× Smut ×
Τα χείλη του ταξίδευαν στον λαιμό μου νιώθοντας τσούξιμο να καταβάλει το σημείο.
Τα χέρια του τυλιγμένα γύρω από την μέση μου χάιδευαν απαλά την πλάτη μου. Η αίσθηση της ευχαρίστησης που μου χάριζε ήταν απερίγραπτη!
Τ "θέλω να σου κάνω τόσα πολλά" αναφώνησε καθώς φιλούσε το ερεθισμένη σημείο.
Τ "θέλω να γευτώ αυτό το κορμί, να απολαύσω τα ακαταμάχητα χείλη σου" είπε έρχοντας κατά μήκος των χειλιών μου.
Τ "μμ αυτά τα χείλια" σχόλασε ορμώντας πάνω τους. Υπήρχε τόση ένταση, τόσο πάθος, τόσος έρωτας!
Ένιωσα τα χέρια του να ακουμπούν το φερμουάρ του παντελονιού μου και η καρδιά μου σφίχτηκε.
Τ "χαλάρωσε" με συμβούλεψε καταλαβαίνοντας πως σφίχτηκα στο απροειδοποίητο άγγιγμα του.
Αφαίρεσε το παντελόνι μου με ευκολία δίχως να σπάσει την επαφή των χειλιών μας.
Τ "σε θέλω τόσο γαμημένα πολύ" ξεκόλλησε απ' τα χείλη μου αφαιρώντας την μαύρη φανέλα απ' το γυμνασμένο κορμί του.
Το βλέμμα μου έπεσε στο στήθος του και στους κοιλιακούς. Ήταν η πρώτη φορά που μπορούσα να τον θαυμάσω ελεύθερα.
Τ "ανυπόμονη?" ρώτησε και πρώτου προλάβω να απαντήσω αφαίρεσε την μαύρη μπλούζα μου.
Τα μάτια του καρφώθηκαν στο στήθος μου, καθώς το επεξεργαζόνταν επίμονα δαγκώνοντας το κάτω χείλος του.
Ε "σταματά" μουρμούρισα κρύβοντας με τα χέρια μου το κορμί μου.
Τ "μην μου το κάνεις αυτό τώρα" παραπονέθηκε μένοντας να κοιτάω τα όμορφα ματιά του.
Τύλιξε ξανά τα γεροδεμένα χέρια του γύρω από την μέση μου ακουμπώντας το κούμπωμα του σουτιέν μου.
Καθώς άρχισε να αφήνει γλυκά - υγρά φιλιά στο αριστερό μου μάγουλο άρχισε να κατεβαίνει προς τα κάτω αφαιρώντας και πετώντας στο πάτωμα στο σουτιέν.
Ντροπή με κατέβαλε μα νιώθοντας τα χείλη του να παίζουν με τις θήλες μου το αίσθημα της ευχάριστης με κατέβαλε μανιωδώς.
Ε "αα - Tae-" αναφώνησα πιάνοντας τους ώμους του.
Τ "μμ έτσι να σε ακούω" προσέθεσε δίχως να σπάσει την επαφή των χιλίων του με τις θήλες μου.
Τ "σ' αρέσει?" ρώτησε και δάγκωσε το σημείο που πιπιλούσε δημιουργώντας μου έντονους αναστεναγμούς.
YOU ARE READING
The Bet Is Over
FantasyΤ "μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το έχω κάνει, και αποδείξεις θα έχετε!" πήρα την πορτοκαλάδα μου και σηκώθηκα από το τραπέζι. ᴊᴋ "δεν πρόκειται να τα καταφέρει" Ν "το ξέρω" ΠΡΟΣΟΧΗ: σκηνές +18