/15/🥀

2.1K 247 112
                                    

Ε "καλημέρα" καλημέρισα τον κύριο Kim μπαίνοντας στην κουζίνα για πρωινό.

Μ "καλημέρα" κάθισα παίρνοντας ένα από τα μικρά κρουασάν.

Μ "έμαθα πως χθες βγήκες με τον Jimin"

Ε "ναι, πέρασα πολύ ωραία" του απάντησα μ ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά.

Μ "χαίρομαι, να το κανονίζετε πιο συχνά τότε"

Jm "φυσικά" απάντησε εκείνος για μένα  μπαίνοντας στην κουζίνα.

Μ "για σένα μιλούσαμε τώρα"

Jm "κάτι άκουσε το αυτάκι μου" γελάσαμε και κάθισε για πρωινό.

Μ "έλεγα στην Choon-Hee πως εφόσον περάσατε καλά να το επαναλάβετε"

Jm "φυσικά, εαν το θέλει και η ίδια" κούνησα το κεφάλι μου θετικά συμφωνώντας.

Η "καλημέρα" μας καλημέρισα μπαίνοντας στην κουζίνα.

Ε "καλημέρα Hobi" μου χαμογέλασε συνεχίζοντας να τοποθετεί πρωινά γλυκίσματα πάνω σ έναν δίσκο.

Μ "για ποιον είναι αυτά Hoseok" τον ρώτησε.

Η "για τον Taehyung"

Μ "πες του πως εάν θέλει πρωινό θα κατέβει όπως όλοι μας" εκείνος υποκλίθηκε ως ένδειξη σεβασμού ανεβαίνοντας πάνω.

Μ "και που λέτε..." ήπιε μια γουλιά από τον καφέ του.

Μ "το Σάββατο διοργανώνω μια δεξίωση με τα σημαντικότερα στελέχη της εταιρείας και θα ήθελα να είστε παρόν όπως και ο Taehyung, εάν τον πείσω" το τελευταίο το είπε χαμηλόφωνα κάτι που καταλάβαμε την απογοήτευση του.

Ε "φυσικά μπαμπά" του χαμογέλασα και μαζί μου συμφώνησε ο Jimin.

Από το μεγάλο παράθυρο που είχε η κουζίνα, είδαμε τον Taehyung να βγαίνει από το σπίτι εκνευρισμένος.

Λογικά δεν θα του άρεσε η παρατήρηση του πατέρα του!

[...]

Υ "εάν θελήσεις κάτι π-"

Ε "να σε πάρω τηλέφωνο, ναι Yoongi" τον διέκοψα λέγοντας τα λόγια του.

Υ "έξυπνη" χασκογέλασε και έφυγε.

Μπήκα στο σχολείο ψάχνοντας τον Jimin.

Επιθυμεί να έρχεται μόνος του κάθε πρωί. Ο λόγος άγνωστος!

Μπήκα στην αίθουσα με την αίσθηση πως θα τον βρω εκεί μα το μετάνιωσα!

Τ "κοιτάξτε ποια είναι εδώ" ανακοίνωσε στα δύο αγόρια που βρισκόντουσαν δίπλα του. Ήταν εκείνοι από χθες!

The Bet Is OverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora