capitolul 9

299 27 0
                                    

Harry

Doamne o sa ma omoare intr-o zii fiinta asta , e asa imprevizibila si nu stiu cum sa reactionez in preajma ei , pur si simplu imi seaca fiecare nerv si eu nu fac decat sa o enervez la randul meu . Cum a putut sa incerce sa plece , imi place tupeul ei dar de mine nu fuge nimeni. Am iesit din baie ca nu se mai auzea nici un zgomot , si am avut dreptate micuta guraliva , si-a luat zborul . Am alergat in prosop si am reusit sa o prind inainte sa iasa pe usa.

-O doamne pune ceva pe tine .
-As fi pus daca nu imi faceai tu probleme .
Si am uitat te-ai rusinat , doar esti un copil nevinovat asai .
-Termina cu prostiile astea , cu ce te crezi mai bun ca mine , si da nu am vazut barbati aproape goi , ca nu sunt ca tipele cu care esti tu obisnuit , acum da-mi drumul , ai o fixatie sa ma tii imobilizata , te face mai barbat daca nu ma pot misca sau ce ?
-Stii ce ma face mai barbat ?
-Ce, uimeste-ma.
-Asta .
Si atunci mi-am descarcat toti nervii in sarutul acela , nu stiu ce mi-a venit dar in momentul acela , muream daca nu ii simteam buzele alea mari peste ale mele , si e cam singura modalitate de ai inchide gura .

Amy

A facut ceea ce cred eu ca a facut , doamne si ce pasional este primul meu sarut si chiar nu stiu cum sa reactionez , sunt sigur ca si-a varsat toti nervii, pe mine , dar nu imi pasa ,si incep sa imi dau seama cum functioneaza chestia asta, si repet miscarile lui , vede ca ii raspund si parca mai brutal ma saruta , ma musca de buza ca sa duca la alt nivel sarutul si eu nici de naiba nu vreau sa deschid gura , asta il frustreaza si mai tare si ma prinde de fund tresar speriata si atunci e momentul cand imi invadeaza gura cu totul , limba lui o domina pe a mea care e neexperimentata , si ma cuprinde de fund mai cu forta si ma obliga sa imi incolacesc picioarele in jurul abdomenului sau . E o senzatie noua si total bulversanta , abia tin pasul cu el . Simt o mana pe spate pe sub tricou si ma crispez , incerc sa rup sarutul si sa ma indepartez, dar nu reusesc ca ma tine si mai strans , de o data ma simt aruncata in pat , cum dumnezeu am ajuns aici . Abia acum ma panichez , si incep sa il imping mai cu forta . Dar nu reactioneaza .

-Opreste-te , lasa-ma Harry ma sperii .
-Acum cateva minute nu erai de parerea asta ?
-Acum sunt dispari .
- Nu merge asa ingeras .
-Dar cum , zii tu Enstein .
-Termin ce am inceput .
-Nuu.
-Usor ca mi-ai spart timpanele .
-Da-te jos in momentul asta sau te reclam ca violezi minore.
-Asa vrei sa jucam .Foarte bine .Te asigur ca o sa pierzi in propiul tau joc . Ai castigat nu ma apropii de tine dar iti promit ca o sa vii in genunchi la mine .
-In visele tale , o sa fac asa ceva . Si nu neg , de ce sa fiu ipocrita ca altii , nu dau nume ca se stiu. Mi-a placut pana la un punct , nu sunt una din curvele tale , sa ma intind cu toti . Deci un sarut nevinovat a fost destul pentru mare Don Juan .
-Sa nu imi spui ca nu te-a mai sarutat nimeni , dar ce vorbesc eu aici cum sa se apropie cineva de tine cand esi asa dee......
-Cum sunt? Nebuna .
-Nu as lua-o chiar asa , dar un termen mai dragut , as gasii .
Si atunci palma ei mica a facut contact cu obrazul meu . Mica mica dar are putere.
-Sa nu mai faci asta niciodata marai printre dinti.
-Ca de nu ce ? Ma lovesti si tu ?
-La naiba femeie , sau nu stai copilo esti imposibila , cum te suporta lumea.
-Foarte bine nu ma observa .
-Lasa ca iti inchid eu gura aia mare pentru mult timp .
-Iesi afara idiotule , lasa-ma in pace .
-Asta sa o crezi tu , mi-au ajuns ifosele tale . O sa iti dau o lectie sa o tii minte . Si cum sa fac asta , hmmm sa ma gandesc , la ce tii tu foarte mult . Aaa gata stiu esti foarte pudica , cateva ore doar in lenjerie legata de pat te vor face sa nu ma mai sfidezi asa .
-Harry nu fii mai nebun decat esti , nu poti sa faci asa ceva , e inuman.
-Zici , pot si o sa o fac . Dar ce metoda sa folosesc .

Doamne ascult si mi se par planurile diabolica ale lui doctor Hide . Nu va face asta , doar ma sperie , sper . Cum sa fug de aceasta persoana , nu neg ca imi place de el . Sau o fii o combinatie intre atractie si frica , habar nu am cum poate un on sa te ingrozeasca si in aceleasi timp sa te atraga e oribil .Si nu pot controla nici o stare din cele doua .
Ma scoate din gandurile mele mana lu Harry pusa pe umarul meu .

-Visezi la mine sunt chiar in fata ta .
-Scuteste-ma , acum iesi am treaba .
-Oo nu ce credeai ca scapi hai .
-Doar nu ai de gand sa ma legi , nu sunt animal . Esti un capcaun .
-Nu imi pasa , vin-o sau te iau pe sus.

Capcaunu chiar nu glumeste , vrea sa ma lege ,nu e normal cine l-o fi facut psiholog chiar nu era normal . Ochesc baia si o rup la fuga spre ea , nu ies de acolo decat daca nu mai rezist de foame .
Dar inainte sa fac ultimul pas sun prinsa de brat si trantita de perete .

Evadand din realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum