capitolul 20

296 27 0
                                    

Amy.

-Uite ca ai pierdut si acum imi esti datoare cu o favoare .
-Nu prea cred ,dar zii oricum.
-O sa ti-o cer la momentul potrivit. Acum spunemi ,ce parere ai despre mine , si vreau sa stiu ce crezi cu adevarat .
-Nu stiu , sincer . Stii ai fost practic un strain , si totusi in felul tau putin agresiv prin vorbe , ca nu poti sa zici ca ai fost un dulce , ai avut grija de o copila , cum zici mereu ca sunt , singura mea intrebare este de ce , ce motiv ai avut sa ai grija de un adolescent cu probleme , ca da sunt constienta ca nu e ok sa nu vorbesc cu nimeni , si starea mea tragica de acum o doua luni .Si ai reusit sa ma aduci putin cate putin in lumea reala , sa nu mai stau izolata , in realitatea pe care credeam ca o sa traiesc de acum in colo , poate nu realizezi dar a fost un soc sa te trezesti singura , pe lume fara casa fara parinti , si cu o familie ciudata , care nu vorbesc uni cu altii decat o data la doua zile. Ma rog e mai bine decat sa te paraseasca .
Si revenind , ca m-am abatut de la subiect , ma roade o intrebare si daca raspunsul e cel pe care il cred eu , o sa ma hotarasc care imi sunt prioritatile. Deci pentru mine esti o enigma , nu inteleg multe despre tine , si nici nu te prea cunosc , ca sa imi dau cu parerea .
-Oau la asa marturisire nu ma asteptam ,
-Pentru ca domnule psiholog , stiu ce ai facut dar de data asta a fost alegerea mea sa iti spun , nu sa fiu obligata sa fac sau sa zic ceva .
-Asta imi place la tine , nu faci decat ce vrei , dar am o intrebare , de ce nu fugi sau altceva , daca nu vrei sa te casatoresti cu mine .
-Pentru ca am ales sa te ajut, m-am gandit mult la asta nu am motiv , doar vreau sa o fac , nu stiu ce sa mai cred despre tine , o data, zici ca ai nevoie de casatoria asta pentru o conditie impusa de bunicul tau , alta data poti si fara aceasta casatorie , pana la urma de ce o faci ?
-Sincer am mai multe motive dar te si plac, si credema a trecut foarte mult de cand mi-a placut de cineva , asa mult sa ma si insor cu acea persoana , dar avem timp sa iti povestesc despre mine , sa incepem cu lucrurile mai simple astazi , mai vedem , nu sunt o persoana care se deschide prea des.
-Da calitatea de baza fiind sarcasmul si aroganta , sa nu mai zic de autoritate si ......
-Gata gata am inteles , sunt in multe feluri dar fals si mincinos nu am fost si nici nu o sa fiu , Amy iert aproape orice , inafara de tradare si minciuna.
-De asta nu te atasezi de nimeni , ai fost tradat , in trecut .
-Stii chiar imi placi si esti si extrem de inteligenta , am stiut eu ce sa aleg , un dracusor cu o infatisare de inger si cu o gurita mare cat china pe care o ador , a distrus linistea din casa , si ca bonus are si o inteligenta extraordinara.
-Usor , cam multe complimente pentru o zii.
-Vezi nu ma cunosti deloc , am zis ca pot sa fiu si altcumva decat rautacios cu tine .
-Dar tu draga mea , ma placi sau nu .
Si am ramas asa , nu stiam ce sa ii zic il plac foarte mult si ma simt in siguranta cu el .
-Amy , mai esti .
-A da , da esti dragut cate o data si apoi faci ceva si ma superi si imi vine sa iti dau cu ceva in cap, apoi faci remarci cu tente sexuale si ma simt oarecum prost , si apoi continui cu mine fiind copil , dar esti dragut in unele momente , si ma simt in siguranta cu tine , si ai reusit sa ma enervezi constant , de numai la cat de infumurat esti m-am gandit , toate gandurile mele de acum cateva luni au fost inlocuite cu fata unui baiat , arogant si ilegal de frumos .
Deci daca asta iti raspunde la intrebare , e posibil sa te plac , cu tot cu aroganta ta .
-Super ma simt mult mai bine acum .
E posibil sa te supar dar dupa ce am aflat nu ma mai pot abtine , am reusit cu greu sa ma stapanesc pana acum , deci imi permiti sa fiu nesimtit pentru 5 minute .
-Ce ai de gand ? Intreb putin speriata .
-Zii iubito , ?
-Nu pana nu imi zici ce planuiesti .
-O la naiba cu asta ,o sa vezi .
Si in urmatoarele 15 secunde , abia am reusit sa clipesc si , si-a lipit buzele de ale mele , si a fost woow , nu credeam ca primul meu sarut va avea loc tocmai cu el . Si e minunat , isi preseaza usor buzele pe ale mele de parca un inger te atinge lin cu aripile , si dupa ce cerceteaza fiecare particica din ele , abia daca se simte atingerea lui , e ca un aer proaspat de primavara , vede ca are acceptul meu si termina cu tachinarea buzelor mele , si musca abia perceptibil buza de jos sa isi faca loc gura mea , stiu ca a msi facut asta de vreo doua ori cred dar asta e altceva , alea erau din frustrari sau la nervi , asta e simgurul sarut adevarat , si parca se misca asa de usor , permitandu-mi sa ma bucur de fiecare clipa , petrecuta asa , limbile noastre joaca ,acelasi dans , dar nu se mai lupta , si da chiar imi place arogantul din fata mea , nu mi-as vedea viata, fara el .
Se desprinde usor din sarut si se uita fix in ochii mei , are niste ochii asa verzi , si nu stiu ce sa fac sa nu ma mai pierd in ei.

Evadand din realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum