Harry
Dupa ce am scos ultimele cuvinte o vad speriata , foarte bine la cat ma enervat azi , macar sa ma razbun putin , sa ma simt mai bine . Ma indrept spre pat si prind tricoul si il arunc in brate ,
-Dute si schimba-te .
-Nu ma imbrac in asta .
-Foarte bine , nu vrei sa te schimbi in baie te ajut eu sa il ei pe tine .In 10 secunde a disparut din camera , o sa iti temperez eu incapatanarea asta exagerata. Acum ca am descoperit si punctul slab e perfect . Si acum ca sa fiu putin nesimtit. Chiar ma incanta aceasta tortura .
-Cat poate sa iti ia sa iei un amarat de tricou pe tine .
-Nu ies , pana nu pleci din camera.
-Pacat pentru ca nu am de gand sa plec.
-Da ce sa zic nu ai de cat ca nu ies.
-Iesi de buna voie sau te scot eu si nu vrei sa vezi ce urmeaza . Oricum nu ai nimic in plus fata de altele . In minus probabil dar in plus nu cred.Bine acum am fost rau dar nu ma pot abtine e al naiba de frustrant cand imi raspunde si ma chinui de 2 ore sa isi ia un amarat de tricou pe ea lung de altfel . Nu ca nu ar arata bine ca e superba dar imi place sa o enervez poate iese de acolo.
-Daca ies te intorci sau macar iti pui mainile la ori macar din respect.
-Cine a zis ca am asa ceva. Dar fac o exceptie si le pun dar nu mai mult de maxim 10 secunde.
-Cine te-a facut doctor de nebuni a avut si un scop , esti mai nebun ca ei .
-Ai umor imi place , eu zic sa te grabesti nu mai e mult si expira timpul .
Aud usa si o vad cum alearga fix sub cearsaf .
-O marea printesa sa gandit sa be onoreze cu prezenta.
-Scuteste-ma
Ma indrept in spre pat si imi scot hainele pana raman in tricou si boxeri se uita socata la mine si eu nu zic nimic , dupa cateva secunde isi face curaj si intreaba .
-Ce ai de gand sa faci?
-Sa dorm zic simplu si cu o voce joasa.AMY
Doamne tipul asta nu are toate tiglele pe casa daca are impresia ca o sa doarma cu mine in pat .
-Nu poti sa faci asta , alta camera nu ai ?
-Am , dar vreau sa dorm aici , pana la urma e casa mea pot sa dorm unde vreau.
-Atunci plec eu trebuie sa fie ceva gol pe undeva prin casoaia asta.
-Imi pare rau de tine dar nu poti sa iesi din camera , verifica daca nu ma crezi .
-O doamne esti asa un ipocrit , de ce ai fost dragut cu mine cateva zile doar ca sa te porti ca un monstru dupa .
-Oo ce parere proasta ti-ai facut de mine , nu ca m-ar afecta , si referitor la ce ai zis am zis ca empatizam cu suferinta ta , atat .
-Si acum ti-a trecut.
-Nu doar ca m-ai scos din sarite cu toate ifosele tale , de printesa abandonata .Acum vreau sa dorm daca esti atat de pudica stai in pat cu patura pana in gat . Sau in cazul in care nu vrei sa stai cu mine in pat , iesi de sub patura si stai pe jos sau pe oriunde vrei. Atata timp cat nu faci galagie ,nu imi pasa.
-Totusi ma intreb daca tu chiar ai inima dar dupa cum am obsevat nu dispui de asa ceva .
-Asta venind de la tine e un compliment .Nu i-am mai raspuns nu are rost sa ma cert cu el , nu ajungi la nici un consens .
Ma trag in marginea patului si ma pun sa dorm , nu ca as avea altceva de facut cu , capcaunul langa mine . Doamne cum am reusit sa imi complic asa mult viata . Acum o saptamana eram la mine in camera si nu ma stresa nimeni , bine aproape nimeni , mai era Eve , dar imi placea . Acum stau pe o margine de pat si ma gandesc , cand oare sa ajuns la asta .
In toate gandurile mele , ma ia somnul , sper ca maine capcaunului sa ii treaca nervii si sa pot pleca de aici .
