nu e romantic , e afon la asta ,dar il iubesc asa cum e. Nu ne-am schimbat deloc de atunci si a trecut ceva timp dar nici nu imi doresc sa se schimbe ceva. Apoi a urmat un episod dureros in care am fost pusa fata in fata cu trecutul si anume parintii mei. Au venit sa imi ceara iertare , cat tupeu pe ei. Am aflat totusi de ce au fugit , si asta nu i-a scapat de vina mai rau ia infundat. Cica ar fi fost datori la niste camatari si de aia au fugit , si nu m-au luat cu ei de frica sa nu ma omoare. Si asta a fost tot , au urmat rugaminti si restul chestiilor emotive, pe care nu am putut sa le iert , nu sunt dumnezeu si pentru numele sfintilor m-au vandut , propriul lor copil . Nu sau uitat in urma sa vada ce sa ales de mine .

Am plans mult in ziua aia, Harry nu mai stia ce sa imi faca , asa ca ma dus pe varful unei stanci ,acela a fost modul sau sa ma calmez si intr-un fel a mers si privelistea de acolo a fost superba.
Am uitat sa zic ca am luat la bac o nota super mare si am intrat printre primi la universitate , Apoi au urmat 4 ani de invatat si iar invatat , examene , si alte lucrari practice , dar a meritat tot efortul , Harry a ajuns cu o ora inante de premiere si a fost asa bucuros de parca ar mai fi absolvit o data . Viata mea sa schimbat si pot sa zic ca in bine, am trecut prin toate , cu rele si cu bune si acum uite-ma cum profezez de aproape un an la cabinetul nostru comun . Ne desparte o usa , la propriu . Harry a facut usa in mijlocul peretelui , cica sa poata veni cand vrea la mine.

Ma trezeste din visare , sunetul masini care nu e , ma intorc la Harry si zambesc .
-Ce e iubire?
-Nimic.
-Te iubesc sa nu uiti asta.
-Ai devenit sentimentala , si eu te iubesc mai mult ca pe viata mea. Vin-o aici.
Si nu apuc sa zic nimic ca ma trage in bratele sale , spatele meu fiind rezemat de volan .
-Iubire , intarziem .
-Am un moment cu iubita mea sotie ,pot sa astepte si ei 5 minute ,
-5 minute ?
-Bine poate 10.
-Esti fenomen .
-Si tu ma iubesti.
-Mai mult decat poti tu duce.
-Hmm , serios sa imi arati deseara ca nu m-ai convins aseara.
-Esti magar ,
-Behehe.
-Asa face oaia nebunule . Lasa maimutarelile ce mai stii de Eve , ca nu imi raspunsa , ai vorbit cu Luk ?
-Da s-au dus la ecograf sa isi vad copii ,
-A da zicea ceva de asta,
-Iti dai seama , au tripleti , imi e mila de ei.
-Si mie , dar pentru ce sunt nasii ?
-O nuu eu nu ma duc sa ma urle trei odata in cap , doamne cat de productiv a fost .
-Fata de tine .
-Ma subestimezi printesa , vrei sa iti fac acum o echipa de footbal?
-Ma multumesc si cu unul.
-Vezi ca ai zis sa nu te prind ca dai inapoi ?
-Euuu,
-Nu , tu dracusorul de pe umar , mai stii cand ai stat stresata , o saptamana mi-ai facut capul patrat , imi venea sa te arunc pe geam.
-Da , eram stresata ca eram inca la facultate ,ce esti rau , hai jos, lasa amintirile, ca pacientii nu se consulta singuri.
-Mai intai imi dai cel mai lung si intens sarut ,asta e pretul , esti pregatita sa il platesti.
-As evada oriunde cu tine si m-as abandona , in bratele tale.
-Stiu iubire deja ai facut-o am evadat amandoi stii de unde?
-De unde ?
-Din REALITATE, si ne-am creat-o pe a noastra.
-Cred , esti foarte filozof astazi .
-Si eu te iubesc ,
-E mai mult.
-Tot o copila ai ramas .
-Da , si diferenta e ca sunt a ta si tu adori asta.
-Ai dreptate. Mergem?
-Da ,
-Dupa tine printesa,
-Intodeauna .Sa nu uiti asta.
-Amyyyyy.
-Pa iubireeeee.

Stiu sunt o copila si imi place asta , o sa ma bucur cat pot de perioada asta , si de realitatea pe care ne-am creat-o.

Sfarsit

Evadand din realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum