Capitolul 26

319 29 4
                                    

Amy

    Sta putin in usa si apoi se intoarce , cu o privire hotarata , si un mers hotarat se indreapta spre mine , nu sunt sigura , ce are de gand dar vreau sa faca asta , sper ca dupa ce o sa ii ofer tot ce am , o sa se deschida si el si o sa ma lase sa patrund in lumea lui . Imi mentin privirea fixa intr-a lui si chiar nu imi dau seama de unde am atat de mult tupeu , sa stau aproape goala si sa ma predau diavolului , ma simt ca un mielusel gata , de a fii sacrificat , intr-un ritual satanic . Ajunge langa mine si se aseasa pe capatul canapelei , si sta cu privirea fixa undeva , unde nu stiu .

   Cert e ca nu e la mine , dumnezeu stie ca nu il cunosc pe acest barbat , si ma intriga . Imi reglez glasul si parca il trezesc din transa , ca ma priveste uimit .
-Hei , am facut ceva gresit ?
-Nu printesa , stii am realizat cat de ogoist pot sa fiu , Am zis ca o sa iti ofer o experienta noua , si o sa te bucuri de ea , dar nu pot . Si nu pentru ca ar fii vina ta , ci a mea , sunt un idiot egoist , nu pot sa profit de corpul tau de zeita , chiar daca nu iti luam puritatea . Nu e corect ca o persoana ca mine sa profite de frumusetea angelica pe care o ai .

     Pot vedea in ochii tai , ca nu esti pregatita de acest pas , si eu sunt un nemernic care isi doreste sa devoreze ,acest trup de zeita . Dar nu o fac , si dumnezeu imi e martor ca asta e cel mai mare regret al meu , ca nu sunt demn de tine , nu meriti un nenorocit care doar iti murdareste viata si te atrage spre intuneric . Haide , da-mi voie sa te ajut .

Ma uit la el si nu imi vine sa cred , acum cateva clipe era tandru si pasional si acum se asunde iar in carapacea sa , sunt mai mult decat confuza si nu pot sa reactionez la ce zice si la ce face. Dupa ceva timp rostesc cu greu

-Deci asta era , sunt prea copila pentru marele si puternicul psiholog , simti ca daca ai face ceva , ar insemna ca si cum ai corupe un copil nevinovat la pacat. Stii ce imi pare rau , ca am avut incredere in tine iar , nu stiu de ce nu incetez sa ma mai incred in oameni care nu dau doi bani pe mine . Dar ma bucur intr-un fel , ca m-as fii urat toata viata ,ca am cedat farmecelor acestui don Juan . Ce acum te-au apucat mustrarile de constiinta , saraca orfana .
     Gata nu ma mai tortura , ajunge , esti bipolar sau ce naiba ,tipi ca un descreierat la mine apoi esti tandru si afectuos si imi spui ca insemn mult pentru tine , ca mai apoi sa devii acelasi de mitocan , pe care il stiu. Am obosit pe bune .
-Asta ai inteles tu draga mea Amy , ca nu ma atragi , vezi nu ma cunosti deloc , si de aceea nu pot sa profit de tine . O sa iti dau un timp sa ma cunosti si apoi o sa te decizi daca vrei sa mai continuam sau nu .
-Si vina cui este. Iti zic eu a ta , nu ma lasi sa te cunosc , fugi mancand pamantul cand mai scapi cate un moment de vulnerabilitate, te ascunzi in spatele unor remarci tampite si cuvinte grosolane . As vrea ca macar o data sa il vad pe adevaratul Harry , stii cel din spatele cortinei . Sa inceiat spectacolul , da-ti jos masca .
-De ar fii asa usor , si ce sa spunem , nici tu nu esti asa de simpla , si nu mai vorbii in cuvinte mari pe care nici tu nu le aplici .
-Stiu , ce ar fii sa incercam sa fim noi , nu ce ar vrea altii sa fim. Sa ne cunoastem ,sa ne dam o sansa .

-Ooo micuta Amy , a prins tupeu , ce sa intamplat ingeras, cum de sa produs schimbarea asta in tine , ca imi aduc aminte prima zi cand ai ajuns aici , voiai sa termini repede si sa dispari . Erai atat de agresiva , de nu reuseai sa scoti doua cuvinte care sa nu fie acide .
-Mda , probabil influenta ta de mitocan , a ajutat intr-un fel.
-OOO imi recunosti meritele , multumesc frumos.
-Nu te flata , era doar un fel de apreciere . Nu te obisnui cu asta, nu o sa o spun des.
-Nu, nici pe aprope printesa . Dar daca as vrea sa te sarut acum , mi-ai permite ? Nu nimic prea intim si o sa mor daca nu iti simt buzele in momentul acesta.
-Numai daca ma prinzi ?
-Asa vrei sa jucam , bine , dracusor sa te vad , unde ai sa fugi .

M-am ridicat rapid de pe canapea si am luat-o la fuga prin biroul sau , stiu e copilaresc , dar nu imi pasa in fond asta sunt , si el intra in jocul meu si ocoleste toate , obstacolele si incearca sa ma prinda , acum sunt relaxata si nu imi doresc ca asta sa se schimbe ,dar nu stiu cat va dura aceasta fericire . Nu il mai vad in spatele meu si se aude un scaun trantit , atunci il vad pe jos tinandu-se de picior , ma opresc si alerg spre el .
-Harry ce ai patit da-mi sa vad , nu poti sa te tii pe picioare, esti imposibil .