..............Ma trezesc amortita si aproape sufocata , zici ca e un pietroi pe mine , incerc sa ma misc dar nimic zici sa sunt intr-o menghina, oare capcaunul ma legat sa nu fug . Nu, cum sa faca asta,doar nu e nebun . Imi deschid ochii cu greu si ce vad ma trec fiorii in tot corpul . Capcaunul ma tine in brate , e frumos cand doarme ,nu am stat sa analizez prea mult dar acum am ocazia , parul sau ondulat care ii cade pe frunte , muschii bine conturati , tatuajele astea asa frumoase si ii coloreaza pielea usor bronzata, se potrivesc ca doua picaturi de apa , si ceea ce mi-a atras atentia au fost pasarele sunt minunate . As vrea sa le ating dar nu vreau sa il trezesc . Momentan vreau sa ies din menghina asta si sa plec la baie . Incerc sa ma concentrez pe altceva si nu pe fata lui frumoasa , dar ce tot vorbesc eu aici tot idiot e . Dar macar e un idiot frumos .
-Vezi ceva ce iti place?
-Eu nu , i-ai mainile de pe mine ca ma strivesti . Si nu te mai uita asa la mine .
-Pana acum 5 minute nu aveai parerea asta , stiu ca iti place de mine , ce sa zic sunt frumos , la toate le place .
-Esti asa misogin , acum poti sa te dai mai incolo sa pot sa plec la baie ?
-Si daca nu vreau ? In momentul de fata stau bine , in cazul in care se modifica ceva te anunt .
-Stai asa domnule infumurat , poate ai ce iti doresti dar eu nu sunt proprietatea nimanui asa ca ia mana aia de pe mine pana nu ma enervez .
-O ce avem aici o pisicuta , cu gherute . Am mai avut genul asta de persoane si dupa doua vorbe trei cuvinte erau lesinate . Apropo , ce ai face daca te-as saruta asa de dragul discutiei .
-Nu vrei sa sti te asigur.
-O suna a amenintare.
-Nu suna , e .
-ok
Si in fractiune de secunda ma intoarce pe spate si se aseaza peste mine ,
-Idiotule da-te de pe mine esti nebun.
-Probabil , sau curios ce o sa faci apoi . Imi plac provocarile si ma provoci constant .
-Asta e eticheta ta de mare psiholog sa terorizezi pacientii , cu toti faci asa .
-Asta a durut dar sa iti raspund , aici nu sunt doctor , si tu nu esti pacienta mea , nu ai nimic la tartacuta , doar multa incapatanare dar de asta o sa ma ocup personal.
-Te rog lasa-ma in pace.
-Ai terminat cu amenintarea si ai revenit la sentimente mai bune?
-Nu doar vreau sa te dai dracu jos de pe mine . Idiot infumurat ce esti.
O nu se apleaca spre mine chiar vrea sa ma sarute , din instinct imi intorc capul si imi plaseaza un sarut in spatele urechii .
-Pacat ca nu ma incurc cu minore, dar se rezolva si asta cat de curand . Si dupa ce o sa treaca putin timp o sa ma doresti tu pe mine . Dar mai e un impediment , semnificativ . Pur si simplu nu ma atragi , deloc .Asta chiar a durut, si de ce naiba ma simt asa rau nu ar trebuii , e un infumurat , ticalos , dupa ca imprastie cu venin imi da drumul si se ridica din pat , si pleaca la baie , eu raman in aceeasi pozitie nu indraznesc sa ma misc . E chiar nenorocit dupa vreo 5 minute asa ma ridic din pat si imi iau hainele de ieri sa ies din casa asta . Le pun pe mine cu viteza lumini si deschid usa , a descuiat-o capcaunul sau doar ma facut sa cred ca a incuiat-o. Se bazeaza pe psihologie sa imi ameteasca mie creeri nu pot sa mai stau cu omul asta nici 5 secunde .
Ies repede pe hol si ma indrept spre iesire cand sa imbratisez caldura de afara o mana ma trage inapoi si tranteste usa .-Unde crezi ca pleci papusa , asa repede.
-Cat mai departe de tine dobitocule .
-Ooo ma jignesti cam des ar trebuii sa iti folosesti gura aia mare a a ta si in alte scopuri mai productive .
-Esti un mare magar.
-Poate , acum lasa prostiile si ifosele si treci la masa , nu am toata ziua sa stau sa iti port de grija , copil razgaiat.
-Eu copil , in 2 luni sunt majora si nici tu nu esti prea batran , asa ca inceteaza sa ma mai faci copil .
-As inceta daca nu te-ai mai purta ca unul, impielitata mica ce esti .Stiu nu am mai scris dr mult dar stau prost cu timpul , dar am scris in 2 zile 5 capitole , am recuperat cat de cat . Si scuze de greseli sunt scrise de pe telefon toate .
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...