TAEHYUNG POV
Ε "το παι - παιδί μου?"
Μ "είναι αργά, ανέβα και ξεκουράσου" ήταν έτοιμος να φύγει μα τον σταμάτησα πιάνοντας τον ώμο του.
Ε "είναι αλήθεια? Είναι το παιδί μου?" με κοιτούσε μα δεν μιλούσε κάτι που ανέβαζε την ανυπομονησία μου στα ύψη.
Ε "ΑΠΑΝΤΆ ΜΟΥ" φώναξα χάνοντας το έλεγχο του εαυτού μου.
Μ "ναι, δικό σου είναι το παιδί" ακούγοντας τις λέξεις που ξεστόμισε έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου.
Ένιωσα περίεργα, υπήρχε φόβος μέσα μου μα και χαρά. Χαρά γιατί είχα δυνατότητες να την διεκδικήσω ξανά και αυτή την φορά δεν θα έκανα πίσω!
Μ "μην κάνεις καμιά τρελά, πλησιάζουν οι μέρες που θα γεννήσει, μην την συγχύσεις"
Ε "γιατί μου το έκρυψες, γιατί εφόσον ήξερες που βρισκόταν δεν είπες τίποτα?"
Μ "δεν ήθελε να μάθεις για αυτήν αλλά ούτε και για το παιδί, και η γνώμη της δεν έχει αλλάξει. Την πλήγωσες, δεν ήταν λίγο αυτό που έκανες"
Ε "την αγάπησα όμως, γιατί δεν με καταλαβαίνετε? Πονάω που είναι μακριά μου, πονάει πολύ!" ξέσπασα σε κλάμα για πρώτη φορά μπροστά στον πατέρα μου. Σε άλλες συνθήκες δεν θα το έκανα ποτέ μα δεν άντεξα άλλο!
Άνοιξε τα χέρια του και με έριξε στην αγκαλιά του. Χτυπούσε στοργικά την πλάτη μου προσπαθώντας να με καθησυχάσει μα δεν κατάφερνε και κάτι.
Μ "θέλω και οι δύο να είστε ευτυχισμένοι, έκανες λάθος και το κατανοώ μα θα είναι δύσκολο να σε συγχωρέσει. Οι πρώτοι μήνες μακριά σου ήταν πολύ δύσκολοι, σκεφτόταν συνεχώς να ρίξει το παιδί μα δεν την άφηνα. Θέλω να είσαι στοργικός μαζί της, είναι πολύ πληγωμένη" βγήκα από την αγκαλιά του γνέφοντας θετικά, ήξερα πως είχε δίκιο.
Ε "με ποιον ήταν όλο αυτό το καιρό?" από την στιγμή που έμαθα πως ζει με κάποιον άντρα με κατέβαλε ζημιά και θυμός.
Δεν πρόκειται να αφήσω κανέναν να μπει ανάμεσα μας, ποτέ!
Μ "είναι αργά, θα μιλήσουμε αύριο"
Ε "απαντά μου" επέμεινα σοβαρός.
Μ "ο Jimin"
CHOON-HEE POV
Ε "θέλεις να φάμε λίγη σαλατούλα?" χάιδεψα την κοιλιά μου ενώ η λιγούρα για την χθεσινή σαλάτα που έφερε ο Jimin δεν σταμάτησε με τίποτα.
Ε "δεν πειράζει θα φάμε" χασκογέλασα μόνη και σέρβιρα στον εαυτό μου λίγη.
Έβαλα ένα ποτήρι νερό και έτοιμη να καθίσω το κουδούνι ακούστηκε.
YOU ARE READING
The Bet Is Over
FantasyΤ "μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το έχω κάνει, και αποδείξεις θα έχετε!" πήρα την πορτοκαλάδα μου και σηκώθηκα από το τραπέζι. ᴊᴋ "δεν πρόκειται να τα καταφέρει" Ν "το ξέρω" ΠΡΟΣΟΧΗ: σκηνές +18