/13/🥀

1.7K 171 69
                                    

Jm "δεν είσαι μόνη, έχεις τον Κύριο Kim και... και εμένα"

Ε "είναι διαφορετικό Jimin" είχα ανάγκη να ανοιχτώ σε κάποιον, να μοιραστώ μαζί του ότι με απασχολούσε.
Ο κύριος Kim είναι διατεθειμένος να ακούσει ότι με απασχολεί αλλά δεν  θέλω να τον βάζω σε μπελάδες, ειδικά εάν αυτά αφορούν τον γιο του.

Jm "όχι, είμαι εδώ για σένα και θέλω να το θυμάσαι" με έσφιξε στην αγκαλιά του χαϊδεύοντας το μαλλί μου.

Jm "μπορεί να σε γνώρισα τώρα αλλά κάτι σ εσένα με τραβάει! Είσαι ξεχωριστή!" μου ψιθύριζε αισθησιακά κοντά στο αυτί. Με έκανε να ανατριχιάζω, να χάσω την αίσθηση της ισορροπίας μου.

Ε "τι εννοείς?" παίρνοντας το θάρρος να τον ρωτήσω ο ήχος του κουδουνιού μας διέκοψε.

Jm "θα μιλήσουμε άλλη φορά" μου είπε και τύλιξε το χέρι του γύρω από την μέση μου, προχωρώντας και οι δύο προς την τάξη.

[....]

Ο Yoongi με άφησε στο σπίτι και έφυγε.

Η πόρτα άνοιξε και μπροστά της εμφανίστηκε ο Hobi.

Η "πως πέρασες?" με ρώτησε δίχως να χάσει το χαμόγελο του.

Ε "καλά" του χαμογέλασα πίσω.

Η "πάμε να φας, σίγουρα θα πείνας" συμφώνησα μαζί του και τον ακολούθησα μέχρι την τραπεζαρία.

Ε "ο Jimin γύρισε? Έφυγε πιο πριν από εμένα" ρώτησα και εκείνη την στιγμή ακούστηκε ο ήχος του κουδουνιού.

Η "λογικά αυτός θα είναι" είπε και έτρεξε να ανοίξει.

Μέσα σε δευτερόλεπτα είχε ήδη εμφανιστεί μπροστά μου.

Jm "μπέμπα πως είσαι?" στο άκουσμα αυτής της λέξης μούτρωσα.

Jm "γιατί θυμώνεις βρε, αφού είσαι γλυκύτατη" μου ζούλιξε τα μάγουλα και κάθισε δίπλα μου.

Η "τρέχει κάτι μεταξύ σας?" μας ρώτησε μπερδεμένος.

Ε "οχι" είπα αμέσως.

Jm "θα δείξει" είπε και έβαλε στο στόμα του ένα κομμάτι ψωμί.

Τον κοίταξα μα δεν το σχολίασα!

Jin "έτοιμο" αναφώνησε φτάνοντας με μια τεράστια πιατέλα στα χέρια.

Jin "Jimin παιδί μου είσαι νέος εδώ μέσα, θέλω να φας και να μου πεις την γνώμη σου"

Jm "μην ανησυχείς είμαι σίγουρος πως θα μείνω έκπληκτος" του είπε και σέρβιρε πρώτα σ εμένα και έπειτα στον εαυτό του.

The Bet Is OverWhere stories live. Discover now