Amy
Au trecut 3 zile de la cina familiei lui , spre deosebire la ce ma gandeam eu , sunt oameni foarte draguti cu exceptia lui Mike nu stiu de ce nu ma place dar asta e .
Maine in sfarsit o sa fac 18 ani sunt asa fericita nici nu stiu cand a trecut timpul . Si da nu stiu de ce sunt fericita probabil pentru ca Harry nu mai e asa mitocan , e in felul lui dar e dragut si daca nu ar mai glumi sau altceva ,ar fii plictisitor , m-am obisnuit cu el asa si nu vreau sa se schimbe . Am realizat ca nu toti oameni care vorbesc cu tine vor neaparat ceva . Am fost la scoala in ultimele 3 zile si parca nu se mai uitau toti asa la mine , sau poate nu sau uitat niciodata si doar imi imaginam eu , am vorbit cu atatea persoane , cat nu am facut-o in ultimul an . Si e placut sa ai prieteni , sa iti trimita mesaje de ziua ta sa iesiti la un suc . Chiar e fantastic. Am chemat cele cateva persoane la ziua mea si Harry a zis ca se ocupa de tot . O sa facem o petrecere in curtea din spate , nu e ceva pompos nu imi doresc asta, vreau doar sa ma distrez si da Harry e cu gura constant pe mine sa invat , cert e ca ma ajutat enorm sa inteleg materia si chiar cred ca o sa reusesc sa iau o nota buna . Ca o constatare, viata mea sa imbunatatit destul de mult . Si sa nu uitam de nunta , e saptamana viitoare , nu pot sa cred ca o sa ma casatoresc la 18 ani si chiar imi doresc asta. Harry mi-a explicat ca firma bunicului sau se impartea in mod egal intre el si fratele sau, dar fiind faptul ca Harry se insoara , se va impartii in 3 adica si eu .Ma simt naspa si de cand am auzit ca am si eu un sfert din afacerea aceea nu am dormit prea bine , cu toate ca Harry a zis ca sunt buna la manipulat mintea oamenilor si as face multe contracte , benefice ambelor parti .Si de aceea nu ma place Mike , pe el nu prea il intereseaza ce se intampla cu firma de aia Harry vrea sa ii propuna sa ii vanda si partea lui . E seara si iubitul meu ma scoate la cina , doamne ce bine suna , iubitul meu . Sunt gata de vreo 10 minute dar nu ies din camera , astept sa vina el . Si a aparut , printul pe cal alb , bine nici chiar asa dar pe aproape .
-Ce face iubita mea ?
-Te asteptam, pe tine.
- Ce dragut ,
-Da vezi sunt draguta , si in cateva ore si majora .
-Stiu ingeras am pregatit deja totul pentru maine , o sa fii superba si dupa petrecere am o surpriza speciala pentru viitoarea mea sotie.
-Ai avut multa treaba , astazi ?
-Putin asa , haide ca sunt lihnit . Sau as putea sa te devorez pe tine , ai fii o optiune mai buna .
-Sau poate mergem totusi sa mancam .
-Ok
Pe timpul cinei a fost destul de ciudat , adica in sensul bun . Nu il vezi asa des , obositor de fericit , si asta e ingrijorator , ce o fii patit , sigur mai coace ceva. Dupa vreo 15 minute , nu mai rezist si il intreb cu o figura de se vrea serioasa.
-Bine ajunge cu asta , scuipa tot , de ce esti fericit , adica tu nu esti fericit de obicei . Asa ca imi fac griji .
Se uita la mine , ciudat si apoi o tine intr-un zambit .
-Pe bune , ce pui la cale ?
-Nimic iubito, nu mai are omul dreptul sa fie fericit .
-Da , orice om , dar nu tu . Tu esti tu , dai comenzi , urli si stai cu o moaca de om care ii sa furat totul in viata , asa te cunosc .
-Si e de rau asta nu ?
-Da , stiu sigur ca planuiesti ceva , doar sa imi dau seama ce .
-Esti copil Amy , zau de ce sa stau suparat cand am o iubita asa frumoasa .
-Ok.
-Haide sa iti arat ceva.
-Si incepem .
-Aaaa ca acum imi amintii ,nu mai zisesi nimic , ca iti zisei copil.
-Am obosit sa imi mai racesc gura , esti ireparabil .
-Oo mersi , esti o dulceata.
-Si ce voiai sa imi arati ?
-Asta .
Imi intorc capul si ce imi vad ochii e un minicooper rosu , e superb si ia stai .Ma intorc spre el cu o fata nedumerita.
-Oo doamne , ce ai facut , sigur e foarte grav , daca mi-ai luat o masina , si nici nu am permis . De ce ai da banii pe ea .
-Te-am inscris si la scoala de soferi , stai calma . Esti foarte stresata iubire.
-Deci care e treaba cu ea.
-A cui e ziua maine ? Aud.
-Aaa ,
-Da iubire. E cadoul de ziua frumoasei mele sotii.
-Multumesc , asta e modul tau frumos de ami spune " macar asa nu trebuie sa fac pe soferul personal"
-Esti imposibila , si de aia te iubesc . Dar nu , nu e ala motivul . Tot nu scapi de mine , abia te-am luat , nu te mai las sa scapi.
-Nu m-ai luat inca , stii nu?
-Chiar crezi, ca mai scapi . Te inseli iubire .
-Imi place entuziasmul tau , iubiree.E scurt , dar momentan sunt in pana de idei , cred ca e cel mai gandit capitol de pana acum , si eu nu stau sa analizez ce scriu apoi dupa ce termin de scris ,il citesc mai modific daca nu imi convine ceva. Deci nu stiu cat de nefantastic e . Cand imi vine inspiratia o sa va bombardez cu capitole , pana atunci o sa o continui pe iubind-o pe ea. 🤩😁❤🤩❤
Va pup pe toti ❤❤
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...