/41/🥀

2K 254 183
                                    

Το πρωί σηκώθηκα αντικρίζοντας τον Taehyung να κοιμάται δίπλα μου.

Στιγμές από την χθεσινή νύχτα πέρασαν στις σκέψεις μου. Ένα χαμόγελο ξέφυγε!

Είχε τυλίξει το χέρι του γύρω από την μέση κρατώντας με σφιχτά, λες και θα το έσκαγα. Κοίταξα το όμορφο πρόσωπο του. Είχε πληγές στα ακαταμάχητα χείλη του και έφταιγα εγώ!

Προσπάθησα να απομακρύνω το χέρι του από πάνω μου μα το μόνο που κατάφερα ήταν να τον ξυπνήσω.

Τ "για που το έβαλες?" με έφερε πιο κοντά στο σώμα του.

Ε "συγνώμη δεν ήθελα να σε ξυπνήσω"

Τ "δεν πειράζει πριγκίπισσα" του χαμογέλασα και έμεινα να κοιτάω τα παραμυθένια ματιά του. Το ίδιο έκανε και εκείνος, είχαμε αφοσιωθεί στα μάτια του άλλου.

Ε "πάω κάτω" ανακοίνωσα και σηκώθηκα από το κρεβάτι.

Τ "αλλάζω και κατεβαίνω και εγώ" είπε και έφυγε για το δωμάτιο του ενώ για την κουζίνα. Έχω μια πείνα!

Κατέβηκα κάτω μα δεν βρήκα κανέναν.

Ε "Hobi? Jin?" φώναξα μα τίποτα.

Στο τραπέζι βρήκα ένα κολλημένο ροζ χαρτάκι. Πάνω έγραφε:
'εγώ και ο Jin πήγαμε για ψώνια. Μην μας ψάχνετε, είστε μόνοι. Πρωινό δεν φτιάξαμε, βρείτε κάτι από το ψυγείο'

Άνοιξα το ψυγείο και εκεί βρήκα μόνο το χθεσινό φαγητό. Είναι βαρύ για πρωί!

Πήρα τρία αυγά, έπιασα την ζάχαρη
απ' το αριστερό πάνω ντουλάπι και πήρα ένα πλαστικό μπολ από κάτω.

Τ "πολύ ησυχία έχει" είπε φτάνοντας στην κουζίνα.

Ε "ναι γιατί είμαστε μόνοι" απάντησα δίχως να τον κοιτάξω.

Τ "μόνοι?"

Ε "ο Hoseok και ο Jin πήγαν για ψώνια" είπα και ένιωσα την παρουσία του δίπλα μου.

Τ "τι φτιάχνεις?"

Ε "κέικ, δεν έχει κάτι για πρωινό και δεν ξέρω πότε θα γυρίσουν" απάντησα ρίχνοντας τρια φλιτζάνια ζάχαρη στο μπολ.

Τ "να σε βοηθήσω?"

Ε "εάν μπορείς φέρε μου το αλεύρι
απ' το ντουλάπι" έσπασα και τα αυγά μέσα περιμένοντας να μου φέρει το αλεύρι.

Αφού το πήρε με πλησίασε και στήθηκε μπροστά μου ανοίγοντας το μ' εναν ατσούμπαλο τρόπο.

Το αποτέλεσμα ήταν να σκίσει όλη την επιφάνεια του χαρτιού ρίχνοντας το αλεύρι κάτω και πάνω στην μπλούζα μου.

The Bet Is OverWhere stories live. Discover now