Capitolul 30

326 30 7
                                    

Nu e asa rea , e chiar draguta daca stau sa ma gandesc .
-Si zii micuta mea briosica , geloasa .
-Ce este ? Si de unde tot scoti apelativele astea?
-Nu stiu imi vin pe moment, deci recunosti ca ai fost geloasa .
-Chiar conteaza , oricum o sa razi de mine toata viata .
-Nu e adevarat iubito dar cate o data ma scoti din sarite , esti de o incapatanare rara.
-Cine vorbea.
-Deci la ce ora trebuia sa fim acolo poate am timp sa temperez hormonii din viitoarea mea sotie.
-La 15:00 , si nu mai fii uracios .
-Vorbesc serios iubire , nu ma crezi
-E 14:30 mergem ?
-Fie dar diseara nu mai scapi .
-Da bine ,daca scap cu viata de la cina cu familia ta .
-Familia mea nu sunt sugatori de sange si nici spintecatori . Deci stai calma , sunt draguti Mike e mai netot , dar nu poti sa iti alegi fratii.
-Ok , m-am mai linistit .
-Deci pot sa imi sarut iubita .
-Oo acum iti ceri voie , e o noutate .
-Asa e oare ce o fii fost in capul meu.
Si da ma sarutat in cel mai pasional mod posibil , care mi-a ridicat parul pe spate si m-ia transmis fiori prin tot corpul . E frumos si imi place cam tot ce face in ultima ultima vreme . Sunt indragostita iremediabil de acest infumurat .

Plecam sa ne vedem cu Eve si Nik , doamne de cand nu i-am mai vazut , imi e asa dor de ei primul lucru le care o sa il fac este sa ii dau un pumn in stomac lui Nik ca el era prietenul meu si acum ca e inamorezat si-a uitat prietenii.
Nici nu realizez cand ajungem la cafenea , si masina se opreste brusc , facandu-ma sa dau cu capul usor de parbriz .
-Auuu , ce naiba Harry
-Te-am trezit din visare printesa ?
-Esti rautacios ,uite o sa imi iese un cucui de toata frumusetea .
-Ooo micul meu bobocel sa lovit la ce are mai de pret . Scuza-ti acest umil servitor , ca si-a permis sa atenteze la parti ale corpului tau . O sa atentez la tot , cat mai curand .
-Daca ai terminat sa razi de mine , mergem ?
-Da iubire i-a sa vad bubita ? Da sa pup.
-Esti amuzant cand faci pe copilul , dar eu nu fac asa .
-Ai dreptate faci mai rau . Vin-o mai aproape .
-De ce ?
-Doar vin-o.
-Bineee.

Ma las putin spre el si ma apuca si ma trage in brate la el , nu am timp sa reactionez ca ma propteste cu spatele de volan si picioarele de o parte si de alta a scaunului sau . Ma proptesc cu mainile pe pieptul sau si raman blocata de pozitia in care ma aseza si il privesc cu interes .
-Deci , zi-mi printesa la ce te gandeai asa profund ?
-La nimic special , doar ma gandeam ca nu am mai vorbit de mult cu Eve si Nik si imi era dor de ei .
-Aha , si eu care credeam ca la mine te gandeai ?
-Da pacat , nu imi stapanesti chiar toate gandurile , mai am o parte si lucide .
-Bun , atunci sa ne ocupam si de cele lucide .
-Harry , ne asteapta , nu mergem .
-Lasa-i sa astepte , momentan am putina treaba cu viitoarea mea sotie . Si nu te mai sustrage atat ca nu te mananc , serios cel putin nu acum .
- Nu ma sustrag , doar ca nu stau bine .
-Zici ? Bine daca ma saruti te las sa te ridici .
-Nu vreau sa te sarut .
-Atunci stam aici pana deseara , nu ma grabesc si eu stau chiar bine , bine exceptand faptul ca daca te mai misti mult o sa ai parte de o surpriza .
-Esti asa nesimtit .
-Nu , doar sincer, deci ce zici mai astept mult .
-Nu o fac .
-Doamne , faci atata caz de zici ca iti cerui sa ti-o trag .Bine incapatanat-o , nu te misti de aici , si daca te misti poate imi regandesc optinunile .
-Esti fenomenal .
-Nu tu esti , si orgolioasa pe deasupra , ma rog de 10 minute de tine sa ma saruti , daca nu vrei sa imi dai un amarat de pupic , iti dai seama ca o sa dau in abstinenta.
-Ooo doamne daca te sarut taci .
-Ma mai gandesc, pana una alta astept .

Si da intr-un sfarsit mi-am apropiat buzele de cele ale sale si cand am vrut sa ma retrag ma prins de ceafa si a preluat controlul asupra situatiei . Nu stiu exact cand a ajuns cu mainile pe fundul meu, isi plimba mainile pe tot corpul meu si eu simt fiori de electricitate prin tot corpul . Ne despartim din sarut si isi baga nasul in parul meu , stam cateva zeci de secunde asa si il aud soptind .
-Esit sigura ce vrei sa mai mergem printesa ?
-Oricat mi-ar place sa stau cu tine in brate ,hai sa mergem cred ca ne asteapta deja de 15 minute.
-Bine , dar deseara imi iau revansa , nu mai scapi.
-Am inteles sa traiti.
-Te iubesc , mult printesa .
-Si eu pe tine si mai mult.

Ajunsi in cafenea , ii observ pe cei doi amorezi , intr-un colt al localului , ne indreptam spre ei si logic Harry ma tine de mana , deci aratam ca un cuplu indragostit , nu ca nu am fii unul .
-A dat domnul sa ajungeti si voi .
-Da , domnul aici de fata , ma tinut ocupata.
-Oo ma scuzati , imi dau seama ce preocupari aveti voi doi.
-Nuuuu, o doamne cum poti sa te gandesti la aia.
-La ce , la sex ?
-Da exact .
-Doamne Amy , ce esti asa . Toata lumea il face , tot stau sa ma gandesc cum il tii langa tine daca nu il lasi sa te atinga.
-Gata Eve , nu vezi ca e rosie toata , lasa oamenii sa se aseze la masa.
-O doamne ce plicticosi sunteti.
-Deci presupun ca tu esti Evelin.
-Exact in persoana, si cel neamuzant de langa mine e Nikolas , sau mai pe scurt Nik.
-Incantat . Eu sunt ....
-Stiu cine esti .
-Ma gandeam eu .
- Deci printesa ce vrei sa bei ?
-Un fresh ceva vezi tu .
-Si voi , ce doriti ?
-Noi am comandat deja .
-Ok , revin imediat .




Evadand din realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum