Η "τρέχα να αλλάξεις και κατέβα για μεσημεριανό, έχουμε το αγαπημένο σου" μου είπε μπαίνοντας στο σπίτι.
Ε "πάω - πάω" είπα ενθουσιασμένα.
Ανεβαίνοντας συνάντησα τον Taehyung καθώς έφευγε καλοντυμένος.
Ε "θα κατέβεις για φαγητό?" ρώτησα και ένα μέρος του εαυτού μου ήλπιζε να πει 'ναι'
Τ "όχι θα βγω, καλή όρεξη" είπε απλά και έφυγε.
Πολύ σκεπτικό τον είδα...
[...]
Τελειώνοντας το φαγητό έπεσα με τα μούτρα στο κρεβάτι.
Χόρτασα για τα καλά!
Όσο απολάμβανα την ήρεμη ησυχία, το κινητό μου άρχισε να ηχείτε σ' ολόκληρο το δωμάτιο.
Ε "ναι" είπα σηκώνοντας το.
Jm "μπέμπα για σήμερα ισχύει, θα βγούμε?"
Ε "aish σταματά να με λες έτσι!" φώναξα ακούγοντας χαχανιτά του από την άλλη γραμμή.
Jm "εντάξει - εντάξει"
Ε "ναι ισχύει" είπα τάχα θυμωμένη.
Jm "τώρα μου θύμωσες?"
Ε "ναι" απάντησα γρήγορα.
Jm "εντάξει, θα βρω κάποιον τρόπο να σε ξεθυμάνω στην βόλτα μας, μέχρι τότε μείνει μουτρωμένη" χασκογέλασε και μου το έκλεισε.
Άφησα το κινητό στο γραφείο έχοντας ένα κολλημένο χαμόγελο στο πρόσωπο μου.
Έκατσα και αποφάσισα να περάσω την ώρα μου παρακολουθώντας καμία ταινία.
Πήρα το λαμπτοτ και άρχισα να ψάχνω για καμιά καλή.
[....]
Ε "aish, πρέπει να είναι πιο συγκινητική ταινία που έχω δει" σκούπισα τα λιγοστά δάκρυα κάτω από τα μάτια μου.
Έκλεισα το λαμπτοτ και τότε ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος ακριβώς έξω από το δωμάτιο μου.
Άνοιξα την πόρτα βλέποντας έναν Taehyung να έχει ρίξει την πλάτη του στον τοίχο και δίπλα του ένα σπασμένο σε πολλά κομμάτια μπουκάλι από μπύρα.
Ε "T-Taehyung τι συμβαίνει?" τον ρώτησα τρομοκρατημένη και τον πλησίασα.
Τ "δεν μπορώ άλλο Choon-Hee, δεν μπορώ" η φωνή του έτρεμε και η αναπνοή του από χιλιόμετρα μύριζε αλκοόλ.
Ε "έχεις πιει, έλα να σε βοηθήσω να ξαπλώσεις" τον έπιασα από το μπράτσο μα σύντομα αποκρίθηκε.
YOU ARE READING
The Bet Is Over
FantasyΤ "μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το έχω κάνει, και αποδείξεις θα έχετε!" πήρα την πορτοκαλάδα μου και σηκώθηκα από το τραπέζι. ᴊᴋ "δεν πρόκειται να τα καταφέρει" Ν "το ξέρω" ΠΡΟΣΟΧΗ: σκηνές +18