Αφιερωμένο στην bts_fanfiics
× Smut ×
Μπήκαμε στο σπίτι επικρατώντας η απόλυτη ησυχία.
Τ "δεν κρατιέμαι" αναφώνησε και επιτέθηκε στον λαιμό μου.
Ε "Taehyung σταματά" τον ξεκόλλησα από πάνω μου κοιτώντας σοβαρή.
Ε "το σπίτι είναι γεμάτο με άτομα" τον μάλωσα και ανέβηκα τις σκάλες με αυτόν από πίσω μου να με χουφτώνει.
Τ "σε παρακαλώ τελείωνε, έχω να σε αγγίξω από τότε που έφυγες"
Ε "πήγαινε στο δωμάτιο και έρχομαι" μου χαμογέλασε μπαίνοντας στο πλέον δικό μας δωμάτιο.
Κατευθύνθηκα στο δωμάτιο του μικρού και αφού είδα πως κοιμόταν ανυποψίαστος, έφυγα για τον ασυγκράτητο πλέον σύζυγο μου.
Άνοιξα την πόρτα βλέποντας τον ξαπλωμένο με μονάχα ένα εσώρουχο.
Ε "τόσο ανυπόμονος πια?" χασκογέλασα εις βάρος του ενώ αυτός σηκώθηκε εγκλωβίζοντας με στα δύο του γεροδεμένα χέρια.
Τ "γέλα εσύ, να σε δω όταν θα είσαι από κάτω μου πως θα γελάσεις" ψιθύρισε αισθησιακά στο αυτί μου που μονάχα η φωνή του με μεθούσε.
Κόλλησε την πλάτη μου στην ξύλινη πόρτα του μπάνιου και επιτέθηκε στον λαιμό μου, προσπαθώντας ταυτόχρονα να αφαιρέσει ότι ύφασμα ρούχου υπήρχε πάνω μου.
Καταφέρνοντας τα και αφήνοντας με εκτεθειμένη με τα εσώρουχα μπροστά του, χαμογέλασε μ' ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη.
Τ "τόσο όμορφη" με φίλησε ζουλώντας τους γυμνούς γλουτούς μου στις μεγάλες του παλάμες.
Ε "σε θέλω"
Τ "αα ναι?" με ρώτησε επικρατώντας ειρωνεία στο πρόσωπο του, δεν φταίω εγώ που με άναψε.
Τ "απόδειξε το" του χαμογέλασα και σπρώχνοντας τον απαλά στο κρεβάτι ανέβηκα πάνω του.
Άρχισα να τον φιλάω απ' το μάγουλο μέχρι τον επιβλητικό λαιμό του, αρχίζοντας ένα μονοπάτι στο γυμνασμένο στήθος του.
Κάθε λεπτό που περνούσε ένιωθα ακόμη και πιο πεινασμένη για αυτόν...
Αφού του αφαίρεσα το μαύρο μποξεράκι έπιασα την ήδη ερεθισμένη στύση του παίρνοντας την όλη στο στόμα μου.
Τ "γαμώ νιώθω πως θα τελειώσω και ακόμα δεν άρχισες" αναφώνησε ανασαίνοντας βαριά εξαιτίας της ευχαρίστησης που του προσέφερα.
Και πράγματι δεν άργησε να τελειώσει αφήνοντας ένα βαρύ αναστεναγμό.
Τ "σ' αγαπώ" με φίλησε και σηκώθηκε πιάνοντας ένα προφυλακτικό από τον κομοδίνο.
Αφαίρεσα το εσώρουχο μου μένοντας μονάχα με το σουτιέν μπροστά του.
Πέρασε το προφυλακτικό στο πέος του και αφού βολεύτηκε ανάμεσα απ' τα πόδια μου τον σταμάτησα ξαφνιάζοντας τον.
Ε "άσε με να σε καβαλήσω"
Τ "ότι θέλει η πριγκίπισσα μου" ξάπλωσε στο κρεβάτι και περνώντας τα πόδια μου αριστερά και δεξιά του έπιασα την στύση του οδηγώντας την στην σχισμή μου.
Πόνος με κατέβαλε στην απότομη ώθηση κάτι που φάνηκε.
Τ "είσαι εντάξει?"
Ε "δώσε μου ένα λεπτό" του χαμογέλασα αρχίζοντας να κουνιέμαι αργά πάνω του.
Τοποθέτησα τα χέρια μου στο στήθος του για στήριξη ενώ αυτός μου έδινε ρυθμό κρατώντας γερά τους γοφούς μου.
Τ "μμ Choon-Hee" αναφώνησε μέσα απ' τους δικούς μου αναστέναγμους που είχαν γεμίσει ολόκληρο το δωμάτιο.
Τ "πιο σιγά μωρό μου" έγνεψα συνεχίζοντας να κουνιέμαι πάνω του με τον ρυθμό που μου έδινε.
Τ "γαμώ" με έπιασε απ' τους ώμους ρίχνοντας από κάτω του.
Βολεύτηκε ανάμεσα μου απ' τα πόδια μου μπαίνοντας αμέσως μέσα μου και συνεχίζοντας τον γρήγορο ρυθμό.
Ε "T-Taehyung" αναστέναξα το όνομα του φτάνοντας στο τέλος όπως και εκείνος.
Έμεινε ακίνητος τελειώνοντας μέσα μου και έπεσε πάνω μου, ακουμπώντας το ιδρωμένο στήθος του στην κοιλιά μου.
Τ "μου έλειψε το σώμα μου"
Ε "μόνο το σώμα μου?"
Τ "μου έλειψε η πριγκίπισσα μου" αναφώνησε και σηκώθηκε κοιτώντας με, ρίχνοντας τα όμορφα κάστανα ματιά του πάνω μου.
Τ "δεύτερος γύρος?" ρώτησε και έγνεψα χασκογελώντας με την έκφραση που πήρε.
Εισχώρησε ξανά μέσα μου αρχίζοντας αυτή την φορά γρήγορα να μπαινοβγαίνει μέσα, χτυπώντας συνεχώς το σημείο μου.
Και κάπως έτσι εξελίχθηκε η βραδιά μας...
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
Σας περιμένω στο The Promised Neverland ♡
CZYTASZ
The Bet Is Over
FantasyΤ "μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το έχω κάνει, και αποδείξεις θα έχετε!" πήρα την πορτοκαλάδα μου και σηκώθηκα από το τραπέζι. ᴊᴋ "δεν πρόκειται να τα καταφέρει" Ν "το ξέρω" ΠΡΟΣΟΧΗ: σκηνές +18