Τ "επιτέλους σε βρήκα, μωρό μου"
Ε "φύγε" ψέλλισα κοιτώντας τον στα μάτια.
Τ "όχι μέχρι να με ακούσεις"
Ε "είπα ΦΎΓΕ" φώναξα ξεσπώντας στα πρώτα δάκρυα.
Τ "πιάνου είναι το παιδί?" στην ερώτηση του θόλωσα, έμεινα κάγκελο μιας και δεν ήξερα τι έπρεπε να απαντήσω.
Ε "σε παρακαλώ φύγε"
Τ "εσύ δεν ήσουν αυτή που έλεγε πως με αγαπούσε, τι άλλαξε τόσο γρήγορα?"
Ε "άλλαξε πως έπαιξες μαζί μου!" φώναξα μαλακώνοντας οι εκφράσεις του πρόσωπο του.
Τ "σε αγάπησα όμως"
Ε "κόψε το δούλεμα, ότι έγινε ανήκε στο παρελθόν γι' αυτό σε παρακαλώ φύγε"
Τ "πιάνου είναι το παιδί"
Ε "δεν σε αφορά" εκνευρίστηκε και σφίγγοντας τις γροθιές του περπάτησε κοντά μου.
Ε "μην με πλησιάζεις" αναφώνησα κάνοντας τρία βήματα πίσω.
Τ "θα σε ξανά ρωτήσω τελευταία φορά"
Ε "άσε με ήσυχη" τον διέκοψα
Τ "πιάνου είναι το παιδί?" συνέχισε και έριξα το βουρκωμένο βλέμμα μου στο δικό του μένοντας να χορταίνω τα πανέμορφα κάστανα ματιά του.
Τ "Choon-Hee σε αγαπώ, πίστεψε με!" τοποθέτησε την παλάμη του στο δεξί μου μάγουλο διαπερνώντας με ένα ρεύμα θερμότητας με μονάχα ένα του άγγιγμα.
Τ "αυτούς τους μήνες οι σκέψεις μου τριγυρνούσαν μονάχα σε σένα, μου έλειψες τόσο γαμημένα πολύ" κοιτώντας με ακόμα κατάματα μετέφερε τα χείλη του κοντά στα δικά μου μα σύντομα τον σταμάτησα.
Ε "φύγε" είπα ήρεμα κοιτώντας πια κάτω.
Τ "ξέρω πως με αγαπάς ακόμη, μην προσποιείσαι"
Ε "σταματά το, φύγε και άφησε με ήσυχη" αναστέναξε τοποθετώντας το χέρι του στον αυχένα του.
Τ "αυτό θέλεις?" όχι, ήθελα σαν τρελή να του φωνάξω πως τον αγαπώ και να χωθώ στην ζέστη του αγκαλιά!
Ε "ναι" με κοίταξε και έγνεψε θετικά.
Τ "εντάξει, εφόσον αυτό επιθυμείς δεν θα σε ξανά ενοχλήσω" έφερε το βλέμμα του ξανά στο δικό μου κοιτώντας με έτοιμος να λυγίσει.
Με κατέστρεφε η εικόνα του!
Τ "θέλω να ξέρεις πως σ' αγαπώ, σ' αγαπώ όσο τίποτα άλλοτε" έμεινα σιωπηλή κοιτώντας τον επίμονα, εάν προσπαθούσα να μιλήσω θα λύγιζα κάτι που δεν ήθελα!
أنت تقرأ
The Bet Is Over
خيال (فانتازيا)Τ "μέχρι το τέλος της χρονιάς θα το έχω κάνει, και αποδείξεις θα έχετε!" πήρα την πορτοκαλάδα μου και σηκώθηκα από το τραπέζι. ᴊᴋ "δεν πρόκειται να τα καταφέρει" Ν "το ξέρω" ΠΡΟΣΟΧΗ: σκηνές +18