/49/🥀

1.8K 226 160
                                    

Jm "πως νιώθεις?" ρώτησε πιάνοντας το χέρι μου στην χούφτα του.

Ε "εξαντλημένη και φοβάμαι"

Jm "δεν χρειάζεται να φοβάσαι, δεν νομίζω να είναι κάτι σοβαρό" την στιγμή εκείνη η πόρτα του δωματίου άνοιξε μπαίνοντας ο γιατρός που με εξέτασε.

Γ "δεσποινίς Kim Choon-Hee σωστά?" έγνεψα θετικά.

Jm "γιατρέ τι συμβαίνει, γιατί αυτή η  αιμορραγία?"

Γ "ηρεμήστε κύριε, θα σας πω αμέσως" όπως και εγώ έτσι και ο Jimin τρωγόμασταν από το άγχος.

Γ "συγχαρητήρια είστε έγκυος" μας ανακοίνωσε μένοντας και οι δύο να κοιτάμε τον γιατρό σοκαρισμένοι.

Jm "είναι σίγουρο? Εννοώ μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος?"

Γ "όχι, η δεσποινίς είναι έγκυος και μπαίνει στον τρίτο μήνα της εγκυμοσύνης" ο Jimin κοιτούσε μια εμένα που κοιτούσα την κοιλιά μου ανέκφραστη και μια τον γιατρό σοκαρισμένος ακόμα από την είδηση.

Γ "υπάρχει κάτι ακόμα όμως που είναι πολύ σημαντικό" έστρεψα το βλέμμα μου στον γιατρό κοιτώντας τον προσεχτικά.

Γ "από ότι φαίνεται στις εξετάσεις σου δεν τρέφεσαι σωστά. Η αιμορραγία συνέβη γιατί ήσουν στα πρόθυρα να χάσεις το παιδί σου. Ήσουν πολύ τυχερή που σε προλάβαμε"

Jm "και τώρα - τώρα είναι καλά?"

Γ "πέρασε το κίνδυνο μα πρέπει να προσέχει. Δεν θα παραλείπεις κανένα γεύμα, θα τρως όσες φορές το έμβρυο επιθυμεί και πάνω από όλα πρέπει να αποβάλλεις τα αρνητικά συναισθήματα. Δεν κάνουν καθόλου καλό στην δική σου υγεία και πάνω από όλα στο παιδί. Εάν θέλεις να αποκτήσεις ένα υγιές και ζωντανό παιδί σεβάσου ότι σου είπα" όσο ο γιατρός μιλούσε εγώ έκλαιγα βουβά, δεν το έλεγχα, απλώς το χρειαζόμουν!

Jm "ευχαριστούμε, θα προσέχει από εδώ και πέρα" ο γιατρός έγνεψε και βγήκε από το δωμάτιο αφήνοντας μας μόνους.

Κάθισε δίπλα μου σιωπηλός. Μπορούσα να καταλάβω πως ακόμα δεν είχε συνέλθει από το γεγονός, ούτε εγώ!

Jm "είχατε προχωρήσει?" δίχως να τον κοιτάξω κούνησα το κεφάλι μου πάνω κάτω.

Jm "πρέπει να ενημερώσω τον κύριο Kim" σηκώθηκε μα τον σταμάτησα πιάνοντας το χέρι του.

Ε "όχι, δεν θέλω να το μάθει"

Jm "Choon-Hee είναι πατέρας σου, πρέπει να το ξέρει"

Ε "δεν θέλω να το μάθει ο Tae!" φώναξα ξεσπώντας σε κλάμα. Εκείνος αναστέναξε και με αγκάλιασε.

The Bet Is OverWhere stories live. Discover now