/12/🥀

2K 252 106
                                    

Τ "ΜΗΝ ΜΕ ΞΑΝΑ ΠΕΙΣ ΕΤΣΙ" φώναξε και επιτέθηκε πάνω στον Jimin.

Του προσγείωσε μια μπουνιά στο μάγουλο κάτι που δεν περίμενε ο Jimin , με αποτέλεσμα να πέσει κάτω.

Εκείνος επιτέθηκε πάνω του χτυπώντας τον αλύπητα στο πρόσωπο.

Ε "ΜΗΝ - ΜΗΝ ΤΟΝ ΧΤΥΠΑΣ" φώναξα καθώς προσπαθούσα να τον 'ξεκολλήσω' από πάνω του.

Τ "ΠΑΡΆΤΑ ΜΕ" σηκώνοντας το χέρι του με δύναμη χτύπησε την μύτη μου αιμορραγώντας την.

Jm "ΗΛΙΘΙΕ ΤΗΝ ΧΤΥΠΗΣΕΣ" φώναξε και τον έβαλε αυτόν από κάτω του.

Πήγα λίγο πιο πίσω κρατώντας σφιχτά το σημείο που αιμορραγούσε.

Κ "ΣΤΑΜΑΤΉΣΤΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΊΝΕΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΊΟ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΉ ΤΩΡΑ!" φώναξε ο καθηγητής της αγγλικής φιλολογίας μπαίνοντας στην αίθουσα.

Jm "είσαι εντάξει?" σήκωσα το κεφάλι μου συναντώντας το πληγωμένο του πρόσωπο.

Ε "εγώ καλά είμαι, απλώς η μύτη μου άνοιξε, εσύ όμως δεν είσαι" έπιασα το σκισμένο χείλος του αφήνοντας ένα επιφώνημα πόνου.

Κ "Park στο γραφείο" τον διέταξε.

Jm "πήγαινε περιποιήσου το πρόσωπο σου" μου χαμογέλασε και του ανταπέδωσα.
.
.
Τελειώνοντας βγήκα από τις τουαλέτες.

Μπήκα στην καντίνα μιας και την πρώτη ώρα είχαμε κενό, συναντώντας εκεί τον Taehyung.

Τον προσπέρασα πηγαίνοντας στην Jessica, την υπεύθυνο της καντίνας.

Je "καλημέρα Choon-Hee"

Ε "καλημέρα" της χαμογέλασα.

Je "τι να σου βάλω σήμερα?"

Ε "βάλε μου δυο κομμάτια κέικ και ένα χυμό πορτοκάλι" εγνεψε και άρχισε να τοποθετηθεί στον δίσκο ότι της ζήτησα.

Je "έτοιμα" την ευχαρίστησα και της έδωσα το χαρτονόμισμα.

Κάθισα στο τρίτο τραπέζι ώστε να είμαι όσο πιο μακριά του γίνεται.

Άνοιξα τον χυμό πίνοντας λίγο.

Ένιωσα μια παρουσία μπροστά μου κάνοντας με αυτόματα να σηκώσω το κεφάλι μου.

Τ "εσύ φταις"

Ε "σε τι φταίω?" έκλεισε και σε δευτερόλεπτα άνοιξε ξανά τα μάτια του κοιτώντας με.

Τ "εσύ φταις που έφαγα διήμερη αποβολή, είσαι μια κινούμενη καταστροφή" φώναξε την τελευταία πρόταση και έριξε τον δίσκο με τον φαγητό μου κάτω.

Τ "ΠΌΣΟ ΑΚΌΜΑ ΘΑ ΣΕ ΑΝΕΧΟΜΑΙ, ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑ!" προσπάθησα να μην κλάψω αλλά ήταν αδύνατο.

Σηκώθηκα μα με έπιασε από τον ώμο.

Τρόμαξα με την απότομη κίνηση που έκανε, πίστεψα πως θα με χτυπούσε.

Τ "εαν δεν εξαφανιστείς από μένα να περιμένεις τα πάντα" με έσπρωξε και έφυγε.

Σηκώθηκα από το πάτωμα σκουπίζοντας τα δάκρυα που είχαν κάνει την εμφάνιση τους.

Βγήκα από την καντίνα με προορισμό το μπάνιο. Είχα ανάγκη να βρέξω το πρόσωπο μου.

Όπως περπατούσα χτύπησα πάνω σε κάποιον. Σήκωσα το βλέμμα μου έτοιμη να ζητήσω συγνώμη.

Jm "επ σε έψαχνα" μου χαμογέλασε μα μόλις είδε τα δακρυσμένα ματιά μου σοβάρεψε.

Jm "τι έγινε?" ρωτώντας με ξέσπασα σε κλάμα. Δεν ξέρω γιατί, ήταν σαν κάτι μέσα μου να έσπασε!

Άνοιξε τα χέρια του και με έχωσε στην αγκαλιά του, κλαίγοντας πια στο στήθος του.

Jm "γιατί είσαι έτσι?" χάιδεψε τα μαλλιά μου νιώθοντας ένα συναίσθημα μέσα μου να φλέγεται.

Ε "απλώς νιώθω μόνη" νιώθω απροστάτευτη, νιώθω πως δεν έχω κανέναν δίπλα μου!

Jm "δεν είσαι μόνη, έχεις τον Κύριο Kim και... και εμένα"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jimin & Choon-Hee? ^ _ ^

Αστεράκι για να συνεχίσω ⭐💜

Αστεράκι για να συνεχίσω ⭐💜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Bet Is OverWhere stories live. Discover now