Jm "την Παρασκευή γυρίζει ο πατέρας μου από Αμερική" μας ανακοίνωσε καθώς τρώγαμε το μεσημεριανό μας.
Μ "το γνωρίζω, θα αποχωρηστούμε την παρέα σου" είπε και συμφώνησα μαζί του.
Jm "θα σας επισκέπτομαι συχνά"
Μ "φυσικά, γνωρίζεις πως το σπίτι μας είναι πάντα ανοιχτό για σένα"
Jm "σας ευχαριστώ" τον ευχαρίστησε και συνεχίσαμε το φαγητό μας.
[...]
Τελειώνοντας το φαγητό μου ανέβηκα στο δωμάτιο μου.
Έκατσα στο γραφείο μου και από το συρτάρι έβγαλα το ημερολόγιο μου.
3/3
'Σε δύο μέρες ο jimin φύγει από το σπίτι. Ο πατέρας του γυρίζει από την Αμερική που βρισκόταν και είναι η ώρα να γυρίσει στο σπίτι τους. Δεν με χαροποιεί! Έχω συνηθίσει την πάρε του! Όταν φύγει σίγουρα όλα θα είναι διαφορετικά. Σήμερα έγινε κάτι που με έκανε να εκπλαγώ! Ο Taehyung κατέβηκε για πρωινό μαζί μας. Και όχι μόνο αυτό! Χαμογελούσε, πρώτη φορά βλέπω το χαμόγελο του. Του πήγαινε πολύ! Στο σχολείο όλη την ώρα ήταν μαζί μου. Μου γελούσε και μου μιλούσε σαν να μην συμβαίνει τίποτα μεταξύ μας. Τον ρώτησα που οφείλεται η περιεργη συμπεριφορά του και εκείνος μου απάντησε πως σκέφτηκε ότι αυτό που κάνει είναι λάθος. Μ' άρεσε αυτή η πλευρά του, μα δεν κρύβω πως με τρομάζει ταυτόχρονα. Είμαι απόμακρη από εκείνος όσο μπορώ. Τουλάχιστον θα συνεχίσω έτσι μέχρι να καταλάβω πως πράγματι έχει μετανιώσει'
Επόμενη μέρα
Το πρωί έκανα ότι χρειαζόμουν για την πρωινή μου ετοιμασία.
Κατέβηκα κάτω, λίγο αργοπορημένα απ' ότι συνήθως.
Μ "καλημέρα, κάθισε" στο τραπέζι ήταν όλοι και όταν λέω όλοι εννοώ και τον Taehyung!
Jm "πως κοιμήθηκες?" με ρώτησε μ' ένα χαμόγελο.
Ε "πολύ καλά" μου χαμογέλασε και του ανταπέδωσα.
Τ "Choon-Hee δοκίμασε αυτή την πάστα" μου πρόσφερε ένα μικρό πιάτο με ένα εξίσου μικρό κομμάτι πάστας.
Τ "νέα σπεσιαλιτέ του Jin" μου χαμογέλασε περιμένοντας να την δοκιμάσω.
Ε "μμ πράλινα και φράουλα!" σχημάτισα ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά.
Τ "το ήξερα πως θα σου αρέσει" μου χαμογέλασε ξανά.
YOU ARE READING
The Bet Is Over
FantasyΤ "μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το έχω κάνει, και αποδείξεις θα έχετε!" πήρα την πορτοκαλάδα μου και σηκώθηκα από το τραπέζι. ᴊᴋ "δεν πρόκειται να τα καταφέρει" Ν "το ξέρω" ΠΡΟΣΟΧΗ: σκηνές +18