Ε "να βγούμε?" επανάλαβα τα λόγια του.
Τ "ναι" τον κοίταξα επίμονα μ' ένα αρκετά ανήσυχο βλέμμα.
Τ "γιατί το σκέφτεσαι? Μια βόλτα είναι μόνο"
Ε "ναι αλλά-"
Τ "ακόμα με φοβάσαι?" δεν απάντησα, κοίταξα απλώς κάτω.
Τ "κοίτα σου έχω μιλήσει, έκανα λάθος και τώρα προσπαθώ να επανορθώσω" τον ένιωσα να κάθεται διπλα μου, στρέφοντας την προσοχή μου πάνω του.
Τ "δεν έχεις ακούσει πως οι άνθρωποι μαθαίνουμε από τα λάθοι μας?" κούνησα καταφατικά το κεφάλι πάνω - κάτω.
Τ "τι λες λοιπόν, θα βγούμε?" τον κοίταξα και δίχως να σκεφτώ κάτι συμφώνησα, με είχε πείσει με τα λόγια του!
Ε "ναι" απάντησα μονολεκτικά.
Τ "έτσι, στις 8 θα είσαι έτοιμη" μου έκλεισε το μάτι και βγήκε από το δωμάτιο.
Μα καλά εάν βγούμε στις 8 τι ώρα θα γυρίσουμε?
Σηκώθηκα και μπήκα για ένα γρήγορο μπάνιο. Η ώρα ήταν 18:30 οπότε είχα χρόνο μπροστά μου.
TAEHYUNG POV
Μπαίνοντας στο δωμάτιο άρπαξα το κινητό.
'Πάτησα' στην επαφή του Namjoon και τον κάλεσα.
Ν "έλα" είπε σηκώνοντας το.
Τ "δέχτηκε"
Ν "κιόλας? Μωρέ μπράβο"
Τ "ναι, όπως είπαμε!"
Ν "ναι ρε μαλάκα, εκεί θα είμαστε"
Τ "αντε θα τα πούμε" το έκλεισα και κοίταξα τον εαυτό μου στον μεγάλο καθρέφτη.
Τ "σήμερα θα περάσουμε καλά Choon-Hee" έφτιαξα λίγο τα μαλλιά μου δίχως να 'αλλάξω' το ύπουλο χαμόγελο.
CHOON-HEE POV
Άρπαξα από την ντουλάπα μια μαύρη μακριά μπλούζα, με κάποιες μικρές άσπρες πινελιές και ένα εξίσου μαύρο τζιν.
YOU ARE READING
The Bet Is Over
FantasyΤ "μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το έχω κάνει, και αποδείξεις θα έχετε!" πήρα την πορτοκαλάδα μου και σηκώθηκα από το τραπέζι. ᴊᴋ "δεν πρόκειται να τα καταφέρει" Ν "το ξέρω" ΠΡΟΣΟΧΗ: σκηνές +18