Amy
Ma trezesc buimacita si aud zgomote de lovituri si injuraturi, chiar daca sunt putin speriata ma duc sa vad ca a patit , poate ii e rau , o fii el crud dar eu nu sunt , asa ca pot sa dau o mana de ajutor , cine stie ce probleme are , nu il cunosc suficient cat sa imi dau cu parerea .
Cobor scarile in liniste si ma indrept spre bucatarie , si cand vad care e sursa zgomotului , raman putin socata , un Harry urland si arucand tot ce ii iese in cale .
Ma apropii usor de el si il ating pe umar .-Harry?
-Dracusor tu esti? Sau e imaginatia mea.
-Eu sunt m-am speriat de la zgomot .
-Scuze , nu am vrut sa te trezesc .
-Ce ai de bei si spargi tot.
-Nu pot sa iti zic dar poti sa bei si tu cu mine , te relaxezi .
-Nu multumesc , haide sus , sa dormi .
-Nu cred sau inversat locurile copilul are grija de adult .
-Ai putea renunta si tu la rautatea gratuita macar in noaptea asta .
-Ai dreptate , sunt rau in majoritatea timpului asa e?
-Da .
-Ce sincera esti.
-Mersi ,si imi arat toti dintii.
-Esti frumoasa cand zambesti sa o faci mai des.
-Nici tu nu o faci .
-Nu am motive , sa o fac
-Nici eu .
-Dar cred ca eu mi-am gasit un motiv foarte bun .
-Care ?
-Nu iti zic , e secretul meu.
-Esti asa de beat.
-Poate dar macar sunt fericit .
-Cum asa .
-Esti cu mine , cu gura ta mare cu tot .
-Oo mersii , esti dragut cand esti beat .
-Oo mersi sunt flatat , ma chinui serios aici .
-Cat efort serios aici.
-Sa stii. Gata cu vorbaria , hai la somn , e foarte tarziu.
-Doar daca dormi cu mine .
-Nu fac asta .
-O haide nu musc , acum , si oricum abia ma pot tine pe picioare . De ce crezi ca ti-as fac rau ?
- Nu stiu , de obicei esti rau.
-De obicei , in noaptea asta nu. Deci ce zici sa facem pace acum , reluam maine .
-Bine fie .
-O multumesc lu dumnezeu ca ai acceptat ca imi pierd rabdarea repede , si am promis ca nu o sa fiu nesimtit in noaptea asta.
- Faci eforturi serioase aici .
-Vezi ar trebuii sa apreciezi .
-Da asa e . Haide domnule amuzant la somn , e foarte tarziu .
Urcam scarile cu greu , mai mult eu ca el , ma cam daramat de spate , imaginativa un metru juma carand pe scari ditamai omul de 180 si 90 de kg . Mda foarte greu.
-Ce mananci de esti asa greu .
-De obicei fete .
-Ce de glume ai in seara asta .
-Nu te obisnui cu asta .
-Mda . Hai in pat ca am ajuns .
Se desprinde cu greu de mine si incepe sa arunce cu haine .
-Hei ce faci ?
-Nu pot dormi imbracat . Uite te vei simti mai comfortabil.
Si imi arunca tricoul de pe el in brate .
-Nu ma imbrac in asta ,
-Haide fa-mi pe plac , ce e asa greu sa fii de acord o data si tu cu mine fara sa comentezi , vezi de asta iti zic dracusor.
-Bine bine nu te enerva , doamne ce irascibil esti . Revin imediat.Doamne e asa dragut cand il enervez , amuzant cum ii se increteste nasul si ii apar cute sus intre ochi . Si fie vorba intre noi chiar miroare bine tricoul lui , bine poate puntin si a alcool dar nu foarte mult . Ma imbrac si vad ca imi ajunge pana sub fund . Deschid usa putin si strig .
-Inchide ochii , ca altfel nu ies.
-Haide ingeras ca nu e asa rau , si acum cateva ore am vazut ce are o femeie , nu iti amintesti .
-Nu imi pasa , eu nu sunt curvele tale . Ori inchizi , ori nu ies simplu.
-Asa incapatanata , doamne o sa ma termine intr-o zii. Bine ii inchid multumita..
-Foarte poti sa ii tii asa pana cand zic eu ?
- Da bine.
Ies repede din baie si cand sa ma arunc in partea mea de pat , ma prinde si ma trage peste el .
-Harry , da-mi drumul nu esti sanatos .
-Haide ingeras , nu ii am deschisi , nu ai precizat nimic de asta.
-Super , zic acum .
-A expirat oferta mi sa terminat doza de bunatate. Stii aici e realitatea mea , nu a ta , totul se intampla altfel in realitatea mea. Ai putea sa evadezi din lumea ta sa pasesti in a mea . Poate o sa iti placa .
-Domnul e filozof .
-Serios Amy , de ce ma urasti asa de mult , bine inteleg nu sunt usa de biserica , dar nici asa rau nu sunt , nu vrei sa fim prieteni .
-Maine cand se duce efectul bauturii o sa mai fii de aceeasi parere.
-Probabil . Imi esti draga cu tot cu gurita ta mare care nu asculta nici o clipa.
- O doamne prea multe complimente din partea ta , ai febra?
-Da sigur , si pentru ca acest om fara viata de langa tine e bolnav si suparat , ii indeplinesti ultima dorinta .
-Ce anume majestate . Stau cam incomod nu de altceva .
-Daca nu ai mai sta atat de incordata ai sta chiar confortabil . Puneti capul pe pieptul meu ,
Ma conformez si spre surprinderea mea chiar stau bine ,avea dreptate capcaunul , bine trebuie sa ii pun alta porecla .
-Asa ce ultima dorinta doreste domnul bolnav si suparat. Asta ai invatat la facultatea ta de tratat nebuni , sa manipulezi creerul oamenilor.
-Ce sa zic are si parti bune meseria asta .
Stam linistiti ceva timp si am impresia ca a adormit , dar nu ,peste ceva timp deschide ochii si se misca .
-Ai amortit, ma dau jos .
-Nuu. Doar ca as face ceva dar nu vreau sa te supar .
-De cand nu vrei tu sa ma superi , am impresia ca , cu asta te ocupi in general .
-Hai ma ingeras , nu am stabilit ca in noaptea asta nu te mai supar.
-O da .
- Poate sunt eu beat dar nu uituc .
-Deci ce ziceai ca vrei sa imi spui . Poti sa imi zici , in noaptea asta evadez in lumea ta , cum ai propus .
-Ma bucur , deci pot sa iti fac orice si nu te superi ?
-Nu chiar orice.
-Nu sunt chiar atat de nesimtit si nici nu ma gandeam la asta in momentul asta , e prea dragut sa ma las condus de necesitati .
-Am inteles , ce subtil .
-Vezi ,
-Aaaaa.
Si atunci ma aruncat pe spate , si sa proptit in maini deasupra mea .
-Ce sa intamplat ,era sa imi spargi timpanele .
-Poate ar fi trebuit sa anunti , cand faci miscari bruste .
-Si unde e distractia .
-Iti arat eu distractie , infumurat ce esti .
-Usor Xina , nu iti facui nimic , momentan .
-Ha ha ce am mai ras . Care e scopul acestei poziti.
-Hmm , din pozitia asta am o priveliste mai frumoasa la chipul tau .
-Ok te ridici putin sa imi dau tricoul mai in jos .
-De ce iti e rusine de mine ?
-O nu ca eu am stat cu un katralion de barbati in pat si pe jumatate dezbracata , pentru ca domnul infumurat aici de fata , nu stie sa accepte nu ca rasp....E nebun eu ma stresam acolo si el se uita cu o fata zambitoare la mine , putin il vad asa , si e foarte dragut cand zambeste si nu face pe domnul profesionist . Bine ma abat de la subiect . Ma sarutat , doamne chiar a facut-o din nou , si e asa frumos , si chiar daca nu stiu prea multe dar ca sa nu ii distrug eu sperantele, am inceput sa execut si eu aceleasi miscari pe care le facea si el , bine tarziu asta dupa ce mi-am revenit din soc. Se simte bine , si e asa lent nu brutal ca primul , e alta senzatie , simti ca plutesti . Ma obisnuisem in modul acela lent de a ne contopii buzele , dar se pare ca el vrea sa duca sarutul la urmatorul nivel , si imi musca usor buza de jos , ca sa isi strecoare limba in gura mea si sa o invadeze cu aroma sa de alcool si tutun , dar in aceasta combinatie , gaseai si o aroma mentolata si nu pot sa imi dau seama de unde. Si in tot razboiul acesta de suprematie pe care el il castiga detasat , eu doar stau si execut ceea ce imi arata el , cu dibacia unui maestru , in arta de a invata un novice , in tainele sarutului.
Se desprinde din sarut si se uita fix in ochii mei , eu raman muta , nu pot sa zic nimic . Ma pierd in lumea lui si e minunat nu mai vreau sa plec de aici .-Esti asa inocenta Amy , atat de pura , nu ma lasa sa te pangaresc , nu face greseala de a ma lasa sa iti fur cea ce ti-a mai ramas.
Nu mai zic nimic , nu am ce cuvintele lui au fost de ajuns , sa distruga ce se putea naste.
Se aseaza langa mine si ma ia in brate si inainte sa adoarma .
-Permite-mi sa te tin in brate in noaptea asta de maine promit ca nu o sa te mai ating , am nevoie de asa ingeras chiar am nevoie.
Ma cuibaresc mai bine in bratele sale puternice si ma fura somnul .
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...