Amy
Omul asta e nebun , ma sperie ca dracu si nu stiu ce sa fac , daca pana acum il luam peste picior , cred ca acum chiar l-am enervat mai are putin si ma arunca din masina , ceea ce nu ar fii rau daca stau sa ma gandesc , dar nu am eu norocul ala . Si chiar il cred pe nebun e in stare sa ii ceara tutela si asa nu mai e mult pana la majorat .Ma gandesc ca o aa pot sa indrept lucrurile .
-Ok. Ai castigat, daca nu faci ce ai zis o sa te ascult , orice imi vei zice sa fac , nu ma mai plang etc,
-Frumoasa oferta de pace dar o sa spun pas , ai avut sansa asta si ti-ai batut joc .
-Dar imi distrugi viata nemernicule .
-In primul rand , o ai distrusa deja , si in al doilea rand nu imi pasa.
A zis ce am inteles eu ca a zis , o doamne am dat rau de necaz si pe o parte e vina mea ca am vrut sa il enervez.
-Opreste dracului masina asta sau sar .
-Incearca , si 1 nu o opresc , 2 daca nu iti tii gurita aia inchisa macar 10 minute si daca ma mai ameninti cu saritul , te leg si crede-ma ca am curaj . Tu insa nu ai sa , sari dar asta e o alta poveste.
-Cum sa ma legi esti intreg la minte ?
-Cu funia din portbagaj si tocmai ce te-am lamurit ca nu sunt nebun.
Nu mai zic nimic dupa fata , are curaj sa faca ce zice , scasneste din dinti si strange de volan pana i se albira buricele degetelor . La prima vedere pare un om mai bland , dar presupun ca aparentele inseala . Ajungem la o casa mare si intra in curte .
-Unde m-ai adus ?
-La mine , sau sa spun la viitoarea ta locuinta .
-Nu eu plec ma asteapta Eve acasa .
-Care casa , tu nu ai casa scumpo nu asa ai zis .
-Ma rog ai fost atent chiar la tot?
-Da si te rog sa te misti din masina si sa ma urmezi imi ajunsera figurile tale intr-o singura zii.
-Doamne si cand ma gandeam ca ai fata de om bun .
-Am, si te asigur ca si sunt dar nu cu cine isi bate joc . Acum hai .
-Asa prin absurd ce te face sa crezi ca nu plec cand nu o sa fii acasa.
-Nu o sa poti .
-Esti sigur ?
-Sunt ferm convins .
- Ori te misti ori te iau pe sus .
-Ho ca vin , stresule , esti mai rau ca mama , in zilele ei bune.
-Sunt flatat ce sa zic.
Omul asta da pe afara de infumurare , asa e el si eu am cunoscut o versiune falsa de a lui . Ma uimeste cu , complexitatea lui.
Il urmez tacuta si cand intram in casa , el merge inainte si pe mine ma fura peisajul. E o casa frumoasa nu am ce zice , cu o canapea alba si 2 fotolii negre in parti si un LCD in fata lor . In spatele canapelei se afla un semineu cred ca electric ca arata ca si cum ar arde lemne si cum intri pe usa dai de scari albe cu mesaje scrise cu negru sub fiecare treapta .
-Vii azi sau vrei sa dormi in living.
-Doamne ce stresant esti ma uitam si eu in jur. E frumoasa casa ta , nu credeam ca ai asa gusturi bune .
-Stiu , si in legatura cu gusturile mele , nu discutam daca nu o sa iti placa ceva nu te uiti simplu .
-Si camera daca nu imi place?
-Ce sa zic , ghinion , e casa mea si mie imi place.
-Si eu o sa fac ce vrei tu pentru ca?
-O draga am mai multe motive dar acum nu am o stare prea buna , ciudat m-am trezit bine dispus dar o rasfatata , mi-a distrus fiecare nerv posibil . Deci as prefera sa taci . Asta e camera ta hainele o sa ti le aduc maine , pana atunci ai un tricou de al meu pe pat si il iei pe ala .
-Nu pot sa stau intr-un tricou si de al tau ?
-Si ma rog de ce e dublu marimea ta si nu o sa ti se vada ceva din ce ai si oricum am mai vazut . Nu ca m-ar interesa .
-Foarte bine , pantaloni nu ai?
-Am dar o sa innoti in ei .
-Nu ma imbrac in ala , stau asa .
-Cum vrei , poti sa stai si goala , ca nu ma afecteaza in nici un fel .
-Cina e la ora 19 :00 sa cobori pana atunci , sau lasa ca vin eu sa te iau , imi iau si masuri de siguranta cand vine vorba de tine.
Pleaca si tranteste usa si o incuie . Doamne el chiar a facut asta m-a incuiat in camera.
-Esti un idiot , cum sa ma incui ca pe un detinut .
-Stiu , despre asta vorbeam cu masuri de siguranta . Te cunosc ingeras stiu ce iti trece prin capsor. Apropo sa nu mai cauti telefonul e la mine .
-Cum l-ai luat , si de ce acum chiar sunt sechestrata .
-Tehnologia afecteaza mintea ta de copil si asa slab dezvoltat .
-Esti un .... nici nu stiu ce esti , dar om nu .
-Vezi cum am spus ai creerasul afectat are nevoie de o pauza . Dormi poate incerci sa nu mai fii atat de recalcitranta , sau citeste o carte ajuta .
-Dupa usa ai curaj sa vorbesti , fata in fata nu , vin-o lasule .
Hopa iar am facut-o era si asa nervos acum am intrecut masura , si aud usa cum se descuie si raman blocata , acuma luat mama naibi . Nici nu stiu ce ma apucat de mi-am pornit gura.
-Ce ai zis eu las .
-Doar nu eu . Cum sa incui o persona in camera.
-Cu cheia .
-Vezi asta e dovada de lasitate .
Vine furios spre mine si eu de frica ma dau in spate pana nu mai am unde si cad in pat , stiu cliseic . Dar nu am programat asta.
Vine si se aseaza peste mine si imi prinde mainile deasupra capului si restul corpului sub el . Acum chiar ma panichez ce o vrea nebunu sa imi faca.
-Uite ce ochi de caprioara ranita ai , cine lasul acum . Si oricum daca iti dau drumul nu ai ce sa faci .Esti doar un copil si pun accent pe copil si incapatanat de asemenea , la care adaugam o gura cat China .
-Esti un infumurat , si crezi ca totul ti se cuvine , uite ca eu nu .
-Asa zici , esti topita dupa mine un semn sa iti dau si mi te oferi pe tava .
-Esti un mitocan , da-mi dracu drumu si da-te de pe mine .
-Ce zici verificam teoria sau recunosti tu.
-Nu am ce sa recunosc .
-Stai putin sa incui usa sa iti dovedesc ca esti lesinata dupa mine .
-Esti nebun pleaca de aici nu m-as uita la tine nici daca ai fii ultima persoana de pe planeta.
-Haide nu tu te bateai cu pumnul in piept ca eu sunt las cine e acum .
-Pe bune am glumit , acum poti sa pleci sa dorm ,
- Esti sigura ca vrei sa dormi?Sunt curioasa de pareri , cum vi se pare e putin mai diferita de ce am scris .
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...