Capitolul 11

303 28 3
                                    

Harry

Ajunsi in club , deja am inceput sa ma destind , nervii mei sau mai domolit si si-a intrat in rol euforia momentului , in momentul asta nu imi pasa ca am o copila enrervanta si deosebit de frumoasa ,dar cu o gura si o incapatanare cat pentru 10 . Dar totusi nu pot sa nu ma gandesc ca poate ii este rau ca nu a mancat nimic toata ziua . Stau cateva ore aici am nevoie de asta si apoi o sa merg sa o oblig daca e nevoie sa manance . Nu vreau sa fiu responsabil ca o sa lesine , si o sa rezolv cumva cu incapatanarea ei , sper.
Ma indrept catre bar si imi comand ceva tare . Dau pe gat primul pahar si mai cer unul . Atunci apare si Simina , o curva de duzina , care arata destul de bine , meege sa iti faci nevoile cu ea . Se apropie de mine si ma prinde de dupa gat si imi asediaza gura , nu protestez dar , sarutul ei ma lasa rece . Cel cu Amy insa nu , a fost exploziv si plin de pasiune si ce tot vorbesc eu aici , am o blonda focoasa pe mine si eu ma gandesc la copila de acasa.

-Ce faci Harry nu te-am mai vazut de ceva vreme pe aici .
-Am avut treaba , dar acum conteaza ca sunt aici si vreau sa ma distrez , deci ce zici ?
-Atunci distractie sa fie .

Am dansat cateva ore , am baut mai multe pahare , sa frecat de mine toata noaptea , pana am zis gata , si am vrut sa plec acasa dar lipitoarea sa agatat de mine ca de un colac de salvare . Si am zis de ce nu o partida de sex e bine venita , cand domnisoara de alaturi e foarte dornica sa ofere .
Am plecat spre casa si numai cand am ajuns ma lovit revelelatia ca nu sunt singur in casa. Dar sunt prea beat sa imi pese .
Intru pe usa si cand sa trec spre hol sa ajung la camera de oaspeti , doar nu o duc in camera mea , as panganio.
Dau nas in nas cu Amy , de unde dumnezeu a aparut din intuneric .
Ma vede cu domnisoara si se uita in ochii mei si apoi lasa privirea in jos .

-Ma scuzati , am coborat doar pentru un pahar cu apa.
Tipa de langa mine se uita fixa la ea , care era in camasa mea ca am uitata sa ii mai aduc haine , si apoi la mine .
-Cine e ea iubitule ?
Chiar cine e , nici eu nu mai stiu dar trebuie sa imi vina o idee si repede.
-Hmm ea e , stii ce nu conteaza , hai sa mergem.
-Ok iubitule , haide sa iti ofer o noapte de vis , ca in vremurile bune .

Trec pe langa Amy care nu sa miscat din loc si mergem in camera . O sa ii explic eu maine , de fapt de ce sa ii explic e viata mea , fac ce vreau cu ea.
Ajuns in camera , Simina trage de mine ca apucata si hainele zboara in toate directiile . Femeia asta nu e zdravana dar am nevoie sa imi descarc frustrarile pe ceva . O intind pe pat si incep sa o sarut si atunci imi apar imagini cu Amy , 'la dracu' ce e cu mine , imi scutur capul de cateva ori si ma chinui sa raman concentrat pe ceea ce fac , dar se pare ca mica diavolita nu imi da pace . Si eu stau ca dobitocu si nu pot sa ma concentrez pe femeia care sta intinsa in pat . Ma ridic de pe ea si ma plimb prin camera ca un nebun . Ce sa fac sa scap de ochii aia care ma urmaresc la fiecare pas . O sa o iau razna mai rau ca ea, Cica marele , psiholog Harryson , a preluat un caz si in loc sa il trateze , se indragosteste de pacienta . E de rasul curcilor . Nu cred ca mi-a sucit mintile copila asta asa rau incat sa stau cu o femeie goala in pat si eu sa fac ture ca un apucat prin casa , cred ca in curand si eu o sa am nevoie de tratament . E ciudat cu iti da viata cate o palma sa iti revii , nu puteam sa cred ca tocmai copilul asta ma va aduce la disperare , si gura ei mare .
Pe care am inceput sa ii simt lipsa . Scutur iar din cap , cred ca dau in schizofrenie si sperii femeia , dar nu prea imi pasa . Ma scoate din gandurile mele o mana pe umarul meu.

