/58/🥀

1.8K 230 133
                                    

JIMIN POV  

Ε "πρέπει να μιλήσουμε" με κοίταξε κάνοντας ένα περίεργο νεύμα το οποίο αποφάσισα να μην σχολιάσω.

Τ "τι έχουμε να πούμε εμείς οι δύο?"

Ε "για την Choon-Hee" ακούγοντας το όνομα της έστρεψε όλη την προσοχή του πάνω μου.

Τ "κάθισε" κάθισα απέναντι του κοιτώντας τον έντονα.

Πονάει που θα το κάνω μα ξέρω πως μόνο έτσι θα είναι ευτυχισμένη!

Ε "δεν θα σου κρύψω πως αγαπώ την Choon-Hee..." τον έπιασα να σφίγγει τις γροθιές του προσπαθώντας να ηρεμήσει τον θυμό του.

Ε "μα δεν είναι ευτυχισμένη μαζί μου" κοίταξα αλλού προσπαθώντας να βρω το κουράγιο.

Δεν ήθελα να την χάσω, μα δεν μπορούσα αλλιώς!

Ε "πέρασα όλο αυτόν τον καιρό κοντά της με την ελπίδα πως θα νιώσει κάποτε τα συναισθήματα που τρέφω εγώ για εκείνη. Όσο περνούσε ο καιρός έβλεπα πως αυτό δεν γινόταν, η σκέψη της αλλού κάτι που με πονούσε πολύ"

Τ "γιατί μου τα λες όλα αυτά?"

Ε "άσε με να τελειώσω" απάντησα απότομα, δεν ήταν και η πιο εύκολη εξομολόγηση που έχω κάνει.

Ε "επειδή την αγαπώ και έχω δυνατά συναισθήματα για εκείνην θέλω να είναι ευτυχισμένη και ξέρω πως μαζί μου δεν θα είναι" ήξερα πως κάποια μέρα θα γίνει, από την μέρα που δέχτηκα να παρευρεθώ στο πλάι της το ήξερα, ήθελα όμως να το ζήσω για όσο μπορούσα.

Ε "θα σου κάνω μια ερώτηση και θα μου απαντήσεις ειλικρινά" έγνεψε μ' ένα νεύμα.

Ε "την αγαπάς?"

Τ "ναι" απάντησε.

Τ "την αγαπώ πολύ, όσα συναισθήματα έχω για αυτήν είναι αληθινά. Έκανα ένα λάθος, όμως μ' αυτό κατάλαβα το ποσό την χρειάζομαι" έγνεψε κουνώντας το κεφάλι μου πάνω - κάτω.

Ε "και αυτή σ' αγαπάει, ποτέ δεν σταμάτησε να το κάνει και τώρα σε έχει ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε"

Τ "δεν καταλαβαίνω την στάση σου"

Ε "το κάνω μονάχα για αυτήν, δεν ξεχνώ το παρελθόν μας" έγνεψε συμφωνώντας μαζί μου.

Ε "ελπίζω να την προσέχεις και μην την πληγώσεις ποτέ ξανά"

Τ "δεν πρόκειται" απάντησε και σηκώθηκε ώστε να φύγω.

Τ "και Jimin..." αναφώνησε γυρνώντας και αντικρίζοντας τον.

Τ "τι θα έλεγες να κάναμε μια νέα αρχή, δεν σου ζητάω να γίνουμε κολλητοί αλλά να ξεχάσουμε το παρελθόν" βρέθηκε δίπλα μου, απλώνοντας το χέρι του για την συνηθισμένη χειραψία.

The Bet Is OverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora