AMY
Sunt in dilema , o sa ma omoare picioarele de la tocurile cumparate ieri , deci as opta pentru opincute , dar poate fac o impresie proasta si poate copilaroasa daca ma duc in opincute. Deci stau de doua ore sa ma hotarasc ce as putea sa na incalt si apoi sa imi fac parul si restul chestiilor . Doamne zici ca sunt lunatica , si asta din cauza unui anume capcaun deosebit de sexi , care nu m-a lasat sa ies sa vorbesc cu oameni . Ma trezeste telefonul si surpriza Eve si-a amintit de mine dupa atata timp.
-Da , Eve nu am murit daca asta vrei sa afli.
-Stiu si imi pare foarte rau , ca nu am mai dat nici un semn de viata . Dar am fost foarte ocupata .
-Ma rog , de ce ai sunat pana la urma.
-Sa te intreb daca vrei sa iesim la un suc.
-Nu . De ce ai crede ca vreau sa ies cu o persoana care m-a mintit de cand ma cunoscut .
-Cu ce anume te-am mintit .
-Nu mai e nevoie sa te tii dupa mine , nu te mai plateste nimeni acum .
-Ce ai patit Amy in ultima vreme de vorbesti asa.
-Inceteaza Evelin am aflat tot , nu mai e nevoie sa te ascunzi . Ia zii cine te-a pus sa ma suni , Nik sau cine ?
-Nimeni serios , si chiar imi pare rau pentru ce sa intamplat , dar iti jur ca nu ma pus nimeni sa vorbesc cu tine.
-Sa zicem ca te cred , ce ai patit de ti-ai amintit sa ma suni .
-Nimic , aveam nevoie sa vorbesc cu cineva . Deci vii ?
-O sa vorbesc cu Harry si vedem , astazi trebuie sa mergem la cina la parintii lui.
-Grozav, vorbesc cu Nik si ne vedem toti la 15:00 . E 12:15 , ce zici ai timp sa iti convingi iubitul ?
-Nu am zis ca vin.
-Stiu te iubesc , ne vedem la Tomi's
-Eve stai.
-Sa nu intarziati , te pup.O doamne , asa face tot timpul . Acum o sa trebuiasca sa merg la cabinet sa ii zic , ma apuc sa ma imbrac intr-o pereche de blugi negri si un tricou cu desene pe el . E dragut si imi place . Parul mi-l prind in coada in varful capului , ma incalt in tenesii mei vestiti , care il enerveaza pe Harry . Cobor scarile si ies pe usa , inchizand-o in urma mea. Sunt o persoana responsabila , de aceea incui usa si bag cheile in buzunarul de la spate.
Chem un taxi si pornesc spre cabinetul lui Harry . Oricum nu am mai fost in ultimele saptamani la scoala , si acum sa si terminat. Ajung in fata cabinetului platesc cursa si pornesc spre intrare ,ciudat aveam mai multi bani ca ultima data cred ca Harry ia lasat , ce tot vorbesc , logic el ia lasat.
Intru in cladire si cand vreau sa intru in cabinet , se aud niste chicoteli din interior.
Nu ,nu sunt geloasa probabil e cu vreo pacienta . Nu ma pot abtine si ascult p parte din conversatie .
Raman masca , la limbajul vulgar folosit nu ca , cu mine ar vorbii mai frumos dar pe bune si uimirea mea creste cand respectiva persoana ii raspunde ca poate pune in practica tot ce a zis deseara la 23 :00. Gata e suficient , poate sunt eu copil dar cu mine doarme noaptea , si acum chiar sunt geloasa.
Intru fara sa mai bat si tipa , voia sa se urce la el in brate.
-Harry , ce se intampla aici ?
-Mmm , nimic Amy ea este o veche prietena si a venit in vizita .
-Cine e domnisoara H ?
-Logodnica mea Amy.
-Oo doamne am trait sa o vad si pe asta , te insori ?
-Da daca iti vine sa crezi .
