capitolul 10

287 29 0
                                    

AMY

Nu deschid ochii decat in momentul in care simt o mana pe obraz , in ochii lui se vede furie si inca ceva , nu imi dau seama ce . Dar e ciudat in pozitia asta si cu privirea aia de lup infometat , imi e groaznic de frica . Si ma lupt cu lacrimile sa nu iasa la suprafata . Te rog lasa-ma in pace , nu te mai deranjez daca tot vrei sa ma tii sechestrata aici nici nu mai ies din camera asta . Doar pleaca , spun si lacrimile imi navalesc pe obraji .

-Dar ce sa intamplat cu vitejia si curajul tau . Unde e acum ?
Imi las capul in jos si nu mai fac nici o miscare , omul asta e nebun la propriu. Nu mai scot un cuvant .
-Zii Amy vorbeste , acum de ce taci si versi lacrimi de crocodil , ti-a ajuns jocul . Te-ai saturat , sau mai vrei . Vorbeste , ne mai jucam de-a Tom si jerry .
Imi asa frica de as putea sa intru in pamant numai sa nu ii mai vad ochii aia pe mine.
-A acum nu mai vorbesti perfect . Am putina liniste. Sa stabilim niste reguli daca am termina cu , copilarismele .
1 nu vorbesti cu nimeni daca nu iti dau eu voie , de maine o sa revina angajatii, azi au avut liber.
2 Nu faci nimic fara sa ma intrebi .
3Nu ma deranjezi penteu lucruri inutile , am zis sa ma intrebi orice dar nu cacaturi gen sa merg la baie .
4 Afara nu iesi decat cu mine , ca te stiu nu de altceva.
-5 Faci orice iti spun fara comentarii inutile .
Nu cumva sa faci parada modei prin casa ca mai sunt si barbati care lucreza pentru mine .
Ai priceput ?
-Ihî.
-Bine am terminat aici , o sa iti trimit mancare in 10 minute .
Cum imi da drumul cum ma las jos pe langa perete . Omul asta e sinistru , cum mai scap de aici . Imi pun capul pe genunchi si imi plang viata . Na Amy nu iti placea la familia Jonson, acum e mai rau ca in iad . Nu stiu cat stau asa , dar se aud o voce puternica de la usa nu imi deschid ochii si nici nu ridic capul.
-Ti-am adus mancare , nu mai boci atat ca nu ti-am facut nimic . Si ridicate de acolo sa mananci .
-Nu vreau .
-Amy nu ma enerva , ridicate acum .
-Nu vreau , poti sa iti iei mancarea ai sa va duceti la dracu.
-Foarte bine , poti sa mori de foame . Mai primesti mancare maine dimineata.
Iese si tranteste usa . Stau ceva vreme asa cand nu stiu cum ma ia somnul .Simt cum sunt ridicata de jos dar nu am putere sa ripostez .

Harry

Bine am intrecut masura stiu dar nu poti discuta cu ea altfel si am incercat . Dar acum am facut-o sa ii fie frica de mine . Grozav sunt bestial , ma felicit pentru asta . Si cu toate ca tremura de frica tot imi intoarce cuvantul . E fenonen fata asta . Metodele nu au fost prea conventionale dar a mers cumva . Acum in loc sa se gandeasca la mai stiu eu ce prostii , are mintea ocupata cu ceea ce sa intamplat , si o sa ii scot eu prostiile din capsor . Eu un dracusor in costum de ingeras. .
Si acum realizez ca imi place acest dracusor . Trebuie sa ies o sa innebunesc daca mai stau mt inchis . Il sun pe Lucas sa il intreb daca vine cu mine la club ?
Scot telefonul si tastez numele , imi apare numarului lui so apas tasta apelare.

-Hei Luk , am nevoie disperata de o iesire la club si o bruneta focoasa .
-Sa facut Bro in 15 minute sunt la tine .
-Perfect.
Fug repede pe scari si ma indrept spre dormitor , fac un dus rapid si trag un tricou negru si o pereche se blugi tot negri pe mine . Imi incalt bocancii si gata pentru o noapte de distractie . Apare si Luk in prag cu un zambet cat China pe fata.
-De ce esti asa de enervant de vesel .
-Nu iti spun te las sa descoperi singur .
-Ma rog , hai ca imbatranesc aici ..

Evadand din realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum