Amy
Cum isi permite sa fie dragut dupa ce toata ziua a fost un magar , dupa 15 minute imi fac curaj si intreb , vad ca e nervos ca strange de volan , si chiar nu stiu ce mai are .
-Unde mergem .
-Ooo cine sa gandit gandit sa vorbeasca .
-Imi zici sau nu .
-Aleg nu .
-Uff , esti rau , toata ziua ai fost magar si ai facut aluzii la tot felul si apoi zici ca nu te interesez . Te chinui aiurea .
-Ai tetminat insultele , doar atata poti 'Rau'
Ma uimesti iubire.
-Deci de omorat excludem ca ai nevoie de mine pentru mostenirea aia , ce ai in cap .
-Stii ce ma doare in cot de mostenirea lu peste , daca vreau il fac pe mos din trei vorbe , nu vreau sa te omor , sincer acum cata imaginatie sa ai , si nici nu te violez , sunt convins ca la asta te gandesti. Si acum ma intreb , de ce te mai miri cand te fac copil , pentru ca asa gandesti , un om matur , nu se gandeste la tampenii , am facut , pregatiri de nunta de unde dumnezeu ai ajuns la omor , tu chiar ma crezi in stare sa omor pe cineva .
-Usor ce te ambalasi asa ,
-Pentru ca nu intelegi , esti imatura .
-Atunci de ce vrei sa te insori cu mine daca am tot ceea ce tie nu iti place .
-Pentru ca la naiba , esti peste tot , prin casa infruntandu-ma ,sau vorbind urat , sau esti tacuta si timida , sau cea cea care a stat cu mine cand am baut peste masura si ia fost frica sa nu imi fie rau . Si eu sunt magar si tot ce vrei tu dar la naiba , nu vreau sa pleci , imi invadezi visele cu fațuca asta inocenta , si cu buzele altea rozalii , care ma indeamna sa le sarut , si la naiba ca nu pot . Sunt un nenorocit egoist . Pur si simplu nu vreau sa pleci din viata mea intelege asta .Sau iti e greu sa pricepi lucru asta . Nu stiu cum o pustoiaca , a devenit punctul neu slab ,iti jur ca sunt in stare de orice doar sa zabesti. Dar nu imi cere sa te las sa pleci nu fac asta . Pentru dumnezeu imi e imposibil.
-Hei uitate la mine , te rog . Nu o sa plec ok . Acum calmeaza-te , da nu plec nicaieri .
-Ok . Sa mergem , am ajuns .
Se da jos in liniste si nu .ai zice nimic , nici nu se mai uita la mine , dupa ce mergem ceva dam de o poteca in padure .il urmez si apoi vorbeste din nou.
-Hmm scuze , pentru mai devreme , nu trebuia sa izbucnesc asa .
-Nu e o problema te inteleg , stiu sunt o copila , sunt imatura si pe langa asta mai am si gura mare . Crede-ma in unele momente esti foarte enervant si nu ma pot abtine .
-Nu vreau sa te abtii de la nimic , casa asta a fost asa goala , acum vin cu drag acasa , stii esti foarte draguta cand zambesti.
-Mersi .
-Am ajuns , e un loc linistit si e intre paduri , vin aici cand obosesc de la atata aglomeratie , locul asta te incarca cu energie .
-E minunat , ia loc ca am pus o patura .
-E frumos aici.
-Stii , imi dai enegie de la tine , imi place sa te mai necajesc , faci asa o fata draguta .
Uite am venit aici sa vorbim , nu sunt perfect, nimeni nu e , dar chiar nu imi bat joc de tine , in doua saptami o sa ai examenul de final , vreau sa te duci la scoala si sa vii direct acasa , in astea 2 saptamani , vreau doar sa inveti , o sa vorbesc cu directorul si iau programa , tu doar sa iti dai silinta sa iei o nota mare . Ne-am inteles printesa ?
- Da, am o nelamurire , sunt mai grea de cap , in unele chestii. Ce iti iese ca ma ajuti pe mine .
-Off doamne , nu vreau ca sotia mea sa nu fi fost in stare nici macar liceul sa il termine .
-Aaa asta era..
Mda nu e ca si cum i-ar pasa de mine ii pasa ca afla lumea ca nu am terminat nici liceul .
-O doamne ce fata facusi , glumeam ingeras., dar uite astazi nu mai sunt nesimtit , dar asta fost tare.
-Oo doamne , esti asa de , stai numai sa te prind si vezi ce patesti ,
-Si ce patesc , asa din curiozitate.
-Ma gandesc eu la ceva .
-Atunci prinde-ma dar mai trebuie sa mai cresti sa poti concura cu mine .
-Iar faci misto de mine , nu ai zis ca incetezi astazi.
-Scuze iubito e inevitabil .
-Sa ce ,sa razi de mine , mosule .
-O dulceata , nici macar nu stii cati ani am .
-Pot sa ghicesc ,undeva la 62 ?
-Asta fost atac la persoana . Iti arat eu ce face un mos de 62 de ani.
-Mai poate , sau l-au lasat puterile , si mai e un detaliu , nu ma prinzi .
-Ce sa iti fac daca te prind ?
-Nu discutam ca nu ma prinzi .
-Mai vedem iubito.
Alerg ceva vreme dar cand ma uit in spate nu e nimeni . Incetinesc si m uit in jur ,
-Harry ,
Nu se aude nimic
-Harry , stiu ca esti le aici pe undeva .
O doamne m-am pierdut cand deodata simt o mana pe umarul meu , ma sperii la inceput si apoi recunosc parfumul .
-Si iubire , ce ai zis ca pot sa iti fac daca te prind.
-Nu e corect , ai trisat .
-In dragoste si in razboi totul e corect .
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...