/46/🥀

2.1K 235 289
                                    

17/6

'Σήμερα είναι το αποχαιρετιστήριο πάρτι. Ένας ολόκληρος σχολικός χρόνος πέρασε! Τα παιδιά της τρίτης, δηλαδή εμείς, διοργανώνουμε αυτό το πάρτι εδώ και καιρό και σήμερα είναι η μέρα. Είμαι πολύ χαρούμενη! Έχουν περάσει 3 μήνες από την ημέρα που τα φτιάξαμε. Μετά από εκείνη την ημέρα, την μέρα που γίναμε ένα, έχει αλλάξει. Έχει γίνει πιο τρυφερός! Δεν το έχουμε ξανά κάνει, δεν έτυχε! Παρόλα αυτά όμως είμαι ευτυχισμένη και το ίδιο φαίνεται και εκείνος. Με τον Jimin τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει. Με αγνοεί αν και πολλές φορές τον πετυχαίνω να με κοιτάει μα όσες φορές τον πλησίασα με αγνοούσε. Άλλαξε επίσης τμήμα, πήγε στο Β2. Συνεχώς είναι με αυτή την Jes. Δεν ξέρω εάν τα έχουνε μα δεν φαίνεται να παίζει κάτι μεταξύ τους. Μου λείπει, μου λείπει ο φίλος μου μα πια το έχω πάρει απόφαση πως δεν θα γυρίσει!'

Άφησα το ημερολόγιο στο γραφείο πιάνοντας το μαύρο φόρεμα που ετοίμασα πριν λίγες ώρες.

Το συγκεκριμένο μου το είχε διαλέξει ο Tae

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το συγκεκριμένο μου το είχε διαλέξει ο Tae. Είχαμε βγει και δίχως να μ' αφήσει να το δοκιμάσω μου το πήρε. Ηθελε κάποια στιγμή να με δει να το φοράω και η σημερινή μέρα νομίζω είναι η κατάλληλη.

Τελειώνοντας με τις ετοιμασίες κοίταξα τον εαυτό μου στον μεγάλο - ψηλό καθρέπτη.

Τα μακριά κάστανα μαλλιά μου έπεφταν στον ώμο κρύβοντας τα εκτεθειμένα σημεία. Είχα τονίσει τις βλεφαρίδες μου μαζί και τα χείλη μου μ' ένα μοβ σκούρο χρώμα.

Μ' άρεσε το αποτέλεσμα!

Κατέβηκα κάτω βρίσκοντας στο σαλόνι τον Yoongi όπου και φύγαμε για το σχολικό χορό.

Μου είπε πως ο Taehyung έπρεπε να φύγει νωρίτερα και πως θα τον  συναντούσα εκεί!

Υ "καλή διασκέδαση" φώναξε λόγω της δυνατής μουσικής που έφτανε μέχρι έξω.

Ε "σε ευχαριστώ" φώναξα πίσω μπαίνοντας στο σχολείο.

Βλέμματα έπεσαν πάνω μου, ήταν πολύ άβολο μα επικεντρώθηκα στο να βρω τον Taehyung.

The Bet Is OverWhere stories live. Discover now