Ανέβηκα ξανά στο δωμάτιο παίρνοντας το ημερολόγιο μου.
Το άνοιξα και έγραψα πάνω την σημερινή ημερομηνία.
'16/2'
'όσο περνάει ο καιρός μαθαίνω τον χαρακτήρα του. Δεν είναι και ο καλύτερος! Θα μπορούσα να πω πως είναι απαίσιος. Δεν έχει σεβασμό προς κανένα, ούτε καν στον πατέρα του. Μιλάει άσχημα, συμπεριφέρεται με αγένεια και δεν κοπιάζει να τελειώσει μια και καλή μαζί σου. Είναι άγριος! Πρώτη φορά γνωρίζω τέτοιον άνθρωπο! Με την πρώτη ματιά θα έλεγα πως φταίει το οικογενειακό περιβάλλον του. Πως δεν έχει μεγαλώσει με σωστή ανατροφή, αλλά αυτό δεν ισχύει. Ο κύριος Kim είναι σωστός και σκληρός. Καμία σχέση μ αυτόν! Μας ανακοίνωσε επίσης πως ο γιος του συνεργάτη του θα μείνει μαζί μας για δύο εβδομάδες. Εγώ δεν είχα κανένα θέμα. Σ αυτόν όμως δεν άρεσε καθόλου. Συμπεριφέρθηκε για άλλη μια φορά σαν κτήνος. Δεν θέλησε να κάνει κάτι καλό για κάποιον, ακόμα και αν αυτός ο κάποιος είναι ο πατέρας του.
Θέλω να μάθω περισσότερα γι αυτόν, γιατί είναι έτσι!'[...]
Το πρωί σηκώθηκα, έκανα τις πρωινές ετοιμασίες, φόρεσα την στολή μου και προσπάθησα να βάφτω ελάχιστα.
Κάτι κατάφερα, μην φανταστείτε κάτι τρομερό. Μάσκαρα και ένα απαλό κραγιόν!
Κατέβηκα κάτω, έφαγα γρήγορα το πρωινό που μου ετοίμασε ο Jin και έφυγα με τον Yoongi για το σχολείο.
.
.
Υ "αν θελήσεις κάτι χτυπά το νούμερο μου και θα έρθω" μου είπε από το παράθυρο.Ε "εντάξει" είπα και μπήκα στο σχολείο.
Μπαίνοντας στην τάξη εντόπισα τον Jimin. Ήταν λίγο πεσμένος και χλωμός!
Ε "καλημέρα"
Jm "αα γειά" μου είπε αδιάφορα.
Ε "έγινε κάτι?"
Jm "κάτι δικά μου, άσε" του χάρισα ένα χαμόγελο και γύρισα μπροστά.
[...]
Μ "φώναξε τον Taehyung να κατέβει" μίλησε στον Hoseok.
Καθόμασταν για μεσημεριανό, τουλάχιστον προσπαθούσαμε.
Τίποτα δεν κατέβαινε. Ούτε σ εμένα, αλλά ούτε και στον κύριο Kim.
Ε "μπαμπά όλα καλά?" έστρεψε αφηρημένος το βλέμμα του πάνω μου. Φαινόταν σκεπτικός!
Μ "ναι μην ανησυχείς" μου χάρισε ένα ψεύτικο χαμόγελο.
Τ "τι έγινε πάλι" μίλησε με θυμό στην φωνή του μπαίνοντας στην τραπεζαρία.
YOU ARE READING
The Bet Is Over
FantasyΤ "μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το έχω κάνει, και αποδείξεις θα έχετε!" πήρα την πορτοκαλάδα μου και σηκώθηκα από το τραπέζι. ᴊᴋ "δεν πρόκειται να τα καταφέρει" Ν "το ξέρω" ΠΡΟΣΟΧΗ: σκηνές +18