-Deci Amy pari tanara , cati ani ai? Si cum ai reusit sa il fentezi sa te ia de sotie , daca nu stiai nu a reusit nimeni sa o faca . Deci esti o eroina sa stii.
-Mersi . Si ca sa iti raspund la intrebare fac 18 saptamana viitoare , si nu cu abilitatile sexuale l-am convins sa se insoare cu mine . Deci cred ca de asta cauta prin alte parti .
-O ce mica esti .
-Da vai ce copil esti , nu o sa poti sa il tii langa tine si alte porcarii . Stii ce scutiti-ma
de politeturi ati putea sa va duceti unde ati mentionat mai devreme acum de ce sa asteptii pana la 23:00 . Oricum nu mai are rost sa te intreb ceea ce voiam , asa ca imi pare rau ca am intrerupt momentul . La revedere.
Ma indrept spre usa si glasul lui Harry ma opreste .
-Amy stai.
Nu raspund si nici nu ma opresc si aud strigand iar.
-Amy opreste-te in momentul asta , nu am terminat de vorbit .
-Nu imi pasa , eu plec .
-Opreste-te copil razgaiat ce esti , ma disperi femeie.
Atunci imi prinde incheietura si ma opreste din a iesii in cabinet , ma intorc la el si ii zambesc ironic.
-Hotaraste-te copil sau femeie.
-Copil , inca nu te-am facut femeie dar in ritmul asa nu mai dureaza mult . De ce nu asculti inainte sa tragi concluzii , incapatanat-o
-Nu vreau bine , acum da-mi drumul , vreau sa plec.
-Nu iti dau nimic vin-o sa iti explic , la naiba nici macar nu sunt vinovat , daca eram macar puteam sa ma justific dar asa te superi fara motiv .
-Zici , ce vrei sa te duc eu la 23:00 la hotel sau unde dumnezeu iti duci tu .... habar n-am cum sa o numesc . Eventual sa iti pregatesc si hainele.
-Oo doamne , ce draguta esti cand esti geloasa .
-Nu sunt geloasa , dupa mine poti sa te inneci in curve , si nu fac referire la domnisoara de fata , ea nu stiu inca in ce categorie sa o pun.
-Iti zic eu , maritata . De asta vorbeam cum o sa petrec o noapte romantica cu sotul meu .
-Da bine , si de ce voiai sa te urci pe el .
-Nu voiam sa fac asta , ma indrept spre geam .
-Ohh.
-Vezi razboinic-o , ai facut atata caz degeaba , nu ai rabdare sa asculti si treci imediat la concluzii . Ce ma fac cu tine ingeras.
-Ok , scuze atunci , si imi pare rau ca am vorbit nepoliticoasa cu prietena ta , dar pe bune chiar asa ai lasat sa se inteleaga .
-Sau atat ai auzit tu . Esti fenomenala iubito
-Apropo eu sunt Diana , incantata .
-Amy , incantata si scuze pentru m-ai devreme nu stiu ce m-a apucat.
-Stiu eu .
-Tu sa taci lasa fata in pace , nu o mai supara atat.
-Zii Amy carui fapt se datoreaza vizita ta.
-Voiam sa te intreb daca poti veni sa ne intalnim cu Eve si Nik , dar vad ca ai treaba , ma duc doar eu . Te las .
-Nu astepti sa iti spun daca pot , doamne dar grabita esti .
-Bine poti ?
-Nu pot , dar imi eliberez programul pentru iubita mea excesiv de geloasa.
-Nu e nevoie serios.
-Harry pe bune nu vezi ca mai are putin si o ia la fuga , nu mai are nimic de facut minte , voia sa vina acasa. Nu iti fie rusine de mine eu daca eram in locul tau ma infigeam si in parul respectivei tipe . Si cu um asa viitor sot ai de furca nu gluma.
-Mie imi spui .
-Bine gata , Diana nu aveai treaba sa ii pregatesti surpriza minunatului tau sot cu care mi-ai frecat nervii in ultima jumatate de ora.
-Ba da , deci va las copii , si bafta Amy o sa ai nevoie.
-Pa Diana , poate o sa ne mai vedem.
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...