AMY
Nu pot sa cred ca a facut asta , si mie care incepea sa imi placa ,cum sa iti placa omul asta , e asa plin de el si increzut si crede ca i se cuvine totul si ugh . Dar la polul opus are atat de mult șarm si aroganta specifica , care ma atrage la el , nu am crezut ca o sa imi placa tipul asta de barbati si uite ca imi place .Bine domnule arogant vrei o sotie o sa o primesti , o sa iti blestemi decizia asta .
Ma imbrac rapid , in hainele lasate , si singurele de altfel. O sa imi reinoiesc garderopa astazi, oficial o sa incep o viata noua , sau asa sper.
Cobor repede scarile si afisez o fata mai prietenoasa fata de prima data .
O sa fiu o logodnica model , de pus in vitrina . Harry daca ai stii tu ce viata o sa duci de acum in colo . Dar e o parte buna , nu o sa te plictisesti .
In living se afla Harry si mama lui Elena , da am aflat cum o cheama .
Ma indrept spre ei , si ma duc sa ma scuz ca am fost nepoliticoasa .
-Gata sunt pregatita , dar mai am un ultim lucru de facut , ma duc in fata mamei lui si afisez o figura spasita.
-Imi pare sincer rau daca v-am tratat oarecum distant , dar nu am avut o stare buna de cand m-am trezit , am avut o durere groaznica de cap , nu prea m-am putut odihni . Sper sa ma puteti ierta.
-Cum sa nu scumpa mea ,nu m-am suparat deloc . Si sa stii ca imi placi mult , acum imi dau seama ce la atras pe fiul meu la tine , inocenta ta e molipsitoare .
-Gata cu vorba mergem la cumparaturi .
-Sigur iubitule , imi iau geaca si putem pleca . Nu va puteti imagina fata lu Harry cand i-am zis 'iubitule' , a fost geniala , stai asa , inca nu a vazut nimic , e doar inceputul . Daca isi face imipresii ca eu o sa fiu vreodata marioneta lui se inseala , am tresarit cand am simtit o mana pe talia mea . Si m-am intors brusc . Am vazut pe fata lui un zambet increzut , si cand am incercat sa ies subtil din aceasta situatie , nesuferitul , isi mareste stransoarea.
Se aproprie de urechea mea si imi sopteste suav.
-Ce sa intamplat iubito , cu schimbarea asta a ta .
-Esti un nemernic stiai nu .
-Detalii , nu mi-ai raspuns , ce e cu tine de te porti frumos.
-Nimic , ranjesc si acesta imi strange coapsa brusc , tresar si vreau sa ii zic vreo doua , dar vorbeste inaintea mea .
-Stiu ca mintea ta diabolica de copil nevinovat , coace ceva ,dar te sfatuiesc sa renunti . Daca incerci ceva , iti jur ca te inchid cu sobolanii in subsol.
-Oau doar atat poti , erai mai dragut inainte acum ai trecut la amenintari, si nici nu sunt sotia ta , ce o sa creada mama ta , ca ii faci asta viitoarei tale mirese.
-Amy pe cuvant ca o sa ma tin de promisiuni , ti-am zis acum ceva vreme ca daca o sa faci ceva nepotrivit , o sa iti iau si ce mai ai , stii ce nu?
-Uimeste-ma geniule .
-Fecioria , si apoi nu o sa mai fii asa de inocenta .
-Da-mi drumul , idiot infumurat ce esti , si eu care voiam sa ma port frumos astazi , ca sa nu iti supar mamica , stii ce te-ai lins pe bot , felicitari .Acum da-mi dracu drumu sau tip tu alegi .
Imi da drumul ca ars si toata dispozita mea se duse pe apa sambetei . Pot sa aleaga ce vrea nu imi pasa , e un mare fiasco , pana la urma ce imi pasa mie sa fac impresie buna , doar nu mi-a cerut parerea , cand a zis ca a stabilit nunta , culmea nunta la care eu sunt rol principal si nici nu am fost intrebata.
Ma urc in masina si nu mai scot un cuvant , e un idiot , si eu imi fac griji de imaginea lui in fata mamei sale . Ajungem la Mall dupa 15 minute si cobor din masina , ma indrept spre magazine doamna Elena a vazut schimbarea mea si se uita ciudat la preaiubitul sau fiu.
Nu zic nimic nu e problema mea , sa o rezolve nu am sa misc nici un afurisit de muschi sa il ajut .
Vorbesc , nu inteleg ce , ca sunt la o distanta considerabila , de ei dar Harry vine furios spre mine , oare ce o msi vrea inganfatul asta.
Ma prinde de cot si ma apropie de el .
-Poarta-te naiba normal si nu mai face pe printesa ranita , ca ne e cazul .
-Oo sa luat mamica de puiul ei , foarte bine , afla ca nu imi pasa , am plecat cu gandul sa ajut un inganfat , dar ce rost are m-ai acuzat ca pun ceva la cale . E afla ca nu ma mai prefac , daca nu iti convine asta e, problema ta nu a mea.
-Amy daca faci vreo scena iti jur ca ..
-Ca ce , ma inchizi la subsol sau comiti o ilegalitate violand un copil , ca asta ma faci de cand m-ai cunoscut . De ce sa nu ma port ca unul , zic .
-Termina cu filozofiile si hai sa probezi nenorocita aia de rochie .
-Stii ce dute naiba . Eu m-am carat de aici , poti sa cumperi ce vrei si asa faci numai cum vrei eu nu stiu de m-ai luat de acasa.
Dau sa plec dar sunt oprita de insusi demonul, si eu care ma gandeam sa ii pun alta porecla , proasta decizie .
-Nțțț, nu pleci fumoaso , pana nu facem ce am venit , nu e dupa tine aici ai inteles. Copil afurisit.
-Oo doamne inceteaza odata cu faza cu , copilul ma disperi , dupa trei cuvinte ma faci copil . Bine ai vrut pe cineva sa il subjugi aia o sa primesti , iti jur ca nu o sa iti reuseasca , nu o sa ai control asupra mea vreodata.
-Haide Amy fii rezonabila , uite imi pare rau , acum putem pleca , te rog .
-Faci misto ,pana acum 5 minute te urlai la mine si acum ma rogi fii serios. Fie hai sa luam 'nenorocita aia de rochie ' cum ai zis .
-Pentru aia imi pare rau , dar m-ai enervat .
-Nu conteaza , alegi ce iti place , o probez si apoi pot sa plec sa stau in pat la mine in camera , nu e ca si cum mi-as dorii nunta asta , deci faci cum doresti.
-Ee vezi nu stiu cum sa o dau cu tine , nimic nu merge ,
-Acum ce am mai facut , ti-am ascultat ordinele .
-Esti suparata si nu imi place sa te vad asa.
-De cand te intereseaza cum ma simt eu , sau terminat sedintele de terapie , dar stii ce nu ma intereseaza , mergem azi , ca mama ta o sa se supere ca intarziem atat , ea pare mai draguta , ca tine oricum . Nu imi doresc sa o supar .
-Hai .
Intram intr-un magazin si ma fac ca ma uit la rochii si apoi ma apropii de el si ii zic , ma duc la cabina ia una care o vrei si adu-o.
-Alege ce iti place .
-Nu imi place , nimic .
-Atunci mergem in altul .
-Nu ia una de umeras si gata .
-Amy pe bune cat ai de gand sa stai suparata.
-Nu conteaza , sunt doar un copil nu asta repeti constant , si nu te poti lua dupa mofturile unui copil. Asa ca alege una sau o iau pe prima care imi cade in mana.
-Bine vin imediat .
-V-ati hotarat domnisoara ?
-Da vine iubitul meu cu ea , am incredere in gusturile sale.
Dupa ce zic asta nu o mai las sa zica ceva si ma indrept spre cabine , gasesc o bancuta si ma asez . Practic asta trebuia sa fie o zii importanta sa iti alegi rochia de mireasa, ciudat e ca nu ma simt alfel . Am si mult motive , ma castoresc cu un nemernic , care preactic ma foloseste sa obtina o mostenire , si asta la numai 18 ani sunt bestiala , la varsta asta ar trebuii sa petrec prin cluburi cu tot felul de baieti si sa am prietene , multe . Eu nu am nimic . Toti m-au tradat nici macar Eve , nu ma mai sunat de vreo saptamana , se vede cat de dor ii este de mine . Probabil multumeste cerului ca a scapat de mine . Deci, ce asteptari sa mai am de la altcineva.
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...