In momentul in care ma las la nivelul sau , ma apleaca si ma apuca de incheietura, si ma tranteste sub el.
-Hei , nu e corect ,ai trisat .
-Totul e corect in dragoste si in razboi printesa .
-Si acum ce ai de gand sa faci ?
-Nu stiu ce ti-ai dori ?
-In momentul asta ?
-Nu maine , ce intrebare e asta .
-Stii esti dragut, cand te enervezi .
-Heei , o sa te inscrii la facultatea de psihologie , stii sa te joci cu mintea oamenilor , si sa duci discutia unde vrei tu , si in momentul asta , care nu e tocmai unul bun pentru tine .
-Si de asta iti place de mine , ca ma joc cu mintea ta , iubire .

  Ramane surprins si imi elibereaza incheietura , cand vad ca am prins un moment de slabiciune , ma smucesc si ajung deasupra lui , ii trasez conturul fetei cu degetul privind in ochii sai si ii soptesc la ureche .
-Ai pierdut avantajul , iubire ,
Ultimul cuvant il zic ma apasat , ca sa prinda aluzia .Ma ridic si o zbughesc la fuga, inainte sa se dezmeticeasca el .
-Manipulatoare mica ce esti , stai sa vezi cand te prind , nu mai sunt asa bland.
-Totul e permis in dragoste si in razboi , "Iubire"
-Vezi ce ti-am zis ma bati cu propriile arme . Impielitata mica ce esti.
-Da da am mai auzit asta .

Fug si nu ma mai uit in fata , realizez tarziu ca intru in ceva , sau cineva . Dar persoana respectiva ma prinde inainte , sa pup parchetul.
-Oho , ce domnisoara frumoasa frumoasa mi-a picat in brate .

Ma uit in sus si vad un barbat bine facut, cu un tricou negru si parul ciufulit , are niste ochii albastri si o fata mai putin fioaroasa ca lui Harry, ma dezmeticesc, si incerc sa ies din stransoarea lui , dar nu vrea sa imi dea drumul. Intre timp apare si Harry , care imi prinde incheietura si ma scoate din bratele necunoscutului .
-Deci cine e domnisoara, asta frumoasa , si cum de eu nu am vazut-o pana acum .
-Ce cauti aici Mike
-Am venit in vizita la fratele meu , sau e interzis . Dar nu ma asteptam sa imi pice in brate , tocmai o pacienta de a ta . Apropo ce i-ai facut de fugea asa.
-Nu te priveste , si nu e o pacienta e logodnica mea.
-Pe bune . Tu chiar te misti repede , ai prostit repede o copila sa se marite cu tine .
-Cat sau ce ti-a promis papusa . De ai acceptat sa te mariti cu unul cau aproape 10ani mai mare .

Nu zic nimic , nu as putea , ma acuza in ultimul hal . Daca la prima impresie era cat de cat dragut , aceasta impresie sa evaporat imediat ce a deschis gura . Mi sa dus tupeul cu Harry e altceva , omul asta ma sperie , si acum serios care e problema lui. Deschid gura si ii zic exact la ce m-am gandit.

-Nu stiu , cine esti , si putin ma intereseaza , ti-a zis cineva de bunele maniere , pe care vad ca nu le ai Se bate la usa inainte sa intri , asta unul la mana , doi esti nesimtit cum iti permiti sa iti dai cu presupusul despre ceea ce fac eu. De ce te intereseaza pe tine .
-Usor pisica , deja ai scos ghiarele . Asculta la mine copil ce esti .

E jur ca m-am saturat sa mi se zica copil uite ca o sa vada ce e mai urat din mine , si zau daca imi pasa.
-Nu asculta tu , baiat rasfat si de bani gata ce esti , nu sunt nici copil nici parasuta , deci ai putea sa termini dracului sa iti dai cu presupusul in legatura cu relatia mea . Ce iti este frica , ca o sa ramai fara finante. Si raspunsul la intrebarea ta , nu ma platit si nici nu mi-a promis nimic . Esti doar un mitocan , care in loc sa vina frumos sa faca cunostinta , ma acuza ca as fii vreo taratura . Bine stiu ca Harry are un trecut nu tocmai ok dar asta nu iti da dreptul sa acuzi pe cineva , fara sa o cunosti.
-Fratioare , dar unde ai gasit-o . Imi pare rau pentru tine , dar ti-ai gasit nasul . Mica mica , dar are o gura de te face sa iti ceri scuze si daca nu ai gresit cu nimic.
-Da ai putea sa vorbesti cu mine , nu vreau sa imi pierd timpul vorbind cu tipi dubiosi.
-Hei , gata pace , eu sunt cel bun , tu te-ai ales cu cel moracanos.
-Mda , tu ai inceput.
-Si tot eu termin , bine cumnatica , uite imi pare rau , dar dupa cum ai zis si tu . Nu are antecedente prea favorabile. Deci o luam de la capat ce zici?
-Nu stiu ma mai gandesc.
-Haide Amy si-a cerut scuze , fii rezonabila .
-Mda, bine .
-Eu sunt Amy Jonson.
-Eu sunt Mike Styles
-Incantata,
-Sincer si eu . Esti diferita de tiparul preferat de fratele meu . Cum l-ai vrajit ?
-Nu prea stiu, dar cert e ca e putin greu sa il refuzi pe fratele tau.
-Crede-ma ca stiu .
-Si zii Mike care este scopul vizitei tale , de astazi .
-Sa te chem la cina organizata la noi , din moment ce nu ai raspuns la telefon. Acum vad cu ce erai ocupat .
- Mda , nu prea cred ca vin.
-Haide e important ,poti sa iti aduci si iubita.
-Pe bune Mike mai nesimtit de atat nu poti fii . Bucurati-va de cina voastra pompoasa , noi nu venim.
-Eu zic sa te mai gandesti , bunicul vrea sa vorbeasca cu tine.

Ce ziceti de Mike ?





Evadand din realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum