Μ "Choon-Hee θέλω να σου μιλήσω" μου είπε ο κύριος Kim ενώ τρώγαμε το πρωινό μας.
Ε "ακούω" κατάπια το κομμάτι κέικ που είχα στο στόμα μου.
Μ "εκτός την ανατροφή σου πρέπει να ασχοληθώ και με την εκπαίδευση σου" έγνεψα θετικά.
Μ "έκανα την εγγραφή σου σ ένα ιδιωτικό σχολείο" μου ανακοίνωσε.
Ε "δεν χρειαζόταν ιδιωτικό μπαμπά, μπορώ να πάω και σε δημόσιο"
Μ "όχι, η κόρη μου θα πηγαίνει σε σχολείο του κύκλου της" η λέξη 'κόρη' με άγγιξε, ανατρίχιασα ακούγοντας την.
Μ "θα είναι μαζί σου και ο Tae, θα νιώθεις πιο άνετα" με διαβεβαίωσε άδικα.
Ε "και πότε θα ξεκινήσω?"
Μ "αύριο"
Ε "ωραία" μου χαμογέλασε και ανταπέδωσα.
[...]
ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΈΡΑ
H "Choon-Hee" άκουσα την φωνή του Hoseok και αμέσως μετά ένιωσα το άγγιγμα του.
Ε "μμ" ψέλλισα γυρνώντας πλευρό.
Η "σήκω να ετοιμαστείς" σηκώνοντας θυμήθηκα πως σήμερα θα ξεκίναγα το σχολείο. Τα ματιά μου ήταν ακόμα κλειστά. Χθες το βράδυ άργησα να κοιμηθώ, κάτι που φαινόταν.
Η "η στολή σου είναι κρεμασμένη, ντύσου και κατέβα για πρωινό"
Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα στο μπάνιο για τις απαραίτητες πρωινές ετοιμασίες.
Κοίταξα την στολή, που μου είχε ετοιμάσει ο Hoseok και μπορώ να πω πως μου άρεσε πολύ.
Φορώντας την, παρατήρησα πως η φούστα ήταν αρκετά κοντή.
Δεν έχω συνηθίσει σε κάτι τέτοιο.
Στο παλιό μου σχόλειο οι φούστες έφταναν μέχρι το γόνατο και οι μπλούζες ήταν χοντρές.
Καμία σχέση μ αυτή!Κατέβηκα κάτω συναντώντας στην κουζίνα τον Hoseok με τον Jin.
E "καλημέρα"
YOU ARE READING
The Bet Is Over
FantasyΤ "μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το έχω κάνει, και αποδείξεις θα έχετε!" πήρα την πορτοκαλάδα μου και σηκώθηκα από το τραπέζι. ᴊᴋ "δεν πρόκειται να τα καταφέρει" Ν "το ξέρω" ΠΡΟΣΟΧΗ: σκηνές +18