/30/🥀

2K 172 164
                                    

Χτυπώντας το ξυπνητήρι, το έκλεισα, τεντώθηκα και άρχισα τις πρωινές μου ετοιμασίες.

Έπιασα τα μαλλιά μου μια σφιχτή αλογοουρά και κατέβηκα για πρωινό.

Η "καλημέρα στην όμορφη πριγκίπισσα" μου χάιδεψε τα μαλλιά και κάθισα στο τραπέζι.

Ε "οι υπόλοιποι?"

Η "ο κύριος Kim έφυγε πρωί - πρωί για την εταιρεία και ο Taehyung - νομίζω και αυτός έφυγε" έγνεψα και την στιγμή εκείνη στην παρέα μας ήρθε ο Jin.

Jin "να σας κάνω παρέα?" ρώτησε και κάθισε δίπλα μου.

Ε "εννοείται μάγειρα" χασκογέλασε.

Jin "καλά εε η τυρόπιτα που έφτιαξα υπέροχη" καμάρωσε τον εαυτό του τρώγοντας ένα κομμάτι.

Η "μην του δίνεις σημασία, είναι ψώνιο"

Jin "εγώ αγάπη μου είμαι μοναδικός σ' αυτόν τον κόσμο. Που θα βρίσκατε άλλον πανέμορφο και ταλαντούχο μάγειρα σαν εμένα?"

Ε "πουθενά Jin μου" σηκώθηκα και του χάρισα μια σφιχτή αγκαλιά, που φυσικά ανταπέδωσε.

Ε "πάω γιατί θα αργήσω" πλησίασα τον Hobi και με την σειρά του τον αγκάλιασα.

Η "να προσεχείς" φώναξε και του χαμογέλασα.

Υ "καλημέρα" με καλημέρισε φτάνοντας στο αυτοκίνητο.

Του χαμογέλασα και κάθισα στο αυτοκίνητο ξεκινώντας για το σχολείο.

Υ "καλό μάθημα"

Ε "ευχαριστώ" μονολόγησα και κατευθύνθηκα προς την είσοδο.

Μπήκα στην τάξη μα δεν υπήρχε κάνεις ακόμα.

Περίεργο που δεν έχει έρθει ούτε ο απουσιολόγος.

Άφησα την τσάντα στο θρανίο ακούγοντας την πόρτα να ανοίγει και σύντομα να κλείνει.

Τ "οο καλημέρα, μόνη σήμερα?" με ρώτησε καθώς κατευθύνθηκε στην θέση του.

Λογικά δεν θα θυμάται τα χθεσινά...

Τ "ει μ' ακούς" έφτασε δίπλα μου 'ξυπνώντας' με από τις βαθιές σκέψεις.

Τ "που γυρεύει το μυαλό σου?" χαμογέλασε.

Ε "πουθενά, απλώς - απλώς είναι πρωί ακόμα" γέλασα αμήχανα.

Γιατί νιώθω περίεργα που στέκεται δίπλα μου?

Τ "σκέφτηκες όσα σου είπα?" ρώτησε πιάνοντας με απροετοίματστη.

Ε "θ-θυμάσαι?"

The Bet Is OverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora