capitolul 17

279 28 0
                                    

Amy

Ma scoate , din gandurile mele , o mana pe umar , tresar usor si il vad pe Harry cu o rochie in mana .
-Uite asta , mi sa parut potrivita, incearc-o sa vezi daca iti place , ma uit la el cu o spranceana ridicata si intru in cabina , nu inteleg , de ce se chinuie , oricum face totul cum vrea , deci ce rost are sa imi mai ceara parerea , oricum nu tine cont de ea.
Imbrac rochia si spre surprinderea mea e chiar frumoasa , are gusturi bune idiotul .
Sus e din dantela alba si pietricele arginti, si e mulata pe corp pietricelele isi continua drumul de sub sanul stang si ajunge jos pe piciorul drept , in trei randuri perfect aranjate si in linie oblica , e frumoasa si eleganta , nici prea inpopotonata , si nici foarte simpla , dar am uitat de partea closh , care se prinde in talie si unde se prinde , are niste perlute dragute , si partea a doua a rochiei , este formata din mai multe voaluri , care formeaza o rochie de printesa , pe ici colo este pusa cate o perluta , trena nu e mare , e perfecta .
Termin de aranjat si ma declar multumita , e perfecta.
-Amy esti gata , vanzatoarea a zis ca astea se potrivesc cu rochia in caz ca iti place .
Si baga mana si intinde o pereche de sandale in ton cu rochia , albe si cu pietricele.
Le incalt si ies din cabina Harry si mama sa raman cu privirea pe mine si nu zic nimic.
-Dupa fetele voastre nu imi sta bine , aratati de parca sunt scapata din spitalul de nebuni.
-Nu draga mea esti superba , nu cred ca am vazut pe cineva care sa arate asa frumos .
-Harry ce zici de mireasa ta , ai ramas cam fix . Te-a impresionat nu e asa , cred ar trebuii sa ai grija de ea ca daca pune altcineva ochii pe ea , esti mancat .Deci care e parerea ta despre iubita ta viitoare sotie.
-E superba , intradevar minunata , si ca sa iti raspund la intrebare , nu o sa puna nimeni ochii pe ea . E a mea , si numai a mea.
-Da ce i-ai facut draga mea de i sau aprins calcaiele dupa tine in halul asta.
Las capul in pamant si simt cum rosesc, rostesc un nu stiu sugrumat , si ma duc sa ma schimb , dupa ce am luat rochia si pantofii. Am plecat dupa verighete. Harry se aproprie de mine si ma prinde de talie , si se apropie sa imi zica ceva..
-Hei printesa , ti-a placut alegerea mea ?
-Tot ce se intampla e alegerea ta , de ce te mai chinui sa imi ceri parerea .
-Pentru ca sunt un gentelman , te las alegi tu verighetele .
- O mersii nu e nevoie , oricum nu vreau nunta asta deci imi e indiferent ce alegi .
-Deci rochia nu ti-a placut sa inteleg.
-Ar fii trebuit?
-Stii pentru un copil minti destul de mult ,iti trebuie o reeducare .
-Oo mersii , nu prea a avut cine sa imi ofere educatie , ma scuzati domnule mare psiholog , ca sunteti nevoit sa va casatoriti cu o needucata . Dar e si o parte buna , nu ca pierdeti averea . O puteti suporta 6 luni , si apoi va luati una mai de rangul dumneavoastra , imi cer scuze ca am aparut in calea dumneavoastra , daca stiam ma ascundeam ,sau fugeam in lume.
-Nu ti se potriveste sarcasmul , si tot cu gura mare ai ramas, si ca sa iti raspund , la intrebare , nubam de gand sa divortez asa repede , isi vor da seama ca am mintit si nu imi permit asta .
-Dar sa stii ca nu sunt asa rau , mai ales in intimitate .
-Tot magar ai ramas.
-Haide sa gasim ceva dragut .
-Da sa se ridice la inaltimea majestatii sale .
-Doamne ce te mai iubesc.
-Zimi ceva ce nu stiu .
-Chiar vrei asta ?
-Da zii.
-Am o pofta sa iti simt buzele peste ale mele , de imi vine sa te lipesc de mine la propriu , chiar daca o sa primesc o palma rasplata .
-Da dar nu o sa o faci , nu e asa ?
-Poate ca da sau poate ca nu . Daca nu iti doresti asta ai face bine sa iti stergi expresia asta de pe fata , si sa te bucuri , ca doar te mariti.
-OOo da ce bucurie , pe capul meu.
-Bine atunci printesa , tu si vrut-o .
-Gata , fac cum zici , dar departeaza-te .
-Ma bucur ca ne intelegem
.-Mda , obsedat de control ce esti .
-Ce ai zis?
-Mergem azi , ca ma dor picioarele.
-Dracusor mic ce esti , te iert de data asta , dar data viitoare primesti pedeapsa.
-Mda , bine .
-Fericita iubito ca nu a murit nimeni ,
-Nu inca , o sa mor eu , .......... de plictiseala.
-Vrei actiune scumpo ,
-Tot ce vreau e sa ma intind in pat.
-Si eu peste tine .
-In visele tale , care apropo nu se vor realiza vrodata .
-Mai vedem asta.
-Asa educatie dai tu copilului , te bag la violare de minori .
-Stai calma ca nu ma atragi deloc , nu ai nimic din ce m-ar putea interesa .
Si asa se simte un om care ii pica cerul in cap , nenorocitul , toata ziua vorbi numai de ce mi-ar face si acum cica nu am nimic care sa ii placa .
-Esti un nenorocit , sincer tu nu meriti pe nimeni ,de aia ai luat o fata care nu mai are nimic sa o obligi sa se casatoreasca cu tine , la temperamentul pe care il ai nu rezista multe perssoane langa tine ,
-Dar acest nenorocit o sa te duca pe culmile placerii .
-Termina cu asta , de cand am ajuns numai subiecte din astea cu tente sexuale ai avut , ca mai apoi sa imi zici ca nu te atrag in nici un fel , abtinete te rog si varsati frustrarile pe una din curvele tale .

Evadand din realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum