AMY
Inca sunt socata de cum am decurs lucrurile , fara ca eu sa am un cuvant de spus . Cum a putut sa ma dea drept iubita lui , si mai grav , sa vrea sa se insoare cu mine , e o nebunie.
-Tu glumesti nu ?
-Usor ingeras , poti sa imi scoti ochii in camera , si te poti considera norocoasa , ca sa lasat convinsa doar din atat . De obicei , imi cerea dovezi de iubire , am mai avut tentative din astea stiu cum sa gestionez situatia.
-Esti nebun cum sa ii zici ca te insori cu mine peste o luna , dute si zii ,adevarul acum.
-Nuuu. In nici un caz ingeras mai bine ma insor cu tine decat sa ii zic ca am mintit.
-Esti un prefacut , ce te face sa crezi ca o sa ma marit cu tine .
-Nu ai de ales .
-Deci esti la limita , cat tupeu ai , ma duc sa ii zic ca ai mintit .
Dupa ce fac un pas spre usa , Harry ma prinde de incheietura si ma tranteste in pat .
-Ba nu o sa faci asta, jur ingeras ca daca iti deschizi gurita asta , frumoasa , o sa regreti si ziua in care te-ai nascut.
-De ce faci asta,?
-Ce?
-Asta , ma obligi sa fiu deacord cu tine .
-Uite ce e , nici mie nu imi convine sa ma insor cu o copila , sau dus dracu toate planurile mele dar intelege ca am nevoie de o sotie , si tu ai picat la mijloc nimic mai mult . Altfel firma bunicului ajunge la idiotul de fratemiu.
-Stai , tu nu erai pshiholog?
-O da prostia aia. Nu e mare lucru , m-au obligat sa fac facultatea aia de cacat , dar pana la urma a inceput sa imi placa , nu am vrut sa preiau afacerile familiei cu imobiliare , dar acum nu le pot lasa pe mainile cui nu trebuie .
Acum ai inteles. Deci o sa fii o sotie ,model si restul detaliilor le discutam apoi.
-Si de ce ma rog as fii de acord nu mi -ai cerut ajutorul , m-ai obligat pur si simplu .
-Papusel nu ai abservat , ca nu sunt genul sa roage , eu iau direct ceea ce vreau.
-Esti un nesimtit date jos , si uita nu sunt marioneta ta , gasesteti alta sotie . Eu nu sunt disponibila.
-Deci asa vrei sa jucam , nu am vrut sa recurg la asta dar nu imi dar de ales .
-Ce anume , Harry nu fii nebun , ma sperii , da-mi odata drumul .
-Vrei sa iti dau drumul uite iti dau ,
-Planuiesti ceva te stiu .
-Ce anume iubita mea .
-Date jos , de pe mine , esti infiorator .
-Zici ?
-Ahm.
Se da jos si nici nu apuc bine sa ma ridic din pat ca ma apuca de brat si ma tranteste de perete .
-Doamne , dumnezeule stiam ca pui ceva la cale nu esti genul , sa ia pe nu ca raspuns .
-Exact , vezi ce bine ma cunoaste sotia mea .
-In visele tale poate .
-Amy copil incapatanat ce esti chiar ma obligi serios sa aplic metodele de convingere , neconventionale .
- Nu esti normal , nu ma marit cu tine , vrei sa iti desenez.
-Putem pariu?
Si in clipa urmatoare am simtit cum isi atinge buzele de gatul meu .
-Harry , lasa-ma in pace , nu esti sanatos ,
-Cand am zis eu vreodata ca as fii sanatos.
Ce zici continui sau esti de acord .
-Asta marele tau plan sa ma santajezi emotional.
-Yep. Merge de fiecare data.
-Nu si cu mine.
-Mai vedem papusel . Da-mi 10 minute o sa avem doua situatii. Ori o sa fii a mea , in adevaratul sens al cuvantului , ori acceptii sa te mariti cu mine .
-Da-mi drumul. Nu vreau nici o varianta .
- Nu imi pasa alege o varianta iubit-o si repede.
Si is continua joaca cu sarutari , peste tot. Nu neg imi place dat el face asta sa ma convinga pe mine. Nu ca ar simti ceva pentru mine .
-Nu vei face ,asta doar ma speii.
-Punem pariu, .
-Nu poti sa faci asta ,
-Shhh. Iubito strici momentul .Ma desprinde de pe perete secunda si isi baga mainile sub fundul meu si ma ridica cu totul, pe coapsele lui .
Apoi ma impinge iar in perete .
Si ma saruta , pe gat le linia maxilarului . Si ajunge si la gura , nu ii raspund la sarut dar ma strange tare de fund si deschid gura , prinde momentul si isi baga limba in gura mea , e un sarut plin de dorinta si rapid nu stiu cum sa il indepartez de pe mine , si il musc puternic de buza , cred ca dat sangele , se retrage si se uita in ochii mei.
-Asa vrei sa jucam dracusor , ee uite tocmai ai schimbat regulile jocului.
Ma desprinde de pe perete , si ma arunca in pat , icnesc speriata si in urmatoarea secunda il vad cum isi da tricoul jos .
Idiotul chiar nu glumeste , are de gand sa se culce cu mine .
-Harry ce naiba faci gata oprestete.
-Nup de data asta, m-ai provocat dulceata.
-Facce vrei tu ,.
-Ce e acum te-ai speriat?
-Esti un psihopat .
-Poate , dar ma placi si nu recunosti.
-Nu e adevarat .
-Ba e si o sa iti demonstrez , cum corpul tau decide in locul tau.
-Nu te atinge de mine, vorbesc serios , tip .
-Oo pe bune asa copila esti. Sa tipi , cati ani ai 9 .
-Nu o sa tipi , priveste.
Si se pune peste minsi ma saruta pe gat pe umeri, isi baga mainile pe sub bluza mea si imi atinge spatele , intr-un mod infiorator.
Apoi coboara cu mainile mai jos , si imi ridica putin cate putin bluza pana cand o da jos de tot si o arunca prin camera .
-Ce sa intamplat iubito , ti-a pierit glasul.
Nu vreau sa ma uit el , continua cu explorarea corpului meu cu buzele , pana se aude un zgomot tresar , si vocea mamei sale se aude de dupa usa .
-Harry sunteti gata?
-Da mama imediat coboram.
Se ridica de pe mine si imi arunca o privire peste umar , se duce la dulap si imi arunca o pereche de blugi si un tricou.
-Imbracate , si coboara , daca nu o faci vin sus si termin ce am inceput .
-Esti un idiot .
-Da da stiu , acum miscate mai repede , sau vrei sa te imbrac eu?
-Iesi .
-Te astept jos iubito , sa nu intrazii.
CITEȘTI
Evadand din realitate
RandomFINALIZATA Ce se intampla cand pierzi tot , pana si pe tine , si atunci apare el , si ii reda pofta de viata , dar si el este lipsit de dragoste , va face asta doar sa isi respecte promisiunea facuta ? Sau vor invata sa evadeze din realitate. Va re...