-Harry te simti bine ?
-Bine ... si incep sa rad isteric . Ma simt excelent, pot fii confundat lejer cu unii de la ospiciu .
-Atunci hai in pat .
Nu o mai las sa continue si o trantesc in pat , imi reiau cursul saruturilor si iar imi apar imagini si scene cu noi in diferire ipostaze .
-Iesi dracu din capul meu.

Tipa se sperie dar nu misca un deget .
Ma dau jos ca lovit de teaznet si ii arunc hainele in brate .
-Imbracate si iesi .
Se uita la mine ca la masini straine si se executa . Felicitari am agatat-o sa imi vars frustrarile pe ceva si nici asta nu am reusit .
Sunt un dezastru , dupa ce dispare Simina , ma hotarasc sa merg in bucatarie si sa beau ceva , asta pot sa fac .
Cand ajung in hol o vad pe Amy stand la tv pe canapea . Ma indrept spre bucatarie fara sa ii dau atentie si vocea ei ma opreste.

-Nu ai putut sa o faci asai ?
-Ce nu am putut , o intreb cu sarcasm .
-Sa termini ce ai vrut sa faci.
-Fii mai explicita nu inteleg , stiu la ce se refera dar stiu ca nu poate spu e de aia o presez .
-Eh la naiba stiu ca stii la ce ma refer ,
-Da bine ,
-Deci ?
-Ce e femeie , ups scuze fetito , ca nu ai avansat la urmatorul nivel .
-Oau ce gluma buna , ce i-ai facut tipei care a plecat injurand ai schinjuit-o ,sau ce ?
-De ce vrei sa iti arat si tie ?
-Sincer nu , dupa fata tipei , nu parea prea fericita , deci zic pas .
-Dar tu ce faci imi contorizezi mie partidele de sex. Si mai important, ce cauti treaza la ora asta , copilasii au ore fixe de somn .
-Oo pe bune nu ai de gand sa termini cu asta nu ?
-Nu .
-Nu mi-ai raspuns la intrebare .
-Ce intrebare?
-Nu ai putut sa o faci asai ?
-Cu ce te ajuta asta pe tine , daca iti raspund sau nu la intrebare .
-Sunt curioasa
-Nu mai fii .
-Hai pe bune imi strici distractia . Ce e asa greu sa raspunzi la o intrebare.
-Minorii nu au voie sa asculte sau sa adreseze intrebari cu tenta sexuala.
-Sa trezit psihologul din tine .
-Nu , sunt obosit si frustrat , si vreau sa beau , asa ca termina cu intrebarile astea enervante si dute sa dormi .
-Nu vreau , nu imi e somn.
-De ce esti frustrat ca nu ai reusit sa o stitu pe tipa spalacita .
-Amy scuteste-ma de intrebarile tale obositoare si lasa-ma.
-Esti rau o singura intrebare am pus si eu si reactionezi asa.
-Bai copile ce nu intelegi sa pleci , si sa ma lasi in pace .
-Aoleu , dar uracios mai esti nu e de mirare ca tipa a plecat suparata.
-Ce vrei sa sti mai exact , copil bagacios ce esti. Daca m-am culcat cu ea . Ee atunci afla ca nu . Acum poti dormi linistita la noapte daca te incalzeste cu ceva .
-Stiam eu , puteam sa bag mana in foc ca no sa o faci.
-Si de unde stiai tu mai exact esti medium sau ceva ?
-Dupa fata ta , si entuziasmul tipei . Pana la urma ce te-a retinut ?
-Niste pitici din cap , mai exact unu , si avea si coarne si aripi . Am de gand sa il innec astaseara si tu ma tii picioare de 15 minute sa raspund la niste intrebari idioate.
-De ce nu ai stat jos .
-Amy pe bune ma disperi .
-Zau eu nu am observat .
-Maine o sa iti reamintesc regulile azi nu am chef . Ma duc sa imi imbat piticu sa nu mai imi joace prin creer .
Plec o las pe canapea , nici eu nu stiu de ce am stat 15 minute in picioare sa dezbat cu Amy motivul pentru care nu m-am culcat eu cu Simina.
Dupa o sticla de lichid mironiu , elixirul vietii ,vad dracusorul peste tot .
-Nu e corect , trebuia sa dispari nu sa te multiplici. Dispari dracusor impielitat , si lasa-ma in pace .


Evadand din